
Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Hahahaha
Re: Vazduhoplovi
HQ je u Kievu, ali sama fabrika nemam pojma gde je, verovatno tamo negde u blizini.

Zanimljiva sprava čija budućnost je pod znakom pitanja.

Zanimljiva sprava čija budućnost je pod znakom pitanja.
Re: Vazduhoplovi
Tacno tako. Centrala biroa je u Kijevu, a proizvodi pogon u neposrednoj blizini (nadam se da necu pogresiti u nazivu mesta) Svjatosin, 10km zapadno od centra Kijeva sa kojim je povezan metroom.
Ko voli da gleda fabrike iz pticije perspektive... 50°28'21.06"N, 30°22'46.27"E
Inace, najveca hala je montazna hala, pogoni za proizvodnju delova su u okolnim zgradama. Sam kompleks je OGROMAN, ma koliko na prvi pogled ne izgleda bas tako.
Ko voli da gleda fabrike iz pticije perspektive... 50°28'21.06"N, 30°22'46.27"E
Inace, najveca hala je montazna hala, pogoni za proizvodnju delova su u okolnim zgradama. Sam kompleks je OGROMAN, ma koliko na prvi pogled ne izgleda bas tako.


Re: Vazduhoplovi
Polazak za Rim kasni preko 3h, a ne piše nigde. Roknuće se žena na aerodromu.
TT
TT
Re: Vazduhoplovi
Srećom samo 1h 
TT

TT
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Šta je radio kapetan Er Azije?
IZVOR: B92
Kapetan palog aviona Er Azije je nekoliko minuta pre nesreće ustao sa svog sedišta i predao komande kopilotu koji je izgubio kontrolu nad letelicom.
Rojters je preneo reči izvora bliskih istrazi, koji su istakli da je pilot ustao kako bi pokušao da reši probleme sa sistemom održavanja, posle čega je, kopilot preuzeo upravljanje avionom koji se približavao prostoru zahvaćenom nevremenom.
Prvi problemi na na Erbasovom avionu nastali su oko sistema za održavanje, koji se stara o bezbednosti, a koji je ostao bez napajanja.
Pilot je pokušao ručno da osposobi sistem, ali kako do toga nije došlo, zatraženo je od komandnog centra da se letelici dozvoli povećavanje visine, kako bi izbegla olujne oblake.
”Možete da resetujete sistem, ali da ga potpuno isključite sa napajanja, to je veoma neuobičajeno. To se ne radi ako ne postoji nužnost. Ne znam šta se dogodilo, ali to se tako ne radi”, naveo je anonimni pilot.
Prekidači sistema se nalaze na panelu iza sedišta kopilota, što je nemoguće dostići sa kapetanovog, upravljačkog mesta.
“Kopilot je preuzeo komande, krenulo je po zlu, a kapetan se za komande vratio kasno”, navodi izvor blizak istrazi.
Avion Er Azije se srušio u Javansko more, poginule su 162 osobe, a samo 70 tela je do sada pronađeno.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=953244
IZVOR: B92
Kapetan palog aviona Er Azije je nekoliko minuta pre nesreće ustao sa svog sedišta i predao komande kopilotu koji je izgubio kontrolu nad letelicom.
Rojters je preneo reči izvora bliskih istrazi, koji su istakli da je pilot ustao kako bi pokušao da reši probleme sa sistemom održavanja, posle čega je, kopilot preuzeo upravljanje avionom koji se približavao prostoru zahvaćenom nevremenom.
Prvi problemi na na Erbasovom avionu nastali su oko sistema za održavanje, koji se stara o bezbednosti, a koji je ostao bez napajanja.
Pilot je pokušao ručno da osposobi sistem, ali kako do toga nije došlo, zatraženo je od komandnog centra da se letelici dozvoli povećavanje visine, kako bi izbegla olujne oblake.
”Možete da resetujete sistem, ali da ga potpuno isključite sa napajanja, to je veoma neuobičajeno. To se ne radi ako ne postoji nužnost. Ne znam šta se dogodilo, ali to se tako ne radi”, naveo je anonimni pilot.
Prekidači sistema se nalaze na panelu iza sedišta kopilota, što je nemoguće dostići sa kapetanovog, upravljačkog mesta.
“Kopilot je preuzeo komande, krenulo je po zlu, a kapetan se za komande vratio kasno”, navodi izvor blizak istrazi.
Avion Er Azije se srušio u Javansko more, poginule su 162 osobe, a samo 70 tela je do sada pronađeno.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=953244

