Kvalitet Honde

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Kvalitet Honde

Post od dragan »

grujicd napisao: Tamo gde bi CR-V trebao da bude bolji od Accord-a što se tiče održavanja je da mu kočnice traju mnogo duže - na Accordu često menjaju pločica na 20-30k. Tako se bar pominje po forumima a koji je razlog ne znam. Kako god da gledaš, sasvim pristojna cena održavanja.

da, na akordima i najopusteniji vozaci menjaju plocice jako cesto, na 40-50 hiljada km najvise, a cesto i krace kako si ti rekao...
i to se prvo potrose zadnje pa prednje...
neki modeli honde inace imaju problem sa kratkotrajnim plocicama kocnica, cak i civic type r sada vec prethodne generacije...
Korisnikov avatar
Nixazzar
Reactions:
Postovi: 91
Pridružio se: 23 Apr 2012, 14:51
Garaža: VW Lupo
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Post od Nixazzar »

Na accordima je to fabricki tako napravljeno, jbg, da zarade negde, mada malo providna stvar, a type R je type R jbg, moraju da se trose :D

Cr-v je prelep, iz dana u dan mi se sve vise i vise svidja, u pocetku samo bio malo skeptican, ali sada <3
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32244
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Post od trojanac »

Pre bi rekao da je fabrički propust nego namerno napravljeno, vezano za brzo trošenje pločica kod Accorda. Isto kao i na mom Civicu što su napravili propust sa trapom, pa se menjaju amortizeri i mnoge druge stvari što se ni na jednoj Hondi ne menja maltene nikad. Ali dobro, nije to tema.

Dobro je da su to na CR-V bolje rešili. Ja tom autu i ne mogu da nađem neku manu.

PS: Što se tiče razrađivanja motora, mislim da jaksa još uvek razrađuje svog Civic-a. :kezo:
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
Texonja
Reactions:
Postovi: 4510
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:09
Garaža: X3
Lokacija: Poker table

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Post od Texonja »

Ispravite me ako gresim, ali zar nije to sto se brze trose znak da bolje koce? Kod guma je to manje/vise pravilo, pa kontam da je slicno i kod kocnica. :nemampojma:
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32244
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Post od trojanac »

Mislim da to nije povezano. Opšte je mišljenje da je to propust fabrike jer i prva ugradnja jedva dogura do 30.000km, ako se iole oštrije vozi i koči.
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20538
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Post od Heinz »

Na Jazzu su nam otišle na 25k km, a pola od toga je pređeno na autoputevima.
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32244
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Post od trojanac »

:o :trljamoci: :o

Nisam znao da i Jazz ima taj problem.

Grujicd, jel i kod tebe ista situacija na Jazz-u?
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
grujicd
Reactions:
Postovi: 9064
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Post od grujicd »

Poznanik je na aktuelnom Jazz-u menjao slično kao i Heinz na nekih 25.000km, ali pošto je moj prethodna generacija menjao sam na 40.000km, od toga većinom po gradu. Valjda su kod novog modela rešili da malo zarade kao i na Accord-u :rofl:
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15278
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Post od Kuzmanovic »

@Grujicd, jel si bese ti imao problema sa tepihom na Jazz-u? Ako se kod tebe javljao taj problem, kakva je sada situacija, jel se pogorsalo nesto?
Korisnikov avatar
grujicd
Reactions:
Postovi: 9064
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Post od grujicd »

Ne, nisam ja, opet je i to prijavljeno kod aktuelne generacije a ne kod moje.
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Post od dragan »

Nixazzar napisao:
dragan napisao:da, na akordima i najopusteniji vozaci menjaju plocice jako cesto, na 40-50 hiljada km najvise, a cesto i krace kako si ti rekao...
i to se prvo potrose zadnje pa prednje...
neki modeli honde inace imaju problem sa kratkotrajnim plocicama kocnica, cak i civic type r sada vec prethodne generacije...
Na accordima je to fabricki tako napravljeno, jbg, da zarade negde, mada malo providna stvar, a type R je type R jbg, moraju da se trose :D

Cr-v je prelep, iz dana u dan mi se sve vise i vise svidja, u pocetku samo bio malo skeptican, ali sada <3
poenta je da nisu dobro dimenzionirane...tajp r ima napred diskove 300mm a nazad 260...poredjenja radi rs197 sa slicnom tezinom i motorom ima nazad 300mm a napred 312...
megan 3 rs ima napred 340mm, klasa civic-a...
manje kocnice, jak motor - veliko trosenje i fading, slabije performanse...
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20538
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Post od Heinz »

Na tepih se žalio čovek koji ima novog Jazza sa početnim paketom opreme i 1.2 motorom. Kod nas nema tog problema, ali se vidi da su mogli i kvalitetnije materijale da upotrebe za ceo enterijer, pa i za tepih (1.4 ESH oprema). Subjektivno, Fabia 8 godina starija sa Elegance paketom ima lux materijale u odnosu na novi Jazz.

Videćemo koliko će trajati ATE pločice. Na Fabiji imam TRW preko 60k km, i trajaće još dugo. Kod mene su napred diskovi 288 mm i nazad 232 mm, a na Jazzu valjda 262 mm i 239 mm.
Korisnikov avatar
Nixazzar
Reactions:
Postovi: 91
Pridružio se: 23 Apr 2012, 14:51
Garaža: VW Lupo
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Post od Nixazzar »

dragan napisao:
poenta je da nisu dobro dimenzionirane...tajp r ima napred diskove 300mm a nazad 260...poredjenja radi rs197 sa slicnom tezinom i motorom ima nazad 300mm a napred 312...
megan 3 rs ima napred 340mm, klasa civic-a...
manje kocnice, jak motor - veliko trosenje i fading, slabije performanse...
Razumem sta hoces da kazes, opet se vracam na to sto neki kazu da misle da je propust Honde slucajan. Po stranim forumima vlada misjenje da je ipak Honda dovoljno iskusna marka koja ne bi pravila te greske slucajno, vec sumnjaju da je uradjeno bas zbog potrosnje i brze zamene plocica i vremenom diskova :) Ja delim neko slicno misljenje sa njima, ali naravno postoji i mogucnost da nismo u pravu :)
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8231
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Post od Ji 4Tze »

Kočioni sistem na Accord-u (i CL i CU) je valjda evropski. Tj. to je jedino što je EU i tako je moralo zbog nekih uvoznih normi.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12180
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Honda CR-V i-VTEC 2.0

Post od Bax »

A kao u Evropi ne znaju da naprave kocnice...
:mrgreen:
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Odgovori