NEpostovanje propisa i greske koje pravimo u saobracaju
Re: NEpostovanje propisa i greske koje pravimo u saobracaju
Naravno.
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: NEpostovanje propisa i greske koje pravimo u saobracaju
Zato u gradu vozis sporije. Sam procenis koliko treba, a ne koliko po ogranicenju pise. Da bi u slucaju idiotskog poteza od strane nekog sestog vozaca, imao vremena da reagujes. U voznji po Beogradu, da imas tri para ociju, malo bi ti bilo da sve ispratis. U gradskoj voznji ne jurim i ne zurim nigde. Kad stignem, stigao sam.nidza napisao:Sasvim je realno da se čovek refleksno upropasti, izleti sa puta ili pokupi neku banderu pored izbegavajući budalu. Zapravo bi najbolje bilo zakucati se u njega (sa stanovišta nadoknade materijalne štete).
Re: NEpostovanje propisa i greske koje pravimo u saobracaju
Kad god sam u gradu vozio po ogranicenju ili ispod imao sam priliku da budem udaren od strane drugog ucesnika u saobracaju.
Pre par dana u sred bela dana, na kruznom toku na nbg-u normalno ulazim, nigde nikoga, kruziram opusteno, pricam sa zenom, i samo sam na blic video haubu u retorvizoru, i da ne odreagovah sastavio bi me kao nikoga. Beli audi jaje, nisu bg table.
Kad god vozim brze ili agresivnije, nemam tih momenata.
Naravoucenije: mozes da imas i deset pari ociju ako naletis na nekoga ko nema reflex, ne zna da se ponasa u voznji ili nema osecaja za tu radnju.
Pre par dana u sred bela dana, na kruznom toku na nbg-u normalno ulazim, nigde nikoga, kruziram opusteno, pricam sa zenom, i samo sam na blic video haubu u retorvizoru, i da ne odreagovah sastavio bi me kao nikoga. Beli audi jaje, nisu bg table.
Kad god vozim brze ili agresivnije, nemam tih momenata.
Naravoucenije: mozes da imas i deset pari ociju ako naletis na nekoga ko nema reflex, ne zna da se ponasa u voznji ili nema osecaja za tu radnju.
Honda Undetected Garage
https://www.facebook.com/profile.php?id ... &ref=br_tf" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/profile.php?id ... &ref=br_tf" onclick="window.open(this.href);return false;
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: NEpostovanje propisa i greske koje pravimo u saobracaju
Ne bi se bas u potpunosti slozio sa tobom. Ali mogu da kazem...U kruznom toku pravilo je da onaj iz unutrasnjeg kruga ima prednost u odnosu na onog iz spoljasnjeg da se iskljuci. Naravno uz blagovremeno davanje siglala migavcem, da bi drugi videli sta vozac u unutrasnjem krugu namerava. Ali posto apsolutna vecina, bar kod nas, to pravilo ne j.be ni strucno, ja nikad ne vozim u unutrasnjem krugu. Mnogo mi je lakse da ja propustim nekoga, nego da moram da razmisljam da li ce me neko videti, postovati pravilo i pustiti me da se iskljucim.
Imao sam mnogo situacija, gde sam bio u spoljnom krugu, a vozac u unutrasnjem ide paralelno sa mnom i ne daje migavac, a po njegovom kretanju vidim da hoce da se iskljuci. Pa to i uradi, a bez migavca. A ja sam mogao da produzim pravo i da se sudarimo. Neke situacije u saobracaju, pored toga sto moras blagovremeno da reagujes (da imas dobar refleks), moras i da predvidjas.
A ako procenis da ima uslova za brzu voznju nego sto vozis, naravno da trebas da ubrzas. A ne da bespotrebno usporavas saobracaj. Ili se bar sklonis desno. A ne da uzjases levu traku kao da ti je tata kupio istu. Prespori i nesigurni vozaci su neretko uzrocnici saobracajnih nezgoda.
Imao sam mnogo situacija, gde sam bio u spoljnom krugu, a vozac u unutrasnjem ide paralelno sa mnom i ne daje migavac, a po njegovom kretanju vidim da hoce da se iskljuci. Pa to i uradi, a bez migavca. A ja sam mogao da produzim pravo i da se sudarimo. Neke situacije u saobracaju, pored toga sto moras blagovremeno da reagujes (da imas dobar refleks), moras i da predvidjas.
A ako procenis da ima uslova za brzu voznju nego sto vozis, naravno da trebas da ubrzas. A ne da bespotrebno usporavas saobracaj. Ili se bar sklonis desno. A ne da uzjases levu traku kao da ti je tata kupio istu. Prespori i nesigurni vozaci su neretko uzrocnici saobracajnih nezgoda.
Re: NEpostovanje propisa i greske koje pravimo u saobracaju
Mislim da je do ovogasale vti napisao: nigde nikoga, kruziram opusteno, pricam sa zenom, i samo sam na blic video haubu u retorvizoru...

