Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24659
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Dobro, reci mi neki EU prosek, u %? Znam da je pre bio jeftiniji, ali pre je stosta bilo, a sad vise nije.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Ja bih prvi kupio Audi da je 20% jeftiniji ali nije. Za toliko koliko kosta ipak biram premijum 

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Naravno da je audi premijum, to su sjajni automobili.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Naravno, na to shiny i idu
- 7footer
- Postovi: 628
- Pridružio se: 19 Jan 2012, 17:53
- Garaža: Lexus GS 450h, Chevrolet Trax, Yamaha Stryker
- Lokacija: Svet
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Ne bih se složio.Dusan napisao:Realno evropsko trziste je za svetlosnu godinu prefinjenije od americkog.
U EU najbrže rastući brand je DACIA
Najzastupljenija su mala i jeftinija auta. Čak gomila modela nema ni klima uređaj i podizače pozadi. Neki modeli nemaju ni kvake/branike u boji karoserije...
Ovde je osnovni Golf 80ks u USA počinje sa 100 i kusur...
EU- većina luksuznih auta sa baznim dizelom i osnovnom - do prosečnom opremom
USA - E klasa ne postoji ispod 350, dakle 6cyl minimum, koža se podrazumeva itd.
Ja bre ranije nisam znao da W210 ima kožu i navigaciju dok nisam video njihove primerke...

Pozdrav
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Mislim da je pisac hteo da kaze da u USA prosečan auto unutra izgleda kao Dacia. Najbolji primer su kola koja se prodaju i ovde i tamo pod istim imenom. U EU ti automobili izgledaju kao da su klasu iznad, a toliko i koštaju.
Tapatalk
Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24659
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Kod enterijera u USA je bitno da bude sto vise opreme, koza, itd. Kvalitet izrade je manje bitan. Mada kad sam bio i njihovi automobili, recimo tada nova Impala ili Taurus su vec pokazivali korak unapred sto se toga tice.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- dag81
- Postovi: 7507
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Slazem se da brojevi prodatih primeraka ne govore sta je bolje kada gledamo Merc-Audi-BMW, ali reci da se Audi kupuje samo zato sto je jeftiniji od pomenuta dva je smesno, jako smesno.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Slazem se. Ima on veoma dobre aute.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Sta se sve moze procitati na ovom forumu ...



Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Za njih su automobili potrošna roba i mnogo se više voze nego u Evropi. Šta ih briga za kvalitet kad će posle 3 godine da kupe novidragvorl napisao:Kod enterijera u USA je bitno da bude sto vise opreme, koza, itd. Kvalitet izrade je manje bitan.

BMW, Merc i Lexus su najtraženiji premijumi a uglavnom ih kupuju ljudi koji zarađuju preko 100k godišnje tj. viša srednja klasa.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Retki su oni u americi iz vise srednje klase koji se izlete pa kupe audi. Uglavnom su to lepi izleti poput a8 ili r8, a zna se vrlo dobro koje automobile pored merca kod njih kupuje takva vrsta kupaca.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24659
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Pa ne znam bas da li je tako. Pre bih rekao da je to neko stanje uma trzista, kao sto je cola negde sladja i tako to. Jednostavno im kvalitet u tom smislu nije bitan, bitno je recimo da imaju dugme za otvaranje garaze u autu, ili pre recimo drzace za case, sto je u Evropi bila mozda stavka za podsmeh, ali je meka plastika veoma cenjena, npr. A ni za menjanje kola nisam siguran za dinamiku, cak su u Americi proseci starosti losiji nego u nekim evropskim zemljama, i vozni park i dalje stari u proseku. Moja rodbina tamo koji su u visem sloju stanovnistva ne menjaju kola toliko cesto uopste, recimo voze Toyotu Avalon 2002. a ni ostatak familije ne menja bas cesto. Necu da kazem da je to pravilo, ali mislim da ipak ne menjaju kola u proseku toliko cesto kao sto se misli. Jeftinije su ruke za odrzavanje nego u CH sigurno.Floyd napisao:Za njih su automobili potrošna roba i mnogo se više voze nego u Evropi. Šta ih briga za kvalitet kad će posle 3 godine da kupe novidragvorl napisao:Kod enterijera u USA je bitno da bude sto vise opreme, koza, itd. Kvalitet izrade je manje bitan.![]()

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Samo sam napisao ono što mi je rekao drug koji živi tamo. On vozi Honde i menja ih na 3-4 godine. Opet sve zavisi od potreba i interesovanja pojedinca. Ali generalno ih više zanima jak motor i prostor u kabini nego bilo šta drugo...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24659
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Jak motor, automatik, oprema i udobnost.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money