Fotografija
Re: Fotografija
Canon S90
Tapatalk
Tapatalk
Re: Fotografija
Još malo opake Canon pakle cigareta:












Re: Fotografija
Odlicno , samo saljite . Bas su dobre fotke .
Re: Fotografija
Namestio prebacivanje fotki sa aparata na komp preko wi-fija. 

Re: Fotografija
NFC je tek šmekerica.
Tapatalk
Tapatalk
Re: Fotografija
S tim me mrzi da se igram. To ćeš ti da namestiš nekom prilikom.
Re: Fotografija

Evo i link ako je nekome interesantna za wallpaper...
https://dl.dropboxusercontent.com/u/108 ... G_8782.JPG
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Fotografija
Sto godina "Lajke": Tehnološko čudo s početka 20. veka koje je označilo rođenje fotografije kakvu znamo
Nekada davno, fotoaparat je podrazumevao glomaznu kutiju sa nosačem, menjanje trake posle svakog fotografisanja, i neizbežni tamni prekrivač kojim se fotograf pokrivao preko glave. A onda je jedan čovek, inovator koji je išao ispred svog vremena, promenio sve stvorivši - "Lajku".

Genije: Oskar Barnak
Nemački inženjer Oskar Barnak prešao je iz nemačke kompanije "Karl Cajs" u redove "ljutog rivala" na polju optike - "Lajc". U jednom od eksperimentalnih odeljenja novog poslodavca završio je svoje remek delo - u to vreme tehnološki nestvarno naprednu "Lajku" (Ur- Leica). Godina je bila 1914., a Prvi svetski rat samo što nije buknuo.
Usavršavanje protoptipa i rad na završnim detaljima bili su stopirani za vreme rata, a nekoliko godina nakon uspostavljanja primirja, pojavljuje se preteča fotografije kakvu danas poznajemo.

Pojava "Lajke" u radnjama 1925. godine izazvala je pravo oduševljenje i nevericu kupaca, koji su bili zatečeni naprednošću novog aparata, koji ni po čemu nije ličio na dotadašnje.
Umesto glomaznih i teških aparata, i onog dosadnog tamnog prekrivača, "Lajka" je bila tek tolika da može stati u džep i da se koristi u svakom trenutku.

Ono što je posebno oduševljavalo kupce bila je jednostavnost. "Lajkom" je mogao da rukuje svako, čak i amateri. Kvalitet slike bio je sjajan, a aparat potpuno nečujan, što je u to vreme bilo nepojmljivo, imajući u vidu koliko su dotadašnji fotoaparati bili bučni, da ne spominjemo onaj beli dim koji je izbijao nakon slikanja.

„Lajka“ je bila proizvod ogromne inženjerske sofisticiranosti i suve Barnakove genijalnosti. Mala revolucija koja je predvidela današnje visokotehnološke proizvode, uključujući i „ajfon“.
Zahvaljujući jednostavnosti i kompaktnosti otvorila je put modernoj fotografiji kojoj su bili potrebni brzina, tišina i agilnost, foto-žurnalizmu a naročito ratnoj fotografiji ali i modnoj fotografiji.
Da bi obeležili vek od izmišljanja „Lajke“, kompanija „Lajc“ objavila je knjigu u koju su stala dela više stotina fotografa koji su koristili svoju „Lajku“ kao „optički produžetak oka“, kako je jednom prilikom rekao Anri Kartije Breson.
U knjizi „100 godina "Lajke'“, zastupljeni su snimci Brusa Gildena, Kartijea Bresona, Eliota Ervita, Sebastijana Salgada, Vilijama Eglestona i desetak najvećih svetskih ratnih fotografa.
Ovaj aparat doveo je do potpunog bujanja fotografije kao umetnosti. „Lajka“ je veoma brzo našla mesto u srcima mnogih umetnika, a naročito nadrealiste Kartijea Bresona koji je štafelaj zamenio foto-aparatom.
Danas je „Lajka“ iznenađujuće skup „modni dodatak koji nose rok zvezde i bankari“ vredan više od 5.000 funti. Profesionalci se žale na neke nedostatke i ograničenja novijih modela, međutim i dalje nevoljno priznaju da se „Lajka“ ne može uporediti ni sa jednim drugim fotoaparatom.

