^^
Samo par puta sam preskakao brzinu kada sam kretao ostro sa semafora da bih se ubacio u traku pored, pa je to bilo iz prve u trecu i onda nastavim redovno. Uvek posle toga sam imao neki osecaj da "nije to to", ne mislim na motor, da se nesto haba ili kvari, nego meni u glavi stoji da treba da idem prva, druga, treca,... i to je to.
Sto se tice borda i njegovog pokazivanja, to je sve uneto da na osnovu trenutnih parametara ispisuje koji stepen prenosa treba koristiti, verujem da bi isto pokazivao kada je auto potpuno natovaren i kada je unutra samo vozac ili kada ide uzbrdo/nizbrdo. Ne verujem da je toliko pametan da ispisuje sta njemu prija u odredjenom trenutku. Pogledaj prosecnu potrosnju koja ti izlazi na boardu i izracunaj rucno na osnovu predjenih km i sipanog goriva pa uporedi dobijene rezultate, videces da ima i tu greske, negde malo vise, negde malo manje ali uglavnom retki su slucajevi gde je precizno prikazano u decilitar.
Sto se tice motornog kocenja i teorije da se ne trose kocnice ali zato da dolazi do habanja lamele, iberturaze, nedovoljnog podmazivanja, bla bla, to je vec neka druga tema koja takodje moze da se pokrene pa da i tu iznosimo misljenja i iskustva, a neko ko je strucan da iznese i znanje.
