
Ergonomija u automobilu
Re: MLAD polovnjak do 13-14000
Offujete do besvesti 

- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: MLAD polovnjak do 13-14000
Ma mi smo male mace - da vidis tek HiFi forum



Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: MLAD polovnjak do 13-14000
Šta je ovde komplikovano? Ovo je najbolji prekidač za svetla koji postoji trenutno na nama dostupnim automobilima. U tri dimenzije se podešava i ne moraš kao na Alfi da skrećeš pogled sa puta da bi upalio prednje ili zadnje maglenke.starac vujadin napisao:Nemci i njihova komplikovana rešenja.
Jedan od boljih patenata na VW.
Obaška što ga na Škodi i ne diramo. d
Stoji na auto uvek i samo ga izvlačiš za maglenke. Prvi korak prednje, drugi korak i zadnje.
Tapatalk
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: MLAD polovnjak do 13-14000
Realno je jednostavnije da imas jos dva tastera ispod, kao kod vec pomenute Astre G.


Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: MLAD polovnjak do 13-14000
Tako je i kod BMW.
Re: MLAD polovnjak do 13-14000
Totalno favorizujem VW rešenje, pogotovo iz vremena kada nismo imali automatska svetla.
Izuzetno cenim sve kontrole koje ne moraju da se gledaju, a ova je takva.
Tapatalk
Izuzetno cenim sve kontrole koje ne moraju da se gledaju, a ova je takva.
Tapatalk
Re: MLAD polovnjak do 13-14000
Nego kako, ako ne gledaš? Napipavaš gde je prekidač?
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: MLAD polovnjak do 13-14000
Pa nije ne znam koliko sitan prekidac da moras da napipavas.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: MLAD polovnjak do 13-14000
PoboguIvan napisao:A znaci zato je ferrari ceo u sporet prekidacima.
Послато са GT-N7100

Manettino
Boringly average, but also perfect for school run mums
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: MLAD polovnjak do 13-14000
Slazem se sa Nidzom, bez pogleda se ukljucuju maglenke.
Kod BMWa je odvojeno, pa i kod A4 B8 i kad trebam da ukljucim maglenke "trazim" prekidac.
Kod BMWa je odvojeno, pa i kod A4 B8 i kad trebam da ukljucim maglenke "trazim" prekidac.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: MLAD polovnjak do 13-14000
Komplikovano je jer moraš da pomeraš taster sa upaljenim svetlima u suprotnom smeru i da ga izvlačiš i to u dva stepena. Suviše komplikovano, pogotovu u uslovima kada treba veći stepen koncentracije na put, a ne na neki jebeni taster koji se ko dnekih modela ni ne vidi od donjeg levog dela volana i kolena ako je vozač krupniji. Ne znam kako je na 159, na drugim Alfama postoje dva tastera kod menjača ili na srednjem delu konzole, pristisneš ih i završiš posao bez gledanja. Osim ako nisu smešteni negde potpuno skriveno i nepregledno, dva tastera ili jedan taster su mnogo prostije, logičnije i preglednije rešenje.nidza napisao:Šta je ovde komplikovano? Ovo je najbolji prekidač za svetla koji postoji trenutno na nama dostupnim automobilima. U tri dimenzije se podešava i ne moraš kao na Alfi da skrećeš pogled sa puta da bi upalio prednje ili zadnje maglenke.starac vujadin napisao:Nemci i njihova komplikovana rešenja.
Jedan od boljih patenata na VW.
Obaška što ga na Škodi i ne diramo. d
Stoji na auto uvek i samo ga izvlačiš za maglenke. Prvi korak prednje, drugi korak i zadnje.
Tapatalk
Ne znam da li je bezveznije ovo rešenje ili "klimatronik". Ozbiljna konkurencija među neintuitivnim, nelogičnim i nepreglednim rešenjima komandi.
Re: MLAD polovnjak do 13-14000
Zato Alfa ima genijalno rešenje za komande tempomata 

Re: MLAD polovnjak do 13-14000
Čini mi se da i dalje ne razumeš koliko je prosto.
Ne moraš da gledaš na prekidač, indikatori postoje na instrument tabli ako si upalio poziciju, svetla i ako vučeš ka sebi prekidač za prednje i zadnje maglenke. Sve na jednom mestu.
Na 159 se vrti leva ručica gde su migavci, kao kod svih novijih Fiata, a maglenke su na tasterima levo. Nije ni to toliko loše, ali VW rešenje je bolje.
Tapatalk
Ne moraš da gledaš na prekidač, indikatori postoje na instrument tabli ako si upalio poziciju, svetla i ako vučeš ka sebi prekidač za prednje i zadnje maglenke. Sve na jednom mestu.
Na 159 se vrti leva ručica gde su migavci, kao kod svih novijih Fiata, a maglenke su na tasterima levo. Nije ni to toliko loše, ali VW rešenje je bolje.
Tapatalk
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: MLAD polovnjak do 13-14000
Ja govorim o komplikovanom paljenju maglenki, ne svetala uopšte. Da je to prekidač samo za paljenje svetala bilo bi ok. Svaka multifunkcionalnost na prekidačima i tasterima ometa preglednost i lakoću upotrebe. Indikatori uključenosti svetala postoje na svim kolima.
Re: MLAD polovnjak do 13-14000
Ja ne znam odakle tolika nauka, prekidac je prost da prostiji ne moze biti.