Pre neki dan je neko ovde pisao da malo agresivnija vožnja traži bolju koncentraciju i samim tim je bezbednija.
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: NEpostovanje propisa i greske koje pravimo u saobracaju

Grad zahteva angazovanu voznju - cim mi neko kaze "ja se opustim i nigde ne zurim i laganica" znam koliko je sati
Re: NEpostovanje propisa i greske koje pravimo u saobracaju
To za malo agresivniju vožnju se slažem. Definitivno si skoncentrisaniji.
Kad se gusla koncentracija ode u tri lepe jako lako.
Kružni tokovi su kod nas potpuno neregulisani. Nigde nema horizontalne signalizacije koja upućuje iz koje trake se gde ide. U normalnim državama je nazamislivo da iz skroz unutrašnje trake izlećeš iz toka.
Kad se gusla koncentracija ode u tri lepe jako lako.
Kružni tokovi su kod nas potpuno neregulisani. Nigde nema horizontalne signalizacije koja upućuje iz koje trake se gde ide. U normalnim državama je nazamislivo da iz skroz unutrašnje trake izlećeš iz toka.
Re: NEpostovanje propisa i greske koje pravimo u saobracaju
Netačno. Nazad u auto školu.TDI napisao:Ne bi se bas u potpunosti slozio sa tobom. Ali mogu da kazem...U kruznom toku pravilo je da onaj iz unutrasnjeg kruga ima prednost u odnosu na onog iz spoljasnjeg da se iskljuci.

Ako su oba učesnika u kružnom toku koji ima više traka, onda važe pravila prestrojavanja kao na pravom putu. Odnosno, učesnik u unutrašnjem krugu daje desni migavac i treba prvo da se prestroji u spoljni krug, pa tek onda da se isključi iz kružnog toga. Ukoliko drugi učesnik ide paralelno u spoljnom krugu, njega treba prvo propustiti, pa se tek onda prestrojiti i konačno isključiti iz kružnog toka.
Treba obratiti pažnju na to kod obeleženog kružnog toga da ne bi napravio kuršlus.
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: NEpostovanje propisa i greske koje pravimo u saobracaju
Tesko da ces ga poslati nazad u auto skolu, ja nisam uspeo da ga nagovorim ni Vikipediju da otvori 

- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: NEpostovanje propisa i greske koje pravimo u saobracaju
Rakhile, Veljo,
Ako pricamo za centar grada, ne! Sta cete sa pesacima koji prelaze i ne gledaju da li neko nailazi? Mahom prelaze tako da steknes utisak da namerno hoce da se ubiju. I sta ces sa onim vozacima koji se ukljucuju u saobracaj iz sporedne ulice ne razmisljajuci da li onaj ko nailazi uz ulice sa pravom prvestva prolaza moze da ukoci? Sta vredi sto si ti angazovan kad oni nisu?
To su dve stvari kojih se najvise bojim u saobracaju. Ali i izmedju te dve, pesake stavljam na prvo mesto. Mnogo puta mi se desilo da sam mogao da ih udarim, njihovom krivicom, da nisam blagovremeno predvideo njihovu nameru.
Vazim za agresivnog vozaca. Kad ima uslova, tesko da ikad vozim sporo. Nikad nisam dosao u situaciju da ljudi moraju mahom da me obilaze i da se stvara kolona iza mene.
A svaki dan mi se desava da za vozaca ispred mene pomislim u sebi : ,,Hajde vozi idi u pm,,. Ali ne vozim ni toliko ,,angazovano,, da mogu da napravim problem. Nijedna krajnost nije dobra. Najbolje kad nadjes pravu meru za trenutnu situaciju. Kao sto nekad saobracajna nezgoda moze da se izbegne kocenjem na vreme, tako moze i dodavanjem gasa. To opet zavisi od licne procene vozaca sta ce uraditi i da li ce to biti ispravno. Doziveo sam i jedno i drugo u praksi.
@Rakhile,
Preimenovacemo Vikipediju u Rakhilopediju, mislim da je potpuno zasluzila da nosi tvoje ime.
Ako pricamo za centar grada, ne! Sta cete sa pesacima koji prelaze i ne gledaju da li neko nailazi? Mahom prelaze tako da steknes utisak da namerno hoce da se ubiju. I sta ces sa onim vozacima koji se ukljucuju u saobracaj iz sporedne ulice ne razmisljajuci da li onaj ko nailazi uz ulice sa pravom prvestva prolaza moze da ukoci? Sta vredi sto si ti angazovan kad oni nisu?
To su dve stvari kojih se najvise bojim u saobracaju. Ali i izmedju te dve, pesake stavljam na prvo mesto. Mnogo puta mi se desilo da sam mogao da ih udarim, njihovom krivicom, da nisam blagovremeno predvideo njihovu nameru.
Vazim za agresivnog vozaca. Kad ima uslova, tesko da ikad vozim sporo. Nikad nisam dosao u situaciju da ljudi moraju mahom da me obilaze i da se stvara kolona iza mene.
A svaki dan mi se desava da za vozaca ispred mene pomislim u sebi : ,,Hajde vozi idi u pm,,. Ali ne vozim ni toliko ,,angazovano,, da mogu da napravim problem. Nijedna krajnost nije dobra. Najbolje kad nadjes pravu meru za trenutnu situaciju. Kao sto nekad saobracajna nezgoda moze da se izbegne kocenjem na vreme, tako moze i dodavanjem gasa. To opet zavisi od licne procene vozaca sta ce uraditi i da li ce to biti ispravno. Doziveo sam i jedno i drugo u praksi.
U principu to je to. Samo si malo produzio verziju price. A kada si napisao ,,netacno,, , ja sam u nastavku price ocekivao da je pravilo totalno drugacije i citao post do kraja. Mene su od pamtiveka ucili da ako sam u spoljnom krugu, a onaj iz unutrasnjeg mi da migavac da hoce da se iskljuci, da ga uvek propustim. Do sada sam tako radio i nikad nisam imao problem sto se toga tice. I nastavicu tako da radim. Ali sa tim sto nekad moram da predvidjam da hoce da se iskljuce i oni sto ne daju migavac.nidza napisao:Netačno. Nazad u auto školu.TDI napisao:Ne bi se bas u potpunosti slozio sa tobom. Ali mogu da kazem...U kruznom toku pravilo je da onaj iz unutrasnjeg kruga ima prednost u odnosu na onog iz spoljasnjeg da se iskljuci.
