Predlažem Oktaviju A7.O pouzdanosti,veličini gepeka i prostora za putnike,sve je rečeno.Motor 1.9 TDI ili 2.0TDI.XXXMAN1 napisao:U oglasima je Tuareg 2005. godiste oko 7700 EUR. Ne bih dao tolike pare za 10 godina staro vozilo.srdjanyo napisao:VW Touran 1.9 TDI 105KS.Malo.je tvrđi,ali je odličan.Godište je malo starije od 2008.
Koji polovnjak za oko 7000 EUR? Focus, Megan...?
- srdjanyo
- Postovi: 3500
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Koji polovnjak za oko 7000 EUR? Focus, Megan...?
Re: Koji polovnjak za oko 7000 EUR? Focus, Megan...?
Mislis na Oktaviju A5 FL, A7 je ova najnovija i nema za te pare.
Rad je stvorio čoveka, a nerad.......gospodina
Re: Koji polovnjak za oko 7000 EUR? Focus, Megan...?
Na osnovu toga da živim par metara od renault servisa, i da je u SLO megan vrlo zastupljen avto na putevima a nažalost i na servisima.milosg napisao:Na osnovu čega neko tvrdi da je Megane III manje pouzdan od fokusa? Na osnovu osećaja?
Nisam napisao da je nepouzadan, samo JA mu manje verujem nego fordu, neko drugi ima drukčija iskustva i šta sad?
Re: Koji polovnjak za oko 7000 EUR? Focus, Megan...?
Izvini, pomesao sam Touran i Tuareg, ali to ne menja sustinu. Za ovoliko koliko ja imam moze da se kupi Touran 2008. godiste sa brdo predjenih kilometara.XXXMAN1 napisao:U oglasima je Tuareg 2005. godiste oko 7700 EUR. Ne bih dao tolike pare za 10 godina staro vozilo.srdjanyo napisao:VW Touran 1.9 TDI 105KS.Malo.je tvrđi,ali je odličan.Godište je malo starije od 2008.
Naravno da imam stav, bilo bi neozbiljno da se nisam malo raspitao pre postavljanja pitanja. Naravno, to sto imam stav ne znaci da sam doneo konacnu odluku. Zelim da cujem misljenje iskusnijih. Prosli put sam trazio Korsu, a kupio Fokusadag81 napisao:Ti imas stav sta hoces a pitas za savet?

Ni meni ne bi bilo lako da vozim tolika kola, a zeni bi bila nocna mora. Ona je i Fokusa par puta "redizajnirala"srdjanyo napisao:Predlažem Oktaviju A7.O pouzdanosti,veličini gepeka i prostora za putnike,sve je rečeno.Motor 1.9 TDI ili 2.0TDI.

