Vozovi
- 7footer
- Postovi: 628
- Pridružio se: 19 Jan 2012, 17:53
- Garaža: Lexus GS 450h, Chevrolet Trax, Yamaha Stryker
- Lokacija: Svet
Re: Vozovi
Dobro jutro
Volim vozove i da se vozim u njima! Daleko više nego autobusom.
Ranije dok sam bio klinac stalno sam išao na Exit s ekipom, mislim da smo prvi put otišli autobusom a posle je neko predložio voz. Od tada me za taj vid prevoza vežu lepe uspomene...
Jednostavno, ima neku draž. Deluje opuštajuće naročito ako su unutra kupei (ne dopadaju mi se klasična sedišta) a usput imaš dobro društvo.
Ne smeta mi što ide sporo baš iz gore navedenog razloga.
Posle toga sam par puta otišao do NS vozom čisto da se malo provozam... Nisam odavno, mogao bih opet.
Volim vozove i da se vozim u njima! Daleko više nego autobusom.
Ranije dok sam bio klinac stalno sam išao na Exit s ekipom, mislim da smo prvi put otišli autobusom a posle je neko predložio voz. Od tada me za taj vid prevoza vežu lepe uspomene...
Jednostavno, ima neku draž. Deluje opuštajuće naročito ako su unutra kupei (ne dopadaju mi se klasična sedišta) a usput imaš dobro društvo.
Ne smeta mi što ide sporo baš iz gore navedenog razloga.
Posle toga sam par puta otišao do NS vozom čisto da se malo provozam... Nisam odavno, mogao bih opet.
Pozdrav
Re: Vozovi
Japan's maglev train breaks world speed record
http://www.theverge.com/2015/4/17/84394 ... eed-record
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... Vg1U8zWIH0
http://www.theverge.com/2015/4/17/84394 ... eed-record
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... Vg1U8zWIH0
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Day Walker
- Postovi: 23325
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Vozovi
Kretanje ranije je zapravo mnogo gora stvar od kašnjenja. Može se desiti da neko propusti polazak. To npr. vozači javnog gradskog prevoza u Beogradu ne razumeju (ili su samo bezobrazni) i često par poslednjih polazaka odrade 5, 10, pa i 20 minuta ranije (kako bi što pre završili smenu). I tako nekome ko se npr. vraća s posla iz druge smene, uskrate jedini prevoz do kuće.
E sad, da li je izvinjenje zbog 20 sekundi preterano ili ne, može se diskutovati... Npr. naša železnica ima redove vožnje na pun minut. Dešava se da na malim stanicama na kojima je predviđeno zadržavanje od 1 min pokupe putnike koji čekaju i krenu npr. 30 sekundi ranije. Mada se češće dešava da su u kašnjenju, ali ne više kao nekada, kada su se kašnjenja merila satima...
U JGP u Beogradu se toleriše greška od +- 3 min u ostvarivanju polazaka, što mislim da je u današnje vreme (kada postoje mobilni telefoni i BusPlus, i jedno i drugo sinhronizovano sa atomskim časovnicima) previše.
E sad, da li je izvinjenje zbog 20 sekundi preterano ili ne, može se diskutovati... Npr. naša železnica ima redove vožnje na pun minut. Dešava se da na malim stanicama na kojima je predviđeno zadržavanje od 1 min pokupe putnike koji čekaju i krenu npr. 30 sekundi ranije. Mada se češće dešava da su u kašnjenju, ali ne više kao nekada, kada su se kašnjenja merila satima...
U JGP u Beogradu se toleriše greška od +- 3 min u ostvarivanju polazaka, što mislim da je u današnje vreme (kada postoje mobilni telefoni i BusPlus, i jedno i drugo sinhronizovano sa atomskim časovnicima) previše.
Ђенерал Јанковић
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3815
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Vozovi
Desava se i kod nas da BG voz naidje koji minut ranije od reda voznje. Nekad saceka na stanici a nekad i ode odmah cim pokupi putnike.
Re: Vozovi
E to ne bi smelo nikako. Kod gradskih autobusa/tramvaja/trolejbusa postoji red vožnje samo za početne stanice (ima neki naziv kako se zove takav način raspoređivanja, ne mogu da se setim). S druge strane, svi vozovi u Srbiji (a verovatno i većini drugih zemalja) imaju tačno vreme dolaska i polaska određeno za svaku stanicu.
Ђенерал Јанковић
Re: Vozovi
"LETEĆI BEOGRAĐANIN 01-101" Pre 80 godina je postavio REKORD srpskih pruga od 146 km/h koji JOŠ NIJE OBOREN
http://www.blic.rs/vesti/beograd/leteci ... mh/8kjc0j5
Trinaest godina nakon izlaska iz fabrike u Berlinu, parna lokomotiva Jugoslovenskih državnih železnica, u oktobru 1936. u potpunosti je promenila svoj kompletan izgled i postala super ekspresno čudo tehnike, razvivši naredne godine za to vreme neverovatnu brzinu od čak 146 km/h, čime je u istoriju otišla upamćena pod nazivom "Leteći Beograđanin".
http://www.blic.rs/vesti/beograd/leteci ... mh/8kjc0j5
Trinaest godina nakon izlaska iz fabrike u Berlinu, parna lokomotiva Jugoslovenskih državnih železnica, u oktobru 1936. u potpunosti je promenila svoj kompletan izgled i postala super ekspresno čudo tehnike, razvivši naredne godine za to vreme neverovatnu brzinu od čak 146 km/h, čime je u istoriju otišla upamćena pod nazivom "Leteći Beograđanin".
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vozovi
Guests of the JDC stand at Innoprom can see the NK-361 engine for the gas turbine locomotive GT1-001. This is a fundamentally new type of locomotive, which is designed for operation on non-electrified sections of public railways for the purpose of driving freight trains of increased length and weight.
The rated power of the NK-361 engine developed by the JDC for this project is 8.3 MW. RZD has already successfully conducted the controlled operation of the main gas turbine locomotive with the NK-361 engine. The machine has shown a number of advantages in comparison with a modern cargo electric locomotive: the lowest weight per unit of power, economy in operation, simplicity in service and repair service.
The rated power of the NK-361 engine developed by the JDC for this project is 8.3 MW. RZD has already successfully conducted the controlled operation of the main gas turbine locomotive with the NK-361 engine. The machine has shown a number of advantages in comparison with a modern cargo electric locomotive: the lowest weight per unit of power, economy in operation, simplicity in service and repair service.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vozovi
Nisu gasne turbine u lokomotivama ništa novo. Ameri su ih masovno koristili (možda i dalje ima neka aktivna serija). Oni su i u kamione i brodove trpali gasne turbine, kao i u M1 Abrams tenk.
Prvi francuski TGV vozovi su takođe imali ovakav pogon. Onda je 1973-ih došla prva naftna kriza, pa su trajno prešli na struju. Evo detaljnije o TGV-001 seriji: https://en.wikipedia.org/wiki/TGV_001
Prvi francuski TGV vozovi su takođe imali ovakav pogon. Onda je 1973-ih došla prva naftna kriza, pa su trajno prešli na struju. Evo detaljnije o TGV-001 seriji: https://en.wikipedia.org/wiki/TGV_001
Ђенерал Јанковић
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23825
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vozovi
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Darko
- Postovi: 9093
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Vozovi
21 vek. Sjajno
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30191
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Vozovi
Posetite www.garaza.rs !
Re: Vozovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...