"Lajku" je možda i najbolje opisao Kartije Breson, koji nikada nije ostavio svoju prvu ljubav: „Lajka je kao dubok, topao poljubac, kao hitac revolvera, kao kauč psihoanalitičara“.
Nekada davno, fotoaparat je podrazumevao glomaznu kutiju sa nosačem, menjanje trake posle svakog fotografisanja, i neizbežni tamni prekrivač kojim se fotograf pokrivao preko glave. A onda je jedan čovek, inovator koji je išao ispred svog vremena, promenio sve stvorivši - "Lajku".

Genije: Oskar Barnak
Nemački inženjer Oskar Barnak prešao je iz nemačke kompanije "Karl Cajs" u redove "ljutog rivala" na polju optike - "Lajc". U jednom od eksperimentalnih odeljenja novog poslodavca završio je svoje remek delo - u to vreme tehnološki nestvarno naprednu "Lajku" (Ur- Leica). Godina je bila 1914., a Prvi svetski rat samo što nije buknuo.
Usavršavanje protoptipa i rad na završnim detaljima bili su stopirani za vreme rata, a nekoliko godina nakon uspostavljanja primirja, pojavljuje se preteča fotografije kakvu danas poznajemo.

Pojava "Lajke" u radnjama 1925. godine izazvala je pravo oduševljenje i nevericu kupaca, koji su bili zatečeni naprednošću novog aparata, koji ni po čemu nije ličio na dotadašnje.
Umesto glomaznih i teških aparata, i onog dosadnog tamnog prekrivača, "Lajka" je bila tek tolika da može stati u džep i da se koristi u svakom trenutku.

Ono što je posebno oduševljavalo kupce bila je jednostavnost. "Lajkom" je mogao da rukuje svako, čak i amateri. Kvalitet slike bio je sjajan, a aparat potpuno nečujan, što je u to vreme bilo nepojmljivo, imajući u vidu koliko su dotadašnji fotoaparati bili bučni, da ne spominjemo onaj beli dim koji je izbijao nakon slikanja.

„Lajka“ je bila proizvod ogromne inženjerske sofisticiranosti i suve Barnakove genijalnosti. Mala revolucija koja je predvidela današnje visokotehnološke proizvode, uključujući i „ajfon“.
Zahvaljujući jednostavnosti i kompaktnosti otvorila je put modernoj fotografiji kojoj su bili potrebni brzina, tišina i agilnost, foto-žurnalizmu a naročito ratnoj fotografiji ali i modnoj fotografiji.
Da bi obeležili vek od izmišljanja „Lajke“, kompanija „Lajc“ objavila je knjigu u koju su stala dela više stotina fotografa koji su koristili svoju „Lajku“ kao „optički produžetak oka“, kako je jednom prilikom rekao Anri Kartije Breson.
U knjizi „100 godina "Lajke'“, zastupljeni su snimci Brusa Gildena, Kartijea Bresona, Eliota Ervita, Sebastijana Salgada, Vilijama Eglestona i desetak najvećih svetskih ratnih fotografa.
Ovaj aparat doveo je do potpunog bujanja fotografije kao umetnosti. „Lajka“ je veoma brzo našla mesto u srcima mnogih umetnika, a naročito nadrealiste Kartijea Bresona koji je štafelaj zamenio foto-aparatom.
Danas je „Lajka“ iznenađujuće skup „modni dodatak koji nose rok zvezde i bankari“ vredan više od 5.000 funti. Profesionalci se žale na neke nedostatke i ograničenja novijih modela, međutim i dalje nevoljno priznaju da se „Lajka“ ne može uporediti ni sa jednim drugim fotoaparatom.

"Lajku" je možda i najbolje opisao Kartije Breson, koji nikada nije ostavio svoju prvu ljubav: „Lajka je kao dubok, topao poljubac, kao hitac revolvera, kao kauč psihoanalitičara“.

Re: Fotografija

Photojournalist took Syrian child's photo, thought he has a weapon not a camera so she Gave up! #Surrended

- Milos_kg
- Postovi: 3525
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:06
- Garaža: Alfa 147 1.9 16v JTDm
- Lokacija: Kragujevac
Re: Fotografija
Videh sliku juce na Fb... ske*ao sam se skroz...
1) Volkswagen Polo 6n2 1.4 16V Comfortline
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!
Re: Fotografija
I ja bas 

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- Day Walker
- Postovi: 23530
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd