Ivane, dobro, pogrešio sam u merenju ugla. I ti si vozio moj auto kao retardiran i mešao papučice nogama, ajd sad priznaj da ne znaš da voziš.
DW, brend nema veze sa pravljenjem kompromisa. Brend služi da ti nešto više želiš. To je jedina poenta. Nema nikakve druge kalkulacije, poželjnost je jedini kriterijum brenda. To što Ivan ne može da ukapira jer ne zna kojom nogom stiska gas a kojom kočnicu pa mi tamo ore asfalt na Fruškoj Gori je druga stvar, totalno nebitna za snagu brenda.
grujicd napisao:Ali slažem se sa sam u debeloj manjini.
To je jedino bitno proizvođačima.
Što se odela tiče, pošto očito nije shvaćeno moje razmišljanje, da li ste odelo za svadbu platili jednako koliko i neko drugo? Ili ste se ipak tog dana osećali posebno? Ja ne kažem da se čovek oseća pametnije ili bilo šta, ali lepši izgled znači i veće samopouzdanje recimo a to jeste odraz sreće. I ovo ja ne izmišljam već su psihološke činjenice.