Re: Vazduhoplovi
http://www.kurir.rs/vesti/drustvo/40-mi ... ak-1672547
BEOGRAD - Putnici koji su putovali “Er Srbijom” iz Rima u Beograd preživeli su pravu dramu. Avion je čak 40 minuta kružio iznad Beograda jer mu izuzetno jaki olujni vetrovi, kiša i grad, nikako nisu dozvoljavali da sleti na pistu beogradskog Aerodoroma “Nikola Tesla”.
Samo zahvaljujući iskusnom pilotu, koji je na kraju uspeo da se izbori sa nesvakidašnjim vremenskim neprilikama u petak kasno uveče nad Beogradom, drami je i došao kraj.
– Četrdeset minuta trajalo je filmsko manevrisanje nad Beogradom u pokušaju da sletimo, i to u nenormalnim vremenskim uslovima. A izgledalo je bukvalno ovako – tri puta pokušavamo da sletimo i u poslednjem trenutku odustajemo, uspinjući se sa velikom mukom. Prkosimo vetru kojhi nas nosi kao pero, dok se avion trese… Propadamo… U potpunom smo mraku… Obilazimo Avalu prvi put, pa drugi, a onda i treći put. Više ne vidimo ništa, samo se uspinjemo, sa teškom mukom. I niko nam se više ne obraća. Grad tuče kao lud, a prozore magli kiša – priča sagovornica.
Ona kaže da je pomislila da je ovo kraj.– Prvi put u životu sam pomislila – gotovo je. Čuje se vrisak, nekome je pozlilo. Majstori iz kabine prave manevar udesno, osećaš da se avion okreće oko svoje ose, skoro pa za 180 stepeni. E, to sam videla samo na filmu. Četvrti put čujem – Cabin crew, please take your seats for landing, samo što je sada glas kapetana piskutav i nervozan. Ali preživesmo – ispričala je jedna od putnica koja je svoju priču podelila i sa korisnicima društvenih mreža.
Avion je sleteo svega nekoliko minuta pre ponoći. Inače, svi avioni su sletali od Avale jer od Dobanovaca nije bilo moguće zbog grada i jakog vetra.
– Trebali je da sletimo u 22.15, ali smo iz Rima kasnili otprilike nekih pola sata jer su i tamo zbog vetrova zatvorili gotovo ceo aerodrom i ostavili samo jednu liniju za uzletanje. Bilo je gadno. Dobro je da se pilot uopšte odlučio na sletanje. Onome ko je upravljao avionom čestitam i zahvaljujem se. Imamo najbolje pilote. Inače, simpatična ni je bila perserka Nevena koja je “automatizovanim” glasom, na kraju, kad smo konačno sleteli, rekla “nadam se da vam je let sa nama bio prijatan – navodi sagovornica.
( Alo)
BEOGRAD - Putnici koji su putovali “Er Srbijom” iz Rima u Beograd preživeli su pravu dramu. Avion je čak 40 minuta kružio iznad Beograda jer mu izuzetno jaki olujni vetrovi, kiša i grad, nikako nisu dozvoljavali da sleti na pistu beogradskog Aerodoroma “Nikola Tesla”.
Samo zahvaljujući iskusnom pilotu, koji je na kraju uspeo da se izbori sa nesvakidašnjim vremenskim neprilikama u petak kasno uveče nad Beogradom, drami je i došao kraj.
– Četrdeset minuta trajalo je filmsko manevrisanje nad Beogradom u pokušaju da sletimo, i to u nenormalnim vremenskim uslovima. A izgledalo je bukvalno ovako – tri puta pokušavamo da sletimo i u poslednjem trenutku odustajemo, uspinjući se sa velikom mukom. Prkosimo vetru kojhi nas nosi kao pero, dok se avion trese… Propadamo… U potpunom smo mraku… Obilazimo Avalu prvi put, pa drugi, a onda i treći put. Više ne vidimo ništa, samo se uspinjemo, sa teškom mukom. I niko nam se više ne obraća. Grad tuče kao lud, a prozore magli kiša – priča sagovornica.
Ona kaže da je pomislila da je ovo kraj.– Prvi put u životu sam pomislila – gotovo je. Čuje se vrisak, nekome je pozlilo. Majstori iz kabine prave manevar udesno, osećaš da se avion okreće oko svoje ose, skoro pa za 180 stepeni. E, to sam videla samo na filmu. Četvrti put čujem – Cabin crew, please take your seats for landing, samo što je sada glas kapetana piskutav i nervozan. Ali preživesmo – ispričala je jedna od putnica koja je svoju priču podelila i sa korisnicima društvenih mreža.
Avion je sleteo svega nekoliko minuta pre ponoći. Inače, svi avioni su sletali od Avale jer od Dobanovaca nije bilo moguće zbog grada i jakog vetra.
– Trebali je da sletimo u 22.15, ali smo iz Rima kasnili otprilike nekih pola sata jer su i tamo zbog vetrova zatvorili gotovo ceo aerodrom i ostavili samo jednu liniju za uzletanje. Bilo je gadno. Dobro je da se pilot uopšte odlučio na sletanje. Onome ko je upravljao avionom čestitam i zahvaljujem se. Imamo najbolje pilote. Inače, simpatična ni je bila perserka Nevena koja je “automatizovanim” glasom, na kraju, kad smo konačno sleteli, rekla “nadam se da vam je let sa nama bio prijatan – navodi sagovornica.
( Alo)
Re: Vazduhoplovi
Ovo je ukraden status moje dobre prijateljice i bivse koleginice, profesorke na FMK (Fakultet za medije i komunikacije). Bas smo komentarisali taj njen status na fejsu.
A posto je ona cest letac, ovo nikad nije dozivela i bas je bilo jako neprijatno sletanje (dopisivali smo se u medjuvremenu).
Kad, eto ti... bez pitanja njen status preneo ALO, pa zatim i Kurir... znaci od reci do reci copy-paste, cak i iz nekih nasih komentara...
Bez da provere sa Air Serbiom, kontrolom letenja, posadom ili bez provere ikakve informacije.
Ok, znam ja da je to tacno sto je napisala posto je pisala u taksiju dok je isla sa aerodroma maltene, ali isto tako neko od novinara (ona jeste novinar ali i profesor medijske komunikacije) objavi neki status i sta sad, moze da se prenese kao neka senzacionalna vest...
Privatnosti - nigde!
Niko je cak nista nije ni pitao, kad sam joj ovo poslao, sokirala se, pogotovo sto je odlican novinar i to sto jeste.
A posto je ona cest letac, ovo nikad nije dozivela i bas je bilo jako neprijatno sletanje (dopisivali smo se u medjuvremenu).
Kad, eto ti... bez pitanja njen status preneo ALO, pa zatim i Kurir... znaci od reci do reci copy-paste, cak i iz nekih nasih komentara...
Bez da provere sa Air Serbiom, kontrolom letenja, posadom ili bez provere ikakve informacije.
Ok, znam ja da je to tacno sto je napisala posto je pisala u taksiju dok je isla sa aerodroma maltene, ali isto tako neko od novinara (ona jeste novinar ali i profesor medijske komunikacije) objavi neki status i sta sad, moze da se prenese kao neka senzacionalna vest...
Privatnosti - nigde!
Niko je cak nista nije ni pitao, kad sam joj ovo poslao, sokirala se, pogotovo sto je odlican novinar i to sto jeste.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Usled jakog nevremena, LH nas je jednom spustila u Nirnberg umesto na Fraport. Tamo smo čekali 1,5h, da bi avion poleteo i sleteo u FRA kad je olujni oblak otišao.
Zanimljivo je da nismo zakasnili na vezani let, sve sa 6m klincem u rukama, jer smo posle seli u taj isti avion za Beograd.
Bilo je veoma smešno gledajući SMS poruke koje stižu svaki čas kako nam se let odlaže. Džaba smo trčali ko blesavi jer su nam poruke davale nadu da stižemo knap, a u stvari je bila opuštencija.
E, sad, moje pitanje za AS, što u takvim okolnostima ne primeni sličnu proceduru? Sleti u Niš recimo dok se situacija ne smiri, pa posle odu za Beograd. Da li još neki aerodrom ima kapacitet da spusti avion veličine 737, A320... ?
Zanimljivo je da nismo zakasnili na vezani let, sve sa 6m klincem u rukama, jer smo posle seli u taj isti avion za Beograd.

