Ratna tehnika
Re: Ratna tehnika
Indijci se okreću Francuzima.
Kupujemo borbene avione od FR
http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=979410
Pariz -- Indijski premijer Narendra Modi izjavio je da će Indija kupiti 36 borbenih aviona "rafal" od Francuske i dodao da i dalje traju pregovori o uslovima dogovora.
Modi je na konferenciji za novinare s francuskim predsednikom Fransoa Olandom rekao da Indija traži avione "spremne da lete", što znači da će biti napravljeni u Francuskoj. Prethodni plan je bio da se 126 modela "rafala" napravi u Indiji.
Pre dva meseca Egipat je postao prvi kupac francuskih "rafala" mada su na tržištu već nekoliko godina.
Sporazum o borbenim avionima je među nekoliko dogovora koji su postigli Modi i Oland, preneo je list Tajms of India.
Oland je najavio da će Francuska investirati dve milijarde evra u Indiju, a potpisan je dogovor i o izgradnji brze železnice između Delhija i Čandigara, kao i dogovor o izgradnji nuklearne elektrane u Džaitapuru.
Francuska je prihvatila da indijskim državljanima izdaje turističke vize u roku od 48 sati.
Kupujemo borbene avione od FR
http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=979410
Pariz -- Indijski premijer Narendra Modi izjavio je da će Indija kupiti 36 borbenih aviona "rafal" od Francuske i dodao da i dalje traju pregovori o uslovima dogovora.
Modi je na konferenciji za novinare s francuskim predsednikom Fransoa Olandom rekao da Indija traži avione "spremne da lete", što znači da će biti napravljeni u Francuskoj. Prethodni plan je bio da se 126 modela "rafala" napravi u Indiji.
Pre dva meseca Egipat je postao prvi kupac francuskih "rafala" mada su na tržištu već nekoliko godina.
Sporazum o borbenim avionima je među nekoliko dogovora koji su postigli Modi i Oland, preneo je list Tajms of India.
Oland je najavio da će Francuska investirati dve milijarde evra u Indiju, a potpisan je dogovor i o izgradnji brze železnice između Delhija i Čandigara, kao i dogovor o izgradnji nuklearne elektrane u Džaitapuru.
Francuska je prihvatila da indijskim državljanima izdaje turističke vize u roku od 48 sati.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Ratna tehnika
Opa Miško!
Ovo nije mala stvar ... sa Ruskih SU i MiG na Rafal ?!
Ovo nije mala stvar ... sa Ruskih SU i MiG na Rafal ?!
Re: Ratna tehnika
Neće Rusi da im prepuste tako brzo T-50, a oni nestrpljivi...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



-
- Postovi: 6444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Ratna tehnika
Nece oni menjati suske i migove za rafale. Rafal im je bio potreban pre svega zbog transfera tehnologije posto jos uvek rade na svom avionu, a imaju velike probleme..maxer napisao:Opa Miško!
Ovo nije mala stvar ... sa Ruskih SU i MiG na Rafal ?!
Indija je oduvek kupovala zapadno i rusko oruzje...
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Ratna tehnika
Nisi me baš dobro shvatio
Jasno je da oni ne menjaju svoju "lovačku" borbenu aviaciju (u ostalom, oni proizvode SU u svojim fabrikama), već je samo dopunjuju ... ali to me je začudilo - dopunjuju je potpuno drugačijom tehnologijom. To uopšte nije mala, niti jeftina stvar, naprotiv! Skupo će koštati da se ukomponuje u sistem RV-a jedno "strano" telo, koje je samo po sebi već veoma skupo.
Nadam se da sam sada malo jasniji (da ne razlažem u sitna crevca, valjda je "poenta" shvaćena).
Indijci su 2010. bacili oko na MiG 35 (Rusi su im prvima ponudili taj avion) ... nisam dalje pratio šta se je dešavalo, da nije ovo upravo "zamena" za njega?
P.S.
Jeste zamena, evo komentara od pre godinu dana (http://in.rbth.com/blogs/2014/05/30/mig ... 35625.html):
"When the MiG-35 was offered to India, the primary problem with the aircraft was lack of state support for the programme. This had acted as a barrier in securing foreign orders.
Russian Defense Ministry to buy MiG-35 aircraft, deliveries to start in 2015-2016
Maintenance was the second issue. Time between engine overhauls should be at least 2000 hours and overall life 4000 hours, but the RD-33 didn't meet these parameters, a source told Kommersant.
Both these issues are now sorted and the plane is ready for takeoff. Serbia is another nation that has signed up for the aircraft.
The question is, will India regret not purchasing the MiG-35, which costs just $30-40 million per unit as opposed to the chosen Rafale with a sticker price of more than $100 million – and climbing."

