Nov auto do 11.000 evra
- iggyboy
- Postovi: 1134
- Pridružio se: 16 Jul 2012, 14:31
- Garaža: 407 coupe 2.2 petrol
- Lokacija: pozarevac
Re: Nov auto do 11.000 evra
i meni je ova mnogo lepsa od aktuelne, farove ne mogu nikako da svarim
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 8020X using Tapatalk
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 8020X using Tapatalk
▒▓██ P █ A █ R █ T █ I █ Z █ A █ N ██▓▒
Re: Nov auto do 11.000 evra
Ovoj novoj fale obrve al ispod farova.
Fale joj podočnjaci
Fale joj podočnjaci

- profesorPROST
- Postovi: 3281
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
- Lokacija: Beograd
Re: Nov auto do 11.000 evra
Auuu, kad Ogi ovo pročita, bićeUroš S. napisao:Samo još jedan minus kod njihovih automobila. Hyu 1.4 109ks, ne ide ništa bolje od običnih evropskih 1.4 sa 75ks iz sredine devedesetih, klasična navlaka da misliš da si dobio nešto, kao u ostalom i ostatak automobila. Moje mišljenje.

Never Say Never Again
Re: Nov auto do 11.000 evra
Ja sam imao.iskustva sa 2.2 automatikom prethodne generacije od 150ks i ovaj novi od 197ks. Meni su zaista to dobri motori ali mi se menjac ne svidja toliko. Vozio sam i 1.4crdi sa manuelnim menjačem u ix20 i solidan motor. Podnosi lepo brzine oko 140. Malo mu fali snage na nizim obrtajima ali to nije nista opasno. Benzince nisam vozio.
Re: Nov auto do 11.000 evra
Ne znam za ove novije al vozio sam neko vreme Cee'd 2008 1.6 crdi 115 ks.
Auto je ostavio više nego dobar utisak od enterijera,materijala do ponašanja u vožnji.
Jedno što bih mu zamerio je tvrdo oslanjanje i dranje od strane servisera u garanciji.
Auto je ostavio više nego dobar utisak od enterijera,materijala do ponašanja u vožnji.
Jedno što bih mu zamerio je tvrdo oslanjanje i dranje od strane servisera u garanciji.
- Nikolaa
- Postovi: 1320
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Nov auto do 11.000 evra
ranije su korejanci bili osetno jeftiniji od evropljana, sad su se priblizili cenovno, po meni i po kvalitetu su se priblizili, ali vreme ce pokazati.
90ks u koreanskom autu nije 90ks
to je zato sto koreanci imaju bolju izolaciju pa se ne oseca brzina
mnogo se tripujete bre
ono sto se definitivno slazem je da su pri ostrijoj voznji generalno gledano koreanci losiji(ogibljenje) i menjaci dosta sporiji, sto ne mora da vazi za novog Ria npr.
ali zato i sluze test voznje, probas pa kako ti se svidi.
90ks u koreanskom autu nije 90ks

to je zato sto koreanci imaju bolju izolaciju pa se ne oseca brzina



mnogo se tripujete bre

ono sto se definitivno slazem je da su pri ostrijoj voznji generalno gledano koreanci losiji(ogibljenje) i menjaci dosta sporiji, sto ne mora da vazi za novog Ria npr.
ali zato i sluze test voznje, probas pa kako ti se svidi.
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: Nov auto do 11.000 evra
Prosto nevjerovatno koliko su unakazili onako lijep model, ovo mi je jedan od rijetkih primjera da kazem da je stariji model neuporedivo ljepsi.Day Walker napisao:Evo konkretan predlog
Sent from my iPhone using Tapatalk

- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32204
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Nov auto do 11.000 evra
http://blog.garaza.rs/garaza-test-toyot ... -1-33-sol/
Problem B segmenta, kojem Yaris pripada je što, iako je porastao tokom godina, i dalje komfor putnika na zadnjoj klupi zavisi od položaja sedišta vozača i suvozača. U Yarisu je situacija sasvim korektna, čak i kad su višlje osobe u pitanju. Dva muškarca prosečne visine se mogu sasvim komotno smestiti u Yaris, jedan iza drugoga. Na našem primeru vidimo dva člana test ekipe, visine 191cm i 183cm, a slika pokazuje da obojica imaju dovoljno prostora za noge, a isto tako, osobe niže od 190cm neće imati problem ni sa prostorom za glavu na zadnjoj klupi.



