Dubinsko pranje

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Dubinsko pranje

Post od McGruja »

:D
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Dubinsko pranje

Post od nikaragva »

Konačno pravo pitanje! :D
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48072
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Dubinsko pranje

Post od Geza »

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Dubinsko pranje

Post od nikaragva »

Bogami, prilično usko sedište, ako se pitam :D
Korisnikov avatar
Milos
Reactions:
Postovi: 9057
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

Re: Dubinsko pranje

Post od Milos »

Geza napisao:Slika
Geza je okacio vidi se na sedalnom delu na sredini pri dnu nabor.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9982
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Dubinsko pranje

Post od Markoni »

Cek' ovo desno do koznog dela sto ima na 3 segmenta?

Tapatalk Post
Korisnikov avatar
Milos
Reactions:
Postovi: 9057
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

Re: Dubinsko pranje

Post od Milos »

Ovo


Slika
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Dubinsko pranje

Post od Day Walker »

Iz ovog ugla ne deluje kao nesto alarmantno. Ne znam kako je iz drugog ugla. Uslikaj ti to pa okaci :)
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
Milos
Reactions:
Postovi: 9057
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

Re: Dubinsko pranje

Post od Milos »

Sad sam se i navikao,tad je sediste bilo savrseno,pa je ovo bolo oci.
Slikacu kad odem do auta :)
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9982
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Dubinsko pranje

Post od Markoni »

Pa da, to je sad ovde najmanje uocljivo :)

Tapatalk Post
Korisnikov avatar
gavran
Reactions:
Postovi: 364
Pridružio se: 09 Sep 2013, 15:44
Garaža: Službeno vozilo
Lokacija: Novi Sad

Re: Dubinsko pranje

Post od gavran »

Meni to sediste deluje normalno, uz minimalne znake koriscenja koje su karakteristicne za svako vozacevo sediste koje se po pravilu i najvise koristi. Ruku na srce ne znam kako je izgledalo pre dubinskog i sta se na njemu od tada pojavilo ali ovako na slici mi ne deluje osteceno, ne samo dubinskim, nego mi deluje kao normalno, ispravno ali korisceno sediste. Mada ja nemam tako ostro oko za te stvari pa mozda i nisam najkompetentniji.

Inace, sto se tice susenja enterijera grejanjem samog auta koji radi u leru, pogotovo zimi, mislim da svakako nije preporucljivo. Osim sto gotovo u svim fabrickim uslovima stoji da prilikom niskih temperatura auto treba pokrenuti neposredno posle paljenja jer se u voznji motor mnogo brze zagreva i samim time brze postize radnu temperaturu i manje se haba, treba spomenuti jos da u ovom slucaju motor radi u leru sa maksimalno ukljucenim grejanjem koje dodatno odnosi temperaturu sa motora tako da je po meni to najgora moguca kombinacija po motor.

Bez zelje za bilo kakvom kritikom ili omalovazavanjem bilo cijeg rada, mislim da pristip ili argumentacija 95% ljudi radi tako nije dobra. Mozda naprosto tih 95% ne radi kako treba ili sama cinjenica da 95% ljudi tako radi ne znaci samo po sebi da to tako treba. Ne treba se po meni ni ugledati ni na Hrvate, ni na ostale iz okruzenja vec treba na bazi sopstvenog iskustva, iskustva drugih, ocekivanja i misljenja musterija napraviti svoj sistem rada. Znaci treba se informisati kako drugi rade, upoznati se sa njihovim kako pozitivnim iskustvima i resenjima tako i negativnim, ali se ne treba 100% ugledati ili drugim recima treba prihvatiti ono pozitivno a odbaciti i iznaci drugo resenje za ono negativno.

Eto, neka iskustva govore da ni susenje kaloriferima nije dobro, ali mozda problem nije u samim kaloriferima vec pogresnom nacinu njihovog koriscena. Sam sam bio svedok prilikom naglog susenja nekih platnenih i stofanih stvari mlazom vrelog vazduha iz fena da to platno hoce da se ukruti i ogrubne. Ne pricam za kola, nikada nisam vozio auto na dubinsko pranje niti sam se time bavio vec za neke druge stvari iz svakodnevnice.

Sa druge strane, kao totalni laik, cisto logickim putem, rizikujuci da zestoko nisam u pravu zakljucio sam da bi najbolje bilo u zimskom periodu stvoriti bar priblizne uslove za susenje auta koje vaze i leti kada kazu da je najbolje za susenje.
Znaci neka prostorija u kojoj bi uloga kalorifera bila samo da odrzava neku letnju temperaturu vazduha od 28-32C, sa obzirom da se u tom slucaju auto susi u zatvorenoj prostoriji verujem da bi vlaznost vazduha bila dosta veca nego leti na otvorenom, ali zato mozda opremiti tu prostoriju nekim klima uredjajem koji bi radio samo na modu odvlazivanja prostorije, nekim ventilatorom simulirati neku minimalnu promaju. Mislim nalupetao sam se verovatno, ali ako leti vaze idealni uslovi za susenje auta nakon dubinskog pranja, da se ja time bavim ja bih razmisljao u smeru i da zimi obezbedim priblizno iste uslove a sada sama tehnika i resenje neka ostane na onima koji se duze i ozbiljnije time bave i svakako imaju daleko vise iskustva.
Rad je stvorio čoveka, a nerad.......gospodina
Korisnikov avatar
Peca
Reactions:
Postovi: 47
Pridružio se: 02 Okt 2012, 10:40
Lokacija: Beograd

Re: Dubinsko pranje

Post od Peca »

Pa majku mu, onda kamioni sto rade po 10-15 dana na leru ne bi mogli onda da idu nikako a prelaze po milion km. I sad nek neko kaze da su pravljeni da rade tako...

Izvinjavam se na off-u.
Some say, he's Samurai...
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Dubinsko pranje

Post od Xepoj87 »

Rade i Formule na 12k rpma.

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Dubinsko pranje

Post od Ivan »

Kamionima se podesava visina ler gasa preko rucice, kada dugo stoji u leru obicno nameste na cca 40% max rpm :)

Govorim za slepere i masine od preko 10l.

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Dubinsko pranje

Post od nikaragva »

Ne znam cemu tolika frka oko habanja auta u leru?
Hladan motor se haba vise i treba ga sto pre dovesti do radne temperature, to je to, kraj svake filozofije.


Nego da se vratimo na temu.

Sta tacno podrazumeva dubinsko ciscenje?
Pranje sedista je najbitnija stavka?

Da li se peru zazori po automobilu, koji su puni prasine, koja se klasicnim brisanjem ne moze isterati i slicne sitnice, koje zivot znace? :)
Odgovori