Renault Clio IV

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
skyhook
Reactions:
Postovi: 12
Pridružio se: 28 Mar 2015, 18:41

Re: Renault Clio IV

Post od skyhook »

nixa napisao:0.9 ima turbinu.
au brate,kol'ko to meni ništa ne znači,iz razloga što ne znam ni čemu turbina služi :D
Korisnikov avatar
stefanan
Reactions:
Postovi: 9520
Pridružio se: 16 Jan 2012, 17:46
Garaža: Fiat Stilo 1.9 mjet

Re: Renault Clio IV

Post od stefanan »

Bolje ide,lakse se vozi,manje trosi
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15275
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Renault Clio IV

Post od Kuzmanovic »

skyhook napisao:
nixa napisao:0.9 ima turbinu.
au brate,kol'ko to meni ništa ne znači,iz razloga što ne znam ni čemu turbina služi :D
Sa 0.9 tce motorom ces imati priblizniji osecaj da vozis dizela, za koga si rekao da bi voleo da imas ali je skup. Turbina ti daje taj osecaj jaceg ubrzanja pri niskim obrtajima tj. Od 1500-2000 obrtaja, dok kod motora bez turbine, kakav je 1.2, da bi ubrzao morao bi da ga vozis na 3000-4000 obrtaja.

Moj ti je savet da zakazes test voznju Clia sa oba motora, pa da probas i sam se uveris sta ti vise odgovara.

Nego, ako nije tajna, koliki ti je budzet za kupovinu Clia? Jel se 0.9tce i zeljena oprema uklapa u budzet?

Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
skyhook
Reactions:
Postovi: 12
Pridružio se: 28 Mar 2015, 18:41

Re: Renault Clio IV

Post od skyhook »

radi se o tome da ovaj 1.2 je na nekoj akciji gde ga dobijam za 13150 na otplatu,bez učešća i bez kamate,dok sa dizelom i ovim 0.9 to nije slučaj.
znači ako moram da dam učešće,kao što moram, + par posto kamate onda mi ne vredi,jer to su pare koje nemam. dakle to me vraća na 1.2 benzinca
Korisnikov avatar
stefanan
Reactions:
Postovi: 9520
Pridružio se: 16 Jan 2012, 17:46
Garaža: Fiat Stilo 1.9 mjet

Re: Renault Clio IV

Post od stefanan »

Onda uzmi 1.2
Kad se vec toliko ne razumes pretpostavljam da nisi neki zahtevan vozac,bice ti i on dobar
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Renault Clio IV

Post od Day Walker »

Uzmi 1.2 ako bas zelis da se preznojavas pri preticanjima.
75ks i kilavo ubrzanje su ono na sta treba da obratis paznju.
0.9t je dosta agilniji i lepse se vozi, manje trosi..
Ne znam koliko je skuplji, ali ispod tog motora ne treba ici..
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
skyhook
Reactions:
Postovi: 12
Pridružio se: 28 Mar 2015, 18:41

Re: Renault Clio IV

Post od skyhook »

pa naravno da ne želim da se znojim ali,bez tog popusta i sa kamatom ostali modeli su 15000+ evra
još jedna stvar me zanima što se tiče dynamique opreme...da li je navigacija uključena tu?
Korisnikov avatar
Darko
Reactions:
Postovi: 9463
Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
Lokacija: Lungomare

Re: Renault Clio IV

Post od Darko »

Evo cenovnik sa renault sajta.

http://www.renault.rs/cars/NewClio/cene.html

Pise da je clio 0,9 dinamik 12690e sa popustom.. sto je bas odlicna cena.
U dinamik paketu ide i navigacija.
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Renault Clio IV

Post od dragan »

ko je od vas vozio 1.2 i 0.9, oba, pa ih uporedjuje?
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Renault Clio IV

Post od Day Walker »

Ne vidim kakva magija je potrebna da bi se uocila razlika?
Vozio sam clio3 sa 1.2 i mrtav konj jbga.
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
Milos
Reactions:
Postovi: 9057
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

Re: Renault Clio IV

Post od Milos »

POVUCI REC !!! :mrgreen:
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Korisnikov avatar
Darko
Reactions:
Postovi: 9463
Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
Lokacija: Lungomare

Re: Renault Clio IV

Post od Darko »

0.9 prilicno hvale na testovima da je agilniji nego sto se moze pretpostaviti. Kad to malo motora nekalo pokrene moj captur. U 100kg laksem kliu, bolje aerodinamike i uzih pneumatika moze samo odlicno da ide.
skyhook
Reactions:
Postovi: 12
Pridružio se: 28 Mar 2015, 18:41

Re: Renault Clio IV

Post od skyhook »

Darko napisao:Evo cenovnik sa renault sajta.

http://www.renault.rs/cars/NewClio/cene.html

Pise da je clio 0,9 dinamik 12690e sa popustom.. sto je bas odlicna cena.
eh,da ja bar uzimam u srbiji
U dinamik paketu ide i navigacija.
ok,hvala to me baš zanimalo
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Renault Clio IV

Post od dragan »

Day Walker napisao:Ne vidim kakva magija je potrebna da bi se uocila razlika?
Vozio sam clio3 sa 1.2 i mrtav konj jbga.
nikakva magija, samo toliko samouvereno pricate o tome kao da ste oba auta vozili bar po nedelju dana, pa reko posto ja nisam, da priupitam :)
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Renault Clio IV

Post od methane.master »

Kako nisi? ;)

Edit:

U vezi 1,2... Više puta sam pisao na više mesta, ali evo ukratko. 1,2 jeste slab motor, čak i kada je auto 50+ kg lakši kao Clio 4. Ali... sa tim motorom bez problema voziš 140/150 autoputem. Neće te mnogo njih preteći, kome je to bitno. Što se preticanja tiče, svako preticanje zahteva oprez i vozača koji zna šta treba da uradi i svestan je šta njegov auto može kako bi isplanirao preticanje. To važi i za Trabanta i za Ferrari. Isto važi i za Clio 1,2. Auto je takav kakav je, da je bolje kada ima jači motor, bolje je. Da je za neznam kakvo jurcanje, nije, kao i usotalom ni jedan od sličnih auta, ali priče da je neupotrebljiv za vožnju na putu su ordinarne gluposti.



Sent using Tapatalk
Širim haos!
Odgovori