Ako su oba učesnika u kružnom toku koji ima više traka, onda važe pravila prestrojavanja kao na pravom putu. Odnosno, učesnik u unutrašnjem krugu daje desni migavac i treba prvo da se prestroji u spoljni krug, pa tek onda da se isključi iz kružnog toga. Ukoliko drugi učesnik ide paralelno u spoljnom krugu, njega treba prvo propustiti, pa se tek onda prestrojiti i konačno isključiti iz kružnog toka.
Treba obratiti pažnju na to kod obeleženog kružnog toga da ne bi napravio kuršlus.
@Rakhile,
Preimenovacemo Vikipediju u Rakhilopediju, mislim da je potpuno zasluzila da nosi tvoje ime.
Re: NEpostovanje propisa i greske koje pravimo u saobracaju
I mene su na vozackom tako ucili.
Onaj ko je u spoljasnjoj traci, mora da se iskljuci na sledecem skretanju, tako da do secenja ne moze doci.
Sent from my Sony
Onaj ko je u spoljasnjoj traci, mora da se iskljuci na sledecem skretanju, tako da do secenja ne moze doci.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: NEpostovanje propisa i greske koje pravimo u saobracaju
Ali nesto nisam primetio da se u praksi to pravilo postuje. Konkretno ne na Novom Beogradu (o Slaviji svaka rec je suvisna). Nije retkost da vidis cukanje na tom mestu, a bas iz razloga o kome pricamo. Ovaj iz unutrasnje krene da se iskljucuje, a iz spoljne produzi dalje u kruznom toku i bum-tras!
-
- Postovi: 1280
- Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
- Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
- Lokacija: Loznica
Re: NEpostovanje propisa i greske koje pravimo u saobracaju
Izgleda da su vas pogresno ucili.Onaj ko je u spoljasnjoj traci ne mora da se iskluci na prvom skretanju.Moze da kruzi dok mu goriva nestane.Ali rizikuje da se onaj iz unutrasnje zakuca u njega,jer ovaj iz unutrasnje misli da se vi iskljucujete i da vam radi desni zmigavac,koji ne vidi.Tako da vam uglavnom zavrsi u vratima,ako su ga nekad ucili u auto skoli da unutrasnji prsten ima prednost nad spoljasnjim
E sad postoje kruzni gde je znakom ili samim oblikom kruznog toka odredjeno koja traka(spoljasnja-unutrasnja) mora da se iskljuci gde.Npr ako vozis spoljasnjom i prodjes "svoje" iskljucenje udaris u bankinu
KOd nas ne vidim takve,vidjao sam ih na google maps,dok sam ucio problematiku kruznog.
Onaj iz unutrasnje mora da ustupi prednost onom iz spoljasnje.Ne sme da se zasutavi,vec da napravi novi krug ako ne moze da se prestroji.
Teroija je jedno i vazi u slucaju prekrsaja i sudara..U kruznom vazi pravo jaceg i veceg auta.

E sad postoje kruzni gde je znakom ili samim oblikom kruznog toka odredjeno koja traka(spoljasnja-unutrasnja) mora da se iskljuci gde.Npr ako vozis spoljasnjom i prodjes "svoje" iskljucenje udaris u bankinu

KOd nas ne vidim takve,vidjao sam ih na google maps,dok sam ucio problematiku kruznog.

Onaj iz unutrasnje mora da ustupi prednost onom iz spoljasnje.Ne sme da se zasutavi,vec da napravi novi krug ako ne moze da se prestroji.
Teroija je jedno i vazi u slucaju prekrsaja i sudara..U kruznom vazi pravo jaceg i veceg auta.
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: NEpostovanje propisa i greske koje pravimo u saobracaju
Ima i toga neretko u praksi...Ne branim.sasha015 napisao:Teroija je jedno i vazi u slucaju prekrsaja i sudara..U kruznom vazi pravo jaceg i veceg auta.
Re: NEpostovanje propisa i greske koje pravimo u saobracaju
Sasvim logično rešenje kružnog toka.

Ovo bi bilo sjajno za Slaviju.


Ovo bi bilo sjajno za Slaviju.

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...