E, sad, moje pitanje za AS, što u takvim okolnostima ne primeni sličnu proceduru? Sleti u Niš recimo dok se situacija ne smiri, pa posle odu za Beograd. Da li još neki aerodrom ima kapacitet da spusti avion veličine 737, A320... ?
Re: Vazduhoplovi
Ako hoces privatnost, ne objavljujes status na FB.cozmo napisao: Privatnosti - nigde!
Honda Undetected Garage
https://www.facebook.com/profile.php?id ... &ref=br_tf
https://www.facebook.com/profile.php?id ... &ref=br_tf
Re: Vazduhoplovi
Ako je status na "public" imaju pravo da rade sta hoce s njim, u principu, ali mislim da bi morali da navedu izvor...
U svakom slucaju, na clanak iz kurira mi se javila mucnina i nagon za povracanjem.
U svakom slucaju, na clanak iz kurira mi se javila mucnina i nagon za povracanjem.
Re: Vazduhoplovi
Naravno da status nije public.
Kurir samo prenosi ALO.
Dakle neko od "postenih" kolega novinara koji su u listi prijatelja.
Kurir samo prenosi ALO.
Dakle neko od "postenih" kolega novinara koji su u listi prijatelja.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
I to sto ti mislis da nije public, po definiciji jeste public 

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...