Ne znam, meni taj auto nikako nije legao vizuelno, naročito prednji deo. E sad malo ih ima pa će verovatno biti na ceni kao young-timeri.starac vujadin napisao:Mislim da će C6 u budućoj Citroenovoj hijerarhiji posleratnih luksuznih limuzina biti na 2. mestu iza Ajkule koja je daleko ispred drugih, mada su sva 4 uspeli da budu zapamćeni što je veliki uspeh.
Latitude nema veze sa najvećim Renault-ima. To je rebadged koreanac..neki Samsung beše. Renault 16-30-25-Safrane-Vel Satis
U vezi Renaulta... Latitude je deo pretunbacija u Renaultovoj gami vezana za velike automonbile, koja i dalje traje. Nakon Safrana, jako loše su prošli sa Vel-Satisom i sad nikako da se dogovore sami sa sobom šta hoće. Samsung sa 2.0 dCi motorom, zvani Latitude je ubačen čisto da popuni gamu, da imaju nekakav sedan u ponudi. Uglavnom je ciljan za istočnu Evropu i bliski istok, kao jeftin flotni auto.
Samo nemoj smetnuti sa uma da je životni ciklus modela, u današnje vreme, ipak neuporedivo kraći nego u doba CX-a. I da je bio prodajni hit, ne bi se pravio značajno duže od tih 7 godina. Jbg, tržište, konzumerizam, ilaminati...aleksa napisao: CX je nparavljen u 1.169.695, a C6 u 25.384 primerka!![]()
Al opet CX se pravio 17 godina, a C6 7 godina...
