Ne gasim ni kad se čupam iz snega. Bolje je sa ASR i simulacijom blokade diferencijala, jer kada ugasim ASR gubim i blokadu dif. Kad ugasim ESP, gubim i ASR. Nisam bio u situaciji da treba da gasim ESP bilo kad, a ASR ugasim samo kad hoću da palim gume.
Ti ako imaš mehanički diferencijal, razumna odluka je da ugasiš elektroniku ukoliko smeta.
Kako konkretno gasis ASR, posto u svakom autu imas opciju da gasis samo ESP, a ona povlaci i ostale sisteme, osim ABS? TJ, to je isti sistem, samo drugacije reaguje...
ASR gasim pritiskom na dugme, isto ga i palim. ESP se gasi dužim pritiskom na isto dugme, a on onda pogasi sve sem ABS, koji bi trebalo da je nezavistan od ECU.
@Xepoj: bio sam u veoma teškim uslovima po snegu i ledu, i nije smetao, uvek je bio od koristi.
edit: kod Alfe se ESP zove VDC.
Poslednja izmena od nidza u 11 Feb 2015, 15:21, izmenjeno 1 put ukupno.
kod mene na Corolli je kontra samo ASR mogu da ugasim na dugme ESP jedino da otkačim neki od senzora pa da izbaci grešku može
dok na e46 jednim pritiskom prvo gasi ASR, a kad se drži onda ugasi i ESP, ABS uvek ostaje upaljen
LSD je bolje jer (nisam siguran za sve ostale) ali Quaife ATB prebacuje snagu na "teži" tj. točak sa više gripa
Skrecem tako sto sami tockovi ionako proklizavaju po podlozi, 100% blokada se ne aktivira kada tockovi imaju dobar kontakt sa podlogom.
Konkretnije pitam za Eatom locker, koji ima cvrstu mehanicku vezu oba tocka, bez ikakvog proklizavanja dif je zakljucan.