Pocetna cena u Srbiji za trovratnu verziju 10.000 i kusur evra. Sredjen je i konfigurator.
Gledam i ne verujem koliko su retardirani u Opelu da ostave 1.2 asmaticara i smanje ga na 70ks i ubace skrbavi 1.4 sa 75 ks
Ma dal je realno... Ko jos nudi skrbav motor od 75ks iz 1.4 zapremine a imaju isti takav od 100ks!
Sledeca nebuloza je 1.4t od 100ks umesto dosadasnjih 120ks, a stave novi 1.0t od 115ks
Čelične točkove 5,5 J x 14 s ratkapnama
Okvire prozora, crne
B-stubove u boji karoserije
Materijal Gemstone crne boje
IP umetke/ukrase, jednobojne, barut sive boje
Instrumenate s mat crnim okvirima
3-kraki volan
Električne prozore, napred
Daljinsko zaključavanje vrata
Električne spoljne retrovizore, elektro podesive, manuelno sklapanje
Sedište za vozača, podesivo u 2 pravca
Sedište za suvozača, podesivo u 2 pravca, s naslonom koji se spušta
Prednje i bočne vazdušne jastuke i vazdušne zavese
Podsetnik sigurnosnog pojasa za sva sedišta
ISOFIX, na zadnjim spoljnim sedištima
ABS i ESP®Plus sa sistemom Pomoći pri kretanju na uzbrdici
Halogene farove
Sistem praćenja pritiska u pneumaticima
Središnju konzolu s držačima za šolje napred i pozadi
ENJOY*
The Enjoy adds stylish design elements.
Standard equipment includes:
Čelični točkovi 6 J x 15 s ratkapnama
B-stubovi, crna folija (u zavisnosti od boje karoserije)
Instrumenti sa sjajno crnim okvirima
3-kraki volan sa srebrnim detaljima
Sedište za vozača podesivo u 4 pravca, naslon koji se spušta
Tempomat i kompjuter u kabini
KOLOR EDICIJA*
Sportski elementi i višebojne kombinacije.
Standardnu opremu čine:
Točkovi od lake legure 6,5 J x 16, dizajn sa 4 dupla kraka
B-stubovi, crna folija 1)
Materijal mrežasti Moonray crni ili Sunbeam žuti
IP umeci/ukrasi jednobojni ili dvobojni
Instrumenti sa sjajno crnim okvirima
3-kraki kožni volan sa srebrnim detaljima, daljinskim komandama za sistem info-zabave, tempomatom i graničnikom brzine
Radio CD s Bluetoothom
SPORT*
Komfor visoke klase u gradskom formatu.
Standardna oprema podrazumeva:
Točkove od lake legure 6 J x 15, 8-krakog dizajna
Okvire prozora, hromirane
B-stubove, crna folija (u zavisnosti od boje karoserije)
Materijal reljefni Grafic/Morrocana, crni ili reljefni Hylse, Atmosphere/Morrocana, crni
IP umetke/ukrase dvobojne Rutenijum i Hromirane ili Djakometi mat bronzane
Instrumente s galvano srebrnim okvirima
3-kraki kožni volan sa srebrnim detaljima, daljinskim komandama za sistem info-zabave, tempomatom i graničnikom brzine, polugom ručne kočnice i ručicom menjača
Radio CD s Bluetoothom
Električne spoljne retrovizore, elektro podesive, manuelno sklapanje, s grejanjem i osnovom u boji karoserije
LED ambijentalna svetla u džepovima prednjih vrata, donjem delu centralne konzole i kod nogu suvozača
Udobno sedište za vozača, podesivo u 4 pravca, s naslonom koji se spušta
Udobno sedište za suvozača, podesivo u 2 pravca, s naslonom koji se spušta
Biksenonske farove sa svetlima za skretanje i LED dnevnim svetlima
Središnju konzolu sa držačima za šolje napred i pozadi i gumenom podlogom u centralnoj konzoli
LED ambijentalna svetla u džepovima prednjih vrata, donjem delu centralne konzole i kod nogu suvozača
Klima uredjaj s filterom čestica
Pragove za prednja vrata s natpisom OPEL
Džepove na poledjini prednjih sedišta
Zadnja sedišta, jednom preklopiva, s nedeljivom klupom i naslonom deljivim u razmeri 40/60)
Ne pise, ali klimu imaju svi jer je uvek ukljucena u neki od paketa ili se dobije "gratis"
Danas sam detaljno zagledao novu Corsu.
Unitrasnjost odlicno sklopljena. Ova crna lakirana je bas kvalitetno uradjena i nije da bas svaki otisak ostaje. Ipak su potrebne masne ruke za tako nesto.
Zamerka mi je na ovu grafitno sivu lajsnu. Ne svidja mi se na dodir.
Multimedija je odlicna stvar i kosta reda velicine 250-300e. I sve Corse koje su stigle imaju to.
Cajgeri i bord su odlicni, nije vise jednostavnog izgleda kao kod mene npr.
Sedista su dosta meksa nego kod mene ali mi deluje da imaju slabiju bocnu potporu, ili mi je takav utisak jer sam 5min pre toga izasao iz Astre.
Ne postoji uopste vreme za taj auto na toj stazi.
Za OPC Corsu je vreme 8:48.
Clio RS takodje nema vreme tu.
Mini Cooper JCW je dosta brzi od Corse, a Clio V6 je 1s sporiji.
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.