AcaKayak napisao:Tako sam i ja mislio do skoro
Sada mi je toliko originalno sto je karavan da nema dalje. M5 mi se ne svidja jer mislim da mu je zadnja vuca ozbiljna mana (zasto bi iko driftovao auto od 5 metara) a e klasa mi je jednostavno ruzna.
RS6 tako puca kad koci (downshift) da to nije normalno, Heroj ga je cuo a da je bio par auta iza na autoputu sa zatvorenim prozorima. Napolju je to pucanje toliko glasno da se svi okrenu u krugu od xxx metara, bas smo gledali posle dok smo jeli, cimaju se ljudi, ne znaju sta je.
Uzivo mi izgleda u fazonu may the force be with you, ima jasne linije i svetla su bolesna.
I naravno, poveo sam tri druga sa sobom koji su sva tri bili u fazonu: "jebote jel moze ovoliki karavan ovako da ide".
Naravno, slicne reakcije bi izazvali i M5 i AMG (ne znam doduse koliko pucaju) ali sa M5 bi se juce na mokrom putu slikali samo a za e klasu da se ne ponavljam.
Znao sam da ces kao argumente u prilog RS-a da navedes racionalnost
Postavlja se pitanje da li je uopste racionalno posedovati i voziti (30-40k km godisnje) kao jedini, auto od 580ks, koji trosi 20l i za koji je cena eksploatacije 3x veca od ekvivalentnog modela sa 3.0 dizelom, samo da bi imao igracku za stazu 1-2x godisnje. Ja ipak mislim da je racionalnije voziti 3.0 TDI a za zabavu (ali pravu zabavu a ne "moze da prodje") uzeti Carreru S ili GTR-a.
All in one opcije ne moraju nuzno da budu i najbolje
Sto se samo RS6 tice, koliko god je on po nekim parametrima dobar, ne volim karavane (posebno ne od 5m), ne svidja mi se enterijer A6/A7, kvatro u takvom autu moze samo da bude mana (zbog pruzanja laznog osecaja sigurnosti) i sam RS dizajn mi je previse cuning smajling za tu klasu.
Milos napisao:I moj izbor u toj klasi bi bio RS6,jer je perfect all arounder.Sto kaze Aca i sediste za bebu , i za stazu i za duzi put i za sneg.
Jos samo da je allroad za silazak na nepristupacnu plazu, bio bi idealan
