Polovnjak, 3500-4000e
- Day Walker
- Postovi: 23546
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Polovnjak, 3500-4000e
Da da, sad se gleda iskljucivo Astra H.
Sinoc me uputise u to.
Odnosno to im je na listi pod br.1
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sinoc me uputise u to.
Odnosno to im je na listi pod br.1
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




- Milos_kg
- Postovi: 3525
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:06
- Garaža: Alfa 147 1.9 16v JTDm
- Lokacija: Kragujevac
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Kakav presing vrsis na tazbinu
Ako mora H, nek' bude 1.9CDTI


Ako mora H, nek' bude 1.9CDTI

1) Volkswagen Polo 6n2 1.4 16V Comfortline
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!
- Day Walker
- Postovi: 23546
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Polovnjak, 3500-4000e
Nikako, samo 1.6 ili 1.4, nece skupu registraciju jer imaju jos 2 auta 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




- Nikolaa
- Postovi: 1320
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Polovnjak, 3500-4000e
nemoguce da je tolika razlika 1.6-2.0?
- Day Walker
- Postovi: 23546
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Pa na 3 registracije jeste.
A najdalje sto ce taj auto ici u 90% slucajeva je do Bga.
Sent from my iPhone using Tapatalk
A najdalje sto ce taj auto ici u 90% slucajeva je do Bga.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Drugari,
treba mi pomoc, doduse ne za mene licno, nego za mog rodjaka koji se ne razume bas u automobile. Decko, 23 godine, razmislja da kupi neki jeftiniji kabrio, do sada nije imao svoj auto (vozio je motor i tatin auto), san mu je da vozi kabrio i hteo bi da to sebi ispuni "dok jos moze".
Budzet za tu zezanciju je 4000, maksimum 5000 evra, moze i dvosed mada bi on ranije auto sa 4 sedista. Da on trazi obican auto do 4-5k evra, ja bi tu znao šta da mu preporučim i ne bi vas ovde smarao, pošto se traži kabrio, tu ima stvari koje ne znam. Plan mu je da do proleca uzme auto, preko zime bi trebali biti jeftiniji, pa je zato krenuo da se informise. Napominjem da bi imao opciju i da ode po auto u DE i da ga uveze.
Ako ne grešim, kod kabria najveći problem može biti baš krov, u toj cenovnoj klasi se mogu naći i auta sa električnim metalnim krovom kao i auta sa platnenim krovom, koji tip krova je problematičniji? U slučaju kvara, kako, gde i za koliko para se to moze popraviti kod nas?
Ono sto se vrti po oglasima za te pare su sledeći automobili:
-Astra G Cabrio,
-Megane II CC
-307 CC
-MX-5
Auto bi trebao da bude racionalna kupovina, max 2,0 motor, da je odrzavanje koliko - toliko prihvatljivo, da je auto pouzdan i da sistem krova ne pravi probleme. Cilj je da auto ne bude stariji od 12-13 godina. I da, obavezno da bude benzinac.
Dajte svoje predloge, mišljenja, komentare, sugestije o ovakvim automobilima.
Hvala unapred
treba mi pomoc, doduse ne za mene licno, nego za mog rodjaka koji se ne razume bas u automobile. Decko, 23 godine, razmislja da kupi neki jeftiniji kabrio, do sada nije imao svoj auto (vozio je motor i tatin auto), san mu je da vozi kabrio i hteo bi da to sebi ispuni "dok jos moze".
Budzet za tu zezanciju je 4000, maksimum 5000 evra, moze i dvosed mada bi on ranije auto sa 4 sedista. Da on trazi obican auto do 4-5k evra, ja bi tu znao šta da mu preporučim i ne bi vas ovde smarao, pošto se traži kabrio, tu ima stvari koje ne znam. Plan mu je da do proleca uzme auto, preko zime bi trebali biti jeftiniji, pa je zato krenuo da se informise. Napominjem da bi imao opciju i da ode po auto u DE i da ga uveze.
Ako ne grešim, kod kabria najveći problem može biti baš krov, u toj cenovnoj klasi se mogu naći i auta sa električnim metalnim krovom kao i auta sa platnenim krovom, koji tip krova je problematičniji? U slučaju kvara, kako, gde i za koliko para se to moze popraviti kod nas?
Ono sto se vrti po oglasima za te pare su sledeći automobili:
-Astra G Cabrio,
-Megane II CC
-307 CC
-MX-5
Auto bi trebao da bude racionalna kupovina, max 2,0 motor, da je odrzavanje koliko - toliko prihvatljivo, da je auto pouzdan i da sistem krova ne pravi probleme. Cilj je da auto ne bude stariji od 12-13 godina. I da, obavezno da bude benzinac.
Dajte svoje predloge, mišljenja, komentare, sugestije o ovakvim automobilima.
Hvala unapred
- TheWickerMan
- Postovi: 11230
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Mx5 je dobra opcija mada bi ja najpre pogledao 206 CC.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Evo iz prve ruke... vozim ga zadnjih 10-tak dana, moze i za 3500 evra.
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... eot-307-cc
Inace meni je 307cc lepsi i od Megana i Astre, MX5 je neka druga prica...

http://www.polovniautomobili.com/putnic ... eot-307-cc
Inace meni je 307cc lepsi i od Megana i Astre, MX5 je neka druga prica...
- Day Walker