Motor kao motor je po meni odlican i velika strvina... Vozim treci 1.8 20v a drugi 20v turbo

. Treba ispregledati sva creva, jer ako negde gubi boost moze biti problem utvrditi kasnije gde tacno gubi.. Izbacivace gresku 17705. Creva nisu nimalo jeftina a pucaju i trule. Jedno crevo iberlaufa sam platio oko 6000 din. . Takodje bobine mogu praviti problem, ali nisu skupe 3000 din komad. Set za veliki servis nije skup oko 25 000 din zavisi od proizvodjaca, ja sam za moj auto gledao u nekom solidnom kvalitetu i to je ta cena. Hidro spaner moze biti skupa stavka, mislim da je oko 30 000 din, nisam bas siguran... Ulje mora biti iskljucivo sintetika, ako je radjen LL servis, obavezno prekontrolisati stanje u karteru. Ako na cepu za dolivanje ulja ima tragova uljnog koksa, velike su sanse da ima jada i u karteru.. Obavezno skinuti karter i oprati sito na uljnoj pumpi preventivno, jer u suprotnom moze doci do bolnih trenutaka u zivotu koji pocinju sa paljenjem lampice za pritisak ulja... Ja bih licno zakoksao motor zaobisao. Zverku je jedan 1.8t prolupao odmah nakon tretmana ciscenja motora od uljnog taloga... To su neke informacije iz prve ruke