Imajući u vidu da je Yaris ubedljivo najprodavaniji Toyotin model po izveštaju o prodaji za prethodnu godinu, jasno je da novi Yaris nastavlja putem svojih prethodnika i osvaja nove kupce širom sveta. Na našem tržištu Yaris se nudi već od 9.990e i naša je preporuka za sve koji traže automobil nešto skuplji do 10.000 evra.
Hečbek 5 vrata 1.33 litarski Dual VVT-i (100 KS) Luna 10.990 €
Motor je ODLIČAN! Oprema nije sjajna, ali nudi sve osnovno, sledeći paket je 11.111e, a za 11.611e se dobija Sol paket koji smo mi imali na testu, što bi recimo bio moj izbor. Plus na to ide doplata za metalik boju, ali to možda možeš da se cenkaš.
Luna paket
Spoljašnjost
Sistem kontrole stabilnosti vozila (VSC)
Sistem upozorenja na pritisak u gumama
Signal kočenja u slučaju nužde (EBS)
Multireflektorska halogena prednja svetla
Dnevna svetla (sa sijalicama)
"Prati me kući" sistem farova
Crni gornji deo prednje maske
Hromirano okruženje gornjeg dela prednje maske
Crni donji deo prednje maske
Prednji branik u boji karoserije
Crni središnji stub
Prednji spojler
Brisači sa isprekidanim radom, prednji
Električno podesivi spoljašnji retrovizori
Spoljašnji retrovizori u boji karoserije
Pokazivači smera integrisani u spoljašnje retrovizore
Ručke vrata u boji karoserije
Brisači sa isprekidanim radom, zadnji
Zadnji branik u boji karoserije
Zadnja ukrasna lajsna u boji karoserije
Zadnja kombinovana svetla (sijalice)
Visoko postavljeno stop svetlo (LED)
Električno otvaranje prtljažnika
Kratka antena
Centralno zaključavanje
Daljinsko centralno zaključavanje
Set za popravku gume
Unutrašnjost
Podsetnik na vezivanje prednjih sigurnosnih pojaseva
Podsetnik na vezivanje zadnjih sigurnosnih pojaseva
3-kraki uretanski upravljač
Ručno podešavanje upravljača po nagibu i dubini
Električni servo upravljač
Uretanska ručica parkirne kočnice
Unutrašnji retrovizor sa ručnim sistemom protiv zaslepljivanja
Crni umeci na središnjoj konzoli
Ručno podešavanje visine snopa prednjih svetala
Ručni klima uređaj
Prednja utičnica 12V
Podsetnik na upaljena svetla
Odmagljivač zadnjeg stakla
Štitnici od sunca za vozača i suvozača
Ogledalo u suvozačevom štitniku od sunca
Električni podizači prednjih prozora
Automatsko podizanje/spuštanje vozačevog prozora
Unutrašnje svetlo
Prednja lična svetla
Svetlo u prtljažnom prostoru
Ručice za pridržavanje
Sistem blokade pokretanja
Crni nasloni za ruke prednjih vrata
Sistem pokretanja sa ključem
Tvrda kontrolna tabla
Vozačevo sedište podesivo po visini
Pomeranje prednjih sedišta
Zadnji naslon za glavu (3)
Deljenje/preklapanje zadnjeg sedišta u razmeri 60:40
Pregrada ispred suvozača
Prednji i zadnji držači za čaše
Kuke za kapute
Zadnja predrada u konzoli
Rolo pokrivač
Pregrada
Prekidači audio sistema na upravljaču
Audio sistem
Radio i CD plejer sa MP3 i WMA
6 zvučnika
USB konektor
Informacije
Analogni brzinomer
Multiinformacioni ekran
Osnovni brzinomer
Prekidač za isključivanje/uključivanje suvozačevog vazdušnog jastuka
Vazdušni jastuci (dopunski zaštitni sistem) - 4 vazdušna jastuka
Zatezači i limiteri sile
ISOFIX učvršćivanje
Sedišta sa sistemom zaštite od trzajne povrede vrata (WIL)
Problem B segmenta, kojem Yaris pripada je što, iako je porastao tokom godina, i dalje komfor putnika na zadnjoj klupi zavisi od položaja sedišta vozača i suvozača. U Yarisu je situacija sasvim korektna, čak i kad su višlje osobe u pitanju. Dva muškarca prosečne visine se mogu sasvim komotno smestiti u Yaris, jedan iza drugoga. Na našem primeru vidimo dva člana test ekipe, visine 191cm i 183cm, a slika pokazuje da obojica imaju dovoljno prostora za noge, a isto tako, osobe niže od 190cm neće imati problem ni sa prostorom za glavu na zadnjoj klupi.



Imajući u vidu da je Yaris ubedljivo najprodavaniji Toyotin model po izveštaju o prodaji za prethodnu godinu, jasno je da novi Yaris nastavlja putem svojih prethodnika i osvaja nove kupce širom sveta. Na našem tržištu Yaris se nudi već od 9.990e i naša je preporuka za sve koji traže automobil nešto skuplji do 10.000 evra.
Hečbek 5 vrata 1.33 litarski Dual VVT-i (100 KS) Luna 10.990 €
Motor je ODLIČAN! Oprema nije sjajna, ali nudi sve osnovno, sledeći paket je 11.111e, a za 11.611e se dobija Sol paket koji smo mi imali na testu, što bi recimo bio moj izbor. Plus na to ide doplata za metalik boju, ali to možda možeš da se cenkaš.
Luna paket
Spoljašnjost
Sistem kontrole stabilnosti vozila (VSC)
Sistem upozorenja na pritisak u gumama
Signal kočenja u slučaju nužde (EBS)
Multireflektorska halogena prednja svetla
Dnevna svetla (sa sijalicama)
"Prati me kući" sistem farova
Crni gornji deo prednje maske
Hromirano okruženje gornjeg dela prednje maske
Crni donji deo prednje maske
Prednji branik u boji karoserije
Crni središnji stub
Prednji spojler
Brisači sa isprekidanim radom, prednji
Električno podesivi spoljašnji retrovizori
Spoljašnji retrovizori u boji karoserije
Pokazivači smera integrisani u spoljašnje retrovizore
Ručke vrata u boji karoserije
Brisači sa isprekidanim radom, zadnji
Zadnji branik u boji karoserije
Zadnja ukrasna lajsna u boji karoserije
Zadnja kombinovana svetla (sijalice)
Visoko postavljeno stop svetlo (LED)
Električno otvaranje prtljažnika
Kratka antena
Centralno zaključavanje
Daljinsko centralno zaključavanje
Set za popravku gume
Unutrašnjost
Podsetnik na vezivanje prednjih sigurnosnih pojaseva
Podsetnik na vezivanje zadnjih sigurnosnih pojaseva
3-kraki uretanski upravljač
Ručno podešavanje upravljača po nagibu i dubini
Električni servo upravljač
Uretanska ručica parkirne kočnice
Unutrašnji retrovizor sa ručnim sistemom protiv zaslepljivanja
Crni umeci na središnjoj konzoli
Ručno podešavanje visine snopa prednjih svetala
Ručni klima uređaj
Prednja utičnica 12V
Podsetnik na upaljena svetla
Odmagljivač zadnjeg stakla
Štitnici od sunca za vozača i suvozača
Ogledalo u suvozačevom štitniku od sunca
Električni podizači prednjih prozora
Automatsko podizanje/spuštanje vozačevog prozora
Unutrašnje svetlo
Prednja lična svetla
Svetlo u prtljažnom prostoru
Ručice za pridržavanje
Sistem blokade pokretanja
Crni nasloni za ruke prednjih vrata
Sistem pokretanja sa ključem
Tvrda kontrolna tabla
Vozačevo sedište podesivo po visini
Pomeranje prednjih sedišta
Zadnji naslon za glavu (3)
Deljenje/preklapanje zadnjeg sedišta u razmeri 60:40
Pregrada ispred suvozača
Prednji i zadnji držači za čaše
Kuke za kapute
Zadnja predrada u konzoli
Rolo pokrivač
Pregrada
Prekidači audio sistema na upravljaču
Audio sistem
Radio i CD plejer sa MP3 i WMA
6 zvučnika
USB konektor
Informacije
Analogni brzinomer
Multiinformacioni ekran
Osnovni brzinomer
Prekidač za isključivanje/uključivanje suvozačevog vazdušnog jastuka
Vazdušni jastuci (dopunski zaštitni sistem) - 4 vazdušna jastuka
Zatezači i limiteri sile
ISOFIX učvršćivanje
Sedišta sa sistemom zaštite od trzajne povrede vrata (WIL)
Posetite www.garaza.rs !
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Nov auto do 11.000 evra
A što lepo ne pogledaš novog Dacia Logana (Phase II)? Za tu lovu možeš ga dobiti čini mi se u full paketu opreme i još sa dizel motorom. Dosta veći auto od Punta, a opet ne prevelik, sa dobrim motorom. Skromniji enterijer, ali Bože moj. Ako nisi previše gizdav ima lepo da se navozaš sa njime. Meni je to i sasvim lep auto (za razliku od prethodnika). Eno ljudi (taksisti - to se bre ne gasi uopšte) prelaze po milionče sa Daciama, ne vidim razlog zašto ne... Ili pomenuti Rapid, isto vrlo zanimljiv auto za razmišljanje.
TT
TT
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 03 Mar 2014, 09:15
- Garaža: Kia Rio Sport Sedan 1.2 85KS
- Lokacija: Beograd
Re: Nov auto do 11.000 evra
@Trojanac Hvala puno, uzeto u razmatranje ali dok ne sednem nista 
@Sasa Za Rapida sam vec obrazlozio, slicno mi je i generalno za Dacije. Vozicu auto dugo pa mora da mi se svidi i da uzivam u svakom pogledu

@Sasa Za Rapida sam vec obrazlozio, slicno mi je i generalno za Dacije. Vozicu auto dugo pa mora da mi se svidi i da uzivam u svakom pogledu

Re: Nov auto do 11.000 evra
Auto koji ti se svidi na početku, može da prestane da ti se sviđa posle par meseci. I da ti bude bulja.
Meni se moj auto uopšte nije sviđao kako izgleda, ali nisam kupovao tada očima, nego razumom. Sada mi se sviđa. Kada se zagledaš malo, vidiš, da je to u stvari jedan lep i skladan auto
Meni se moj auto uopšte nije sviđao kako izgleda, ali nisam kupovao tada očima, nego razumom. Sada mi se sviđa. Kada se zagledaš malo, vidiš, da je to u stvari jedan lep i skladan auto

- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Nov auto do 11.000 evra
U svakom slučaju moj ti je savet da izbegneš koreance i japance, za moje pojmove to je ipak još uvek prevelika "egzotika" za zemlju Srbiju. Po meni to su auti za nekog ko ih menja na max. 4-5 godina i opet uzima novo. Dakle - nešto iz Evrope. 
TT

TT
Re: Nov auto do 11.000 evra
Pda, čim istekne garancija aus.
Ili ako Radenko otvori pored Opela i otpad koeranaca
Ili ako Radenko otvori pored Opela i otpad koeranaca

- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Nov auto do 11.000 evra
Upravo tako. Još je u garanciji, mlad, poželjan, pa ga prodaš nekom drugom da rešava zezancije koje neminovno dolaze, čeka na delove i papreno ih plaća.nikaragva napisao:Pda, čim istekne garancija aus.
Re: Nov auto do 11.000 evra
Ja bih uzeo polovnog Jazza za 7k i 4k uštedeo 
TT

TT