Re: Koji polovnjak za oko 7000 EUR? Focus, Megan...?
Koliko vidim ovde je vise dilema da li Fokusa ili Megana nego sta se moze uzeti za te novce.
U tom slucaju ja bih pre Fokusa. Po pitanju pouzdanosti motora nema tu neke razlike ali po pitanju trapa i elektronike ja Francuzima nikad ne bih pre verovao. Ford je tu mnogo bolji. Takodje mislim da ti je isplativije uzeti benzinca iz nekoliko razloga. Prvo veca je verovatnoca da ces naci benzinca sa malo kilometara nego dizela jer retko ko kupuje dizela da bi prelazio 10-ak kkm godisnje. Takodje cena benzinaca je uvek za nijansu povoljnija kao i cene odrzavanja. Kod Forda mislim da je razlika u ceni odrzavanja izmedju dizela i benzinca posebno izrazena. I na kraju ni sam ne prelazis neku kilometrazu da bi ti se dizel isplatio.
Tako da ne vidim zasto ne bi svoj model Fokusa zamenio novijim modelom sa istim motorom. Mislim vec vozis taj auto, zadovoljan si i sa njim i sa motorom, vec su ti poznate cene odrzavanja Forda verovatno vec imas coveka koji odrzava tvog Fokusa i sada moze samo da nastavi da odrzava novog. Nema potrebe nista da menjas, trazis, eksperimentises. Sve ostane isto jedino dobijes noviji model Fokusa, lepsi i bolji.
U tom slucaju ja bih pre Fokusa. Po pitanju pouzdanosti motora nema tu neke razlike ali po pitanju trapa i elektronike ja Francuzima nikad ne bih pre verovao. Ford je tu mnogo bolji. Takodje mislim da ti je isplativije uzeti benzinca iz nekoliko razloga. Prvo veca je verovatnoca da ces naci benzinca sa malo kilometara nego dizela jer retko ko kupuje dizela da bi prelazio 10-ak kkm godisnje. Takodje cena benzinaca je uvek za nijansu povoljnija kao i cene odrzavanja. Kod Forda mislim da je razlika u ceni odrzavanja izmedju dizela i benzinca posebno izrazena. I na kraju ni sam ne prelazis neku kilometrazu da bi ti se dizel isplatio.
Tako da ne vidim zasto ne bi svoj model Fokusa zamenio novijim modelom sa istim motorom. Mislim vec vozis taj auto, zadovoljan si i sa njim i sa motorom, vec su ti poznate cene odrzavanja Forda verovatno vec imas coveka koji odrzava tvog Fokusa i sada moze samo da nastavi da odrzava novog. Nema potrebe nista da menjas, trazis, eksperimentises. Sve ostane isto jedino dobijes noviji model Fokusa, lepsi i bolji.
Rad je stvorio čoveka, a nerad.......gospodina
Re: Koji polovnjak za oko 7000 EUR? Focus, Megan...?
Uh, kad bih sudio samo po licnom iskustvu, tesko da bih ponovo kupio Fokusa
Da, generalno mi odgovara takav automobil, ali sam sa konkretnim primerkom imao malo vise problema nego sto sam ocekivao i zeleo.
Nisam hteo da budem opsiran, ali da ne bi bilo nesporazuma, evo malog pojasnjenja kako sam dosao do dileme Megan ili Fokus. Prvi izbor mi je bio Hyundai i30, ali sam u razgovoru sa drugarom koji ima dobar uvid u problematiku saznao da imaju dosta problema. Ovi novi, od 2013. pa naovamo su mnogo bolji, ali nemam para za tako nova kola. Pregledanjem oglasa sam dosao do toga da se najcesce javljaju upravo Fokus i Megan. Generalno nisam ljubitelj egzoticnijih kola, ma koliko dobra bila, jer mi je logika da se za njih teze nalaze delovi i da su skuplji. Cak i da nije tako, mislim da se egzoticniji modeli teze prodaju jer je manji broj potencijalnih kupaca.
Gledam benzince, ali... Dobio sam zanimljivu ponudu za Fokusa 1.8 TDCi, 2010. godiste sa oko 70.000 predjenih kilometara. Prvi vlasnik, srednji paket opreme, kola osigurana kasko, pa mi se cini da je lako proveriti je li bilo popravki i kakvih. Sve to za oko 6.800 EUR. Ne umem sam da procenim prednosti i mane, pa samim tim ni koliko je ZA MENE dobra ova ponuda koju sam dobio, zbog kilometraze koju prelazim i rezima voznje. Tu u pricu ulecete vi, strucnjaci sa foruma sa svojim savetima, da mi pomognete da procenim koliko bi me kostalo posedovanje odredjenih modela u periodu od oko 5 godina, pri cemu mislim na cenu vozila, potrosnju, registraciju, redovno odrzavanje, potencijalne kvarove...
Sudeci po vasim komentarima Megan ispada iz igre. Sad mi ostaje samo da procenim da li se sa mojom kilometrazom i rezimom voznje isplati "kockanje" sa ovim 1.8 TDCi, ili cekati dobru priliku za benzinca. Ako trosi 2 l manje od benzinca i ako je realno ocekivati da kvarovi u narednih 5 godina ne "pojedu" vise od 600 EUR (znam da niko nije vidovit, ali neki prosek kvarova dizelasa i cena popravke...), onda mi se cini da ce me na kraju kostati isto koliko i benzinac, samo sto cu imati malo opremljenije i snaznije vozila. A mozda i debelo gresim