Jasno je da oni ne menjaju svoju "lovačku" borbenu aviaciju (u ostalom, oni proizvode SU u svojim fabrikama), već je samo dopunjuju ... ali to me je začudilo - dopunjuju je potpuno drugačijom tehnologijom. To uopšte nije mala, niti jeftina stvar, naprotiv! Skupo će koštati da se ukomponuje u sistem RV-a jedno "strano" telo, koje je samo po sebi već veoma skupo.
Nadam se da sam sada malo jasniji (da ne razlažem u sitna crevca, valjda je "poenta" shvaćena).
Indijci su 2010. bacili oko na MiG 35 (Rusi su im prvima ponudili taj avion) ... nisam dalje pratio šta se je dešavalo, da nije ovo upravo "zamena" za njega?
P.S.
Jeste zamena, evo komentara od pre godinu dana (http://in.rbth.com/blogs/2014/05/30/mig ... 35625.html):
"When the MiG-35 was offered to India, the primary problem with the aircraft was lack of state support for the programme. This had acted as a barrier in securing foreign orders.
Russian Defense Ministry to buy MiG-35 aircraft, deliveries to start in 2015-2016
Maintenance was the second issue. Time between engine overhauls should be at least 2000 hours and overall life 4000 hours, but the RD-33 didn't meet these parameters, a source told Kommersant.
Both these issues are now sorted and the plane is ready for takeoff. Serbia is another nation that has signed up for the aircraft.
The question is, will India regret not purchasing the MiG-35, which costs just $30-40 million per unit as opposed to the chosen Rafale with a sticker price of more than $100 million – and climbing."
-
- Postovi: 6444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Ratna tehnika
^
Mig 35 nije ni prosao na tenderu, odmah se znalo da od njega nece biti nista posto nije bio zavrsen Aesa radar i jos mnogo toga.
Ni sami Rusi ga nisu narucili jos uvek jer se ceka zavrsetak novog AESA radara koji ce zadovoljiti zahteve VVS..Postavljao sam ovde uporedne slike tri radara za Mig-35, klasicni koji je nudjen nama uz paket M-M2, Aesa koji je trebao ici za rusko VVS i potpuno novi AESA nove generacije koje treba uskoro da bude gotov.
Ova cena od 30-40 milki je skoro nemoguca, Indiju je 29Kub izlazio vise od 50+ milki, a napucan Mig-35 moze kostati samo vise.
U ovu cenu bi se mogao uklapati 29M-M2 i to bez naoruzanja..
Sta je Saudijska Arabija kupovala sve u poslednje vreme i cime naoruzava teroriste


