
Mnogo puta ga je takođe suvozač (a koji obično ne zna za problem ili jednostavno nema strpljenja) znao pri izlasku i priklještiti vratima, uz ono gadno "klang" kada uhvati metalnu kopču, a pojas je znao da ostane i viriti napolju kada se zaključa auto.

U čemu je problem? Pažljivo sam ih pregledao oba i ustanovio da im opruga u "magacinu" nije oslabila, odnosno jaka je u svakom položaju i fino ga vuče nazad (što je i logično za ovako mlad auto), ali on se ipak sporo ili nikako vraća. Na kraju sam zaključio da je u stvari problem u ovoj alki na B stubu koja ga bukvalno "davi", prorez u njoj je tako oblikovan da ga lomi pod baš nezgodnim uglom, a još je sa donje strane i izbrazdan. Verovatno je to urađeno namerno da bi se pojas malo usporio, odnosno da ne bi suviše brzo izleteo kada ga otkopčate i prasnuo u staklo na vratima ili nešto slično, no u tom "prigušivanju" su ipak malo preterali (ili jednostavno nisu dobro odradili tu alku).
Prvo sam nameravao da tu plastiku (kojom je obložen metalni prsten) malo ostružem skalpelom, no ispostavilo se da će to teško ići a postojala je i opasnost da recnem pojas, što nikako nije dobro. Odradio sam to na kraju sa parčetom šmirgle koju sam jednostavno postavio na pojas i uvukao je u prorez:

Pre toga sam izvukao dovoljno pojas i blokirao ga da se ne vraća nazad, a potom šmirglu zajedno sa njim vukao kroz prorez napred-nazad:

Ako ste u mogućnosti - odsecite (za razliku od mene) parče šmirgle da bude iste širine kao pojas, brže će i ravnomernije ići. Na ovaj način nema potrebe da skidate pojas, sve se može odraditi dok je na autu, eventualno ovu gore plastiku koja prekriva navrtku zaštitite nečim da je slučajno ne izgrebete (recimo vlažnom maramicom kao što sam ja). Kao što se vidi sa sledeće slike, šmirgla sasvim fino skida plastiku i proširuje prorez:

Napomena: radite ovo postepeno da ne preterate, ošmirglajte malo pa probajte pojas kako se vraća i tako dok ne dobijete efekat koji želite. Ošmirglajte na isti način takođe i donju površinu prstena, samo okrenete šmirglu kontra, odnosno postavite je ispod pojasa i opet vučete napred-nazad.
Potom sam sredio na isti način i suvozačev pojas:

I voala - pojasevi se sada fino i pravilno uvlače, a i dalje imaju malo prigušenje da se ne vraćaju nazad kao iz katapulta.