Nisam hteo da budem opsiran, ali da ne bi bilo nesporazuma, evo malog pojasnjenja kako sam dosao do dileme Megan ili Fokus. Prvi izbor mi je bio Hyundai i30, ali sam u razgovoru sa drugarom koji ima dobar uvid u problematiku saznao da imaju dosta problema. Ovi novi, od 2013. pa naovamo su mnogo bolji, ali nemam para za tako nova kola. Pregledanjem oglasa sam dosao do toga da se najcesce javljaju upravo Fokus i Megan. Generalno nisam ljubitelj egzoticnijih kola, ma koliko dobra bila, jer mi je logika da se za njih teze nalaze delovi i da su skuplji. Cak i da nije tako, mislim da se egzoticniji modeli teze prodaju jer je manji broj potencijalnih kupaca.
Gledam benzince, ali... Dobio sam zanimljivu ponudu za Fokusa 1.8 TDCi, 2010. godiste sa oko 70.000 predjenih kilometara. Prvi vlasnik, srednji paket opreme, kola osigurana kasko, pa mi se cini da je lako proveriti je li bilo popravki i kakvih. Sve to za oko 6.800 EUR. Ne umem sam da procenim prednosti i mane, pa samim tim ni koliko je ZA MENE dobra ova ponuda koju sam dobio, zbog kilometraze koju prelazim i rezima voznje. Tu u pricu ulecete vi, strucnjaci sa foruma sa svojim savetima, da mi pomognete da procenim koliko bi me kostalo posedovanje odredjenih modela u periodu od oko 5 godina, pri cemu mislim na cenu vozila, potrosnju, registraciju, redovno odrzavanje, potencijalne kvarove...
Sudeci po vasim komentarima Megan ispada iz igre. Sad mi ostaje samo da procenim da li se sa mojom kilometrazom i rezimom voznje isplati "kockanje" sa ovim 1.8 TDCi, ili cekati dobru priliku za benzinca. Ako trosi 2 l manje od benzinca i ako je realno ocekivati da kvarovi u narednih 5 godina ne "pojedu" vise od 600 EUR (znam da niko nije vidovit, ali neki prosek kvarova dizelasa i cena popravke...), onda mi se cini da ce me na kraju kostati isto koliko i benzinac, samo sto cu imati malo opremljenije i snaznije vozila. A mozda i debelo gresim

- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Koji polovnjak za oko 7000 EUR? Focus, Megan...?
Ja bih uzeo dizel bez dileme
Re: Koji polovnjak za oko 7000 EUR? Focus, Megan...?
Prvo ozbiljan pregled u servisu pa odluka.
TT
TT
Re: Koji polovnjak za oko 7000 EUR? Focus, Megan...?
Ja sam kupio focusa starog 3 godine sa 60kkm ( 1.8 tdci ) i do 120 kkm 1.5 godinu kasnije kad sam ga prodao nisam imao NI JEDAN kvar ako se ne računaju grelne svečice za par evra tik pred prodaju. Menjano je bilo ulje 2x prednje pločice i zadnje pred prodajom. Par sijalica, i 3 kompleta letnih i dva kompleta zimskih guma, to je sve...avto je bio čipovan i SVI filteri i ulja su bili menjani na 15 hiljada km...vožen je bio baš muški kad je to zatrebalo...
Znači ako ima tvoj realne kilometre i normalno je bio servisiran ne bi trebao još dugo imati nekih večih ulaganja osim potrošnog materiala
Znači ako ima tvoj realne kilometre i normalno je bio servisiran ne bi trebao još dugo imati nekih večih ulaganja osim potrošnog materiala
- profesorPROST
- Postovi: 3281
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
- Lokacija: Beograd
Re: Koji polovnjak za oko 7000 EUR? Focus, Megan...?
Never Say Never Again
Re: Koji polovnjak za oko 7000 EUR? Focus, Megan...?
Sve je individualno. Ja imam kontakta sa tri renola dizela i kolega vozi jedan i niko nema problema sa strujom ne znam to su 80 te i laguna 2. Ali i to je prva kartoca na tristu deceniju pre drugih. Moje poverenje u renault sa 170.000 predjenih je vrlo visoko. Naravno svako ima svoje iskustvo. Peugeot npr ne moze pridje resou iz opet licnog iskustva.
Jos ja vozim dvojku koja vazi za problematicnu vec sedam godina. Trojku bih zmurecki smeo da kupim. Oni bi trebale biti sigurna kupovina
Jos ja vozim dvojku koja vazi za problematicnu vec sedam godina. Trojku bih zmurecki smeo da kupim. Oni bi trebale biti sigurna kupovina
Re: Koji polovnjak za oko 7000 EUR? Focus, Megan...?
@profesorPROST Voleo bih nesto sa malo vise konja.
Imam jos jedno pitanje, ako nisam vec smorio
Vise puta sam naleteo na informaciju da je 1.8 TDCi motor kod Fokusa pouzdaniji i da je 1.6 TDCi problematican. Moze li mi neko reci o cemu se tacno radi? Da li su to brojne "musice" kod slabijeg modela, ili neki veci tipski kvarovi koji se javljaju kod vece broja primeraka? Jesu li to kvarovi koji se javljaju postepeno, pa se moze otici na vreme kod majstora i popraviti ili te jednostavno motor "izda" i ostavi pored puta da cekas slep sluzbu?
To pitam jer uz jeftiniju registraciju i oko 0,7 l manju potrosnju kod 1.6 TDCi, na period od 5 godina se ustedi oko 850 evra u odnosu na 1.8 TDCi, u mom slucaju. Nije zanemarljiva cifra.
Imam jos jedno pitanje, ako nisam vec smorio

