Ali opet to meni ne bi bio problem. Imao bih Astru za nedaj bože
![Very Happy :D](./images/smilies/very_happy.gif)
Većini rivjera jeste ako ne jedini jedini, onda primarni auto. O punjenju ipak nije tako crno, ne moraš ga puniti skroz, tako da može da posluži u slučaju koji pominješ. U temi o Tesli* kačio sam klip, gde već pomenuti Cvetojević između ostalog priča i o svojim iskustvima sa punjenjem i autonomijom. Moje mišljenje je da puno vremena će proteći dok sve zaživi masovno. ProblemiNexT je napisao:Pa ne moze on da bude prvi i jedini auto u kuci. Cak i da ti domet nije problem, potrosis ga, dodjes kuci, nakacis na punjac i iskrsne nesto, ti nemas auto... Al kapiram da vlasniku koji da 100k za ovo nije problem da ima neki normalan auto pored njega..
Znam da je par ljudi uvozilo iz FR polovne elektromobile (PUG i Renault) čija je autonomija bila sasvim dovoljna da se điraš po BG. Problem je bio sa atestom, ali mislim da je to sređeno jer nisu prepravljana vozila.nikaragva je napisao:Pa jeste da nema goriva isto. Ali ti gorivo naliješ za par minuta i imaš autonomiju od 1000km, a bateriju moraš da puniš.
Ali opet to meni ne bi bio problem. Imao bih Astru za nedaj bože
Jel u Srbiji?AcaKayak je napisao:Drugar je kupio teslu, ne znam kada mu stiže pošto sam zaboravio... Dok ne stigne nemam šta da pišem
methane.master je napisao:
Apropo Tesle, na dva relija elektromobila, oprao ih je slovenac sa prepravljenim Loganom, a kasnije je preradio i Mazdu 5 koja ima autonomiju 700+k
Pardon, nije Logan nego SanderoHKS je napisao:methane.master je napisao:
Apropo Tesle, na dva relija elektromobila, oprao ih je slovenac sa prepravljenim Loganom, a kasnije je preradio i Mazdu 5 koja ima autonomiju 700+k
Okači negde.