Vučić, Gašić i Diković u nedelju na Batajnici
http://www.blic.rs/Vesti/Politika/54997 ... -Batajnici
Vec neko vreme kruze price o svemu i svacemu na Batajnici, neko vece je i Lozanski spomenuo da je doslo do " pobune "!
Jel ima neko informacije sta se dogadja?
Cozmo??
Mig 35 nije ni prosao na tenderu, odmah se znalo da od njega nece biti nista posto nije bio zavrsen Aesa radar i jos mnogo toga.
Ni sami Rusi ga nisu narucili jos uvek jer se ceka zavrsetak novog AESA radara koji ce zadovoljiti zahteve VVS..Postavljao sam ovde uporedne slike tri radara za Mig-35, klasicni koji je nudjen nama uz paket M-M2, Aesa koji je trebao ici za rusko VVS i potpuno novi AESA nove generacije koje treba uskoro da bude gotov.
Ova cena od 30-40 milki je skoro nemoguca, Indiju je 29Kub izlazio vise od 50+ milki, a napucan Mig-35 moze kostati samo vise.
U ovu cenu bi se mogao uklapati 29M-M2 i to bez naoruzanja..
Sta je Saudijska Arabija kupovala sve u poslednje vreme i cime naoruzava teroriste


Vučić, Gašić i Diković u nedelju na Batajnici
http://www.blic.rs/Vesti/Politika/54997 ... -Batajnici
Vec neko vreme kruze price o svemu i svacemu na Batajnici, neko vece je i Lozanski spomenuo da je doslo do " pobune "!
Jel ima neko informacije sta se dogadja?
Cozmo??
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika
Ja pretpostavljam da je puklo vise, jbg. nemaju na cemu da lete, nema delova, smanjuju im plate, i jos ih proglasavaju za pijance, pa dosta bre.

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- Ji 4Tze
- Postovi: 8232
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Ratna tehnika
Koliko kosta s300 sistem i je l problem nabavka?
Boringly average, but also perfect for school run mums
-
- Postovi: 6444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Ratna tehnika
Navodno je prestala proizvodnja S300..
Sve zavisi sta se kupuje, koliko lansera, radara itd kako se placa ima mnogo opcija..
Otprilike mislim da je cena za izvoz S300PMU2 bila oko 200-250 miliona po bateriji
Sve zavisi sta se kupuje, koliko lansera, radara itd kako se placa ima mnogo opcija..
Otprilike mislim da je cena za izvoz S300PMU2 bila oko 200-250 miliona po bateriji
- Ji 4Tze
- Postovi: 8232
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Ratna tehnika
Ma mislim na nešto što bi bilo dovoljno da pokrije Srbiju kako treba...?
Boringly average, but also perfect for school run mums
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika
dva diviziona s-300pmu2, jedan okolina beograda jedan okolina kragujevca, moze i nesto juznije na primer na gledickim planinama
otprilike

edit, ovo jos malo da se rastegne po potrebi i skida sve od budimpeste do soluna
otprilike

edit, ovo jos malo da se rastegne po potrebi i skida sve od budimpeste do soluna


GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- Ji 4Tze
- Postovi: 8232
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Ratna tehnika
Loša je ovo raspodela, treba mnogo šire da hvata. Baš me zanima koja bi cifra bila za dobro pokriće...
Boringly average, but also perfect for school run mums
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika
dodas ovome po 2 diviziona pancira i tora, za blisku zastitu vatrenih polozaja i jedinica i izadje sve na oko 700 milki
edit, i jos toliko za bar jednu eskadrilu lovaca, a bilo bi dobro X2
edit, i jos toliko za bar jednu eskadrilu lovaca, a bilo bi dobro X2

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Ratna tehnika
SUKOB U VOJNOM VRHU Ratuju Diković i Bandić, vojni avioni ne lete
Sukob koji od pada helikoptera traje između načelnika Generalštaba Ljubiše Dikovića i vrha RV i PVO prizemljio je sve letelice na Batajnici.
U ponedeljak, 6. aprila, general Diković je na sastanku pred najvišim oficirima Vojske RS otvoreno optužio komandanta RV i PVO general-majora Ranka Živaka i komandanta 204. vazduhoplovne brigade brigadnog generala Predraga Bandića da su nesposobni i odgovorni za pad Mi-17 i pogibiju sedam osoba.
Izvor „Blica“ iz VS navodi da Diković nije štedeo reči na račun Živaka i Bandića i navodi da njegovo obraćanje „kao da je bilo sračunato da ponizi generale pred vojnim vrhom“.
Dva dana kasnije, general Bandić naredbom zabranjuje da sa Batajnice poleti ijedan vazduhoplov ukoliko nije poštovana procedura i ako nisu ispunjeni apsolutno svi uslovi za letenje propisani pravilima 204. brigade. To znači da ne može da poleti nijedan avion ili helikopter ako nije potpuno ispravan.
Krajnji rezultat je to da su, baš zbog toga što ne ispunjavaju uslove, letelice na Batajnici prizemljene
To je u četvrtak uveče na RTS rekao i novinar Miroslav Lazanski, da bi potom Generalštab VS demantovao da „piloti VS odbijaju da lete i da nisu leteli danas i u poslednja tri dana“.
- Obaveštavamo građane Srbije da piloti VS svoje zadatke izvršavaju redovno - navodi se u saopštenju Generalštaba.
Niko, međutim, nije rekao da piloti odbijaju da lete, već da samo poštuju naredbu nadređenog generala Bandića koja je utemeljena na uputstvima i pravilima za upotrebu jedinice, a koja su, što je pokazala i istraga povodom pada helikoptera 13. marta, poslednjih godina često kršena. To je i navedeno kao jedan od uzroka pada Mi-17.
Kada je čuo za Bandićevu naredbu, Diković dolazi na Batajnicu i pred pilotima i mehaničarima ponavlja optužbe na račun Živaka i Bandića, kome ne dopušta da bude na sastanku. Živaku čak zabranjuje da dođe na aerodrom! Piloti su ga slušali, ali ne bespogovorno, pa ga je jedan kapetan pitao: „Gospodine generale, zašto ste došli?“.
Sukob koji od pada helikoptera traje između načelnika Generalštaba Ljubiše Dikovića i vrha RV i PVO prizemljio je sve letelice na Batajnici.
U ponedeljak, 6. aprila, general Diković je na sastanku pred najvišim oficirima Vojske RS otvoreno optužio komandanta RV i PVO general-majora Ranka Živaka i komandanta 204. vazduhoplovne brigade brigadnog generala Predraga Bandića da su nesposobni i odgovorni za pad Mi-17 i pogibiju sedam osoba.
Izvor „Blica“ iz VS navodi da Diković nije štedeo reči na račun Živaka i Bandića i navodi da njegovo obraćanje „kao da je bilo sračunato da ponizi generale pred vojnim vrhom“.
Dva dana kasnije, general Bandić naredbom zabranjuje da sa Batajnice poleti ijedan vazduhoplov ukoliko nije poštovana procedura i ako nisu ispunjeni apsolutno svi uslovi za letenje propisani pravilima 204. brigade. To znači da ne može da poleti nijedan avion ili helikopter ako nije potpuno ispravan.
Krajnji rezultat je to da su, baš zbog toga što ne ispunjavaju uslove, letelice na Batajnici prizemljene
To je u četvrtak uveče na RTS rekao i novinar Miroslav Lazanski, da bi potom Generalštab VS demantovao da „piloti VS odbijaju da lete i da nisu leteli danas i u poslednja tri dana“.
- Obaveštavamo građane Srbije da piloti VS svoje zadatke izvršavaju redovno - navodi se u saopštenju Generalštaba.
Niko, međutim, nije rekao da piloti odbijaju da lete, već da samo poštuju naredbu nadređenog generala Bandića koja je utemeljena na uputstvima i pravilima za upotrebu jedinice, a koja su, što je pokazala i istraga povodom pada helikoptera 13. marta, poslednjih godina često kršena. To je i navedeno kao jedan od uzroka pada Mi-17.
Kada je čuo za Bandićevu naredbu, Diković dolazi na Batajnicu i pred pilotima i mehaničarima ponavlja optužbe na račun Živaka i Bandića, kome ne dopušta da bude na sastanku. Živaku čak zabranjuje da dođe na aerodrom! Piloti su ga slušali, ali ne bespogovorno, pa ga je jedan kapetan pitao: „Gospodine generale, zašto ste došli?“.