Vise puta sam naleteo na informaciju da je 1.8 TDCi motor kod Fokusa pouzdaniji i da je 1.6 TDCi problematican. Moze li mi neko reci o cemu se tacno radi? Da li su to brojne "musice" kod slabijeg modela, ili neki veci tipski kvarovi koji se javljaju kod vece broja primeraka? Jesu li to kvarovi koji se javljaju postepeno, pa se moze otici na vreme kod majstora i popraviti ili te jednostavno motor "izda" i ostavi pored puta da cekas slep sluzbu?
To pitam jer uz jeftiniju registraciju i oko 0,7 l manju potrosnju kod 1.6 TDCi, na period od 5 godina se ustedi oko 850 evra u odnosu na 1.8 TDCi, u mom slucaju. Nije zanemarljiva cifra.
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Koji polovnjak za oko 7000 EUR? Focus, Megan...?
Druze, nemoj da se ljutis, ali ako ti ozbiljno kalkulises sa nekom fiktivnom ustedom od 0.7 litara ili 170 evra godisnje na autu od 7000 evra, bolje dizi ruke od Focusa uopste, a verovatno i od Megana. Tih 0.7 litara je tvoja ideja, a to moze da bude 0.2 ili 1.5 litara razlike u realnosti, nikad neces znati unapred. Lambda sonda za benzinca koji je jednostavniji kosta 300 evra, to ti je trecina te tvoje "ustede" na 5 godina, a desi se samo tako.
Probaj oba auta i vidi koji ti lezi, pusti statistiku. Oba motora su pristojno pouzdani ako su dobro odrzavani, narocito sto uzimas sa kraja proizvodnje. Raspitaj se kod majstora za cenu zajebanih stvari tipa plivajuci, turbina i slicno pa proceni, ovde ce ti svako reci da uzmes jaci motor sto je i normalno kad kupujes polovan auto.
Probaj oba auta i vidi koji ti lezi, pusti statistiku. Oba motora su pristojno pouzdani ako su dobro odrzavani, narocito sto uzimas sa kraja proizvodnje. Raspitaj se kod majstora za cenu zajebanih stvari tipa plivajuci, turbina i slicno pa proceni, ovde ce ti svako reci da uzmes jaci motor sto je i normalno kad kupujes polovan auto.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Koji polovnjak za oko 7000 EUR? Focus, Megan...?
1.6 je motor radjen u kooperaciji sa PSA, 1.8 je Fordov motor.
Glavni problem sa 1.6 tdci motorom je sito na dovodu turbine. Ukoliko se servis radio na dužim intervalima zapuši se dovod i turbina crkne. Servis treba raditi na 10k km.
1.8 je jači i lepše ide, 1.6 se radi u verzijama od 90ks i 109ks i obe imaju plivajući ali valjda samo ova jača ima dpf.
Ja da biram uzeo bih... 2.0
Šalu na stranu, 1.6 bi ti sasvim fino završavao posao ako ti performanse nisu presudne.
Glavni problem sa 1.6 tdci motorom je sito na dovodu turbine. Ukoliko se servis radio na dužim intervalima zapuši se dovod i turbina crkne. Servis treba raditi na 10k km.
1.8 je jači i lepše ide, 1.6 se radi u verzijama od 90ks i 109ks i obe imaju plivajući ali valjda samo ova jača ima dpf.
Ja da biram uzeo bih... 2.0

Šalu na stranu, 1.6 bi ti sasvim fino završavao posao ako ti performanse nisu presudne.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Koji polovnjak za oko 7000 EUR? Focus, Megan...?
Evo ti moj Megan za 7000 
Prvi vlasnik, servisi kako treba, kilometraza nije dirana

Prvi vlasnik, servisi kako treba, kilometraza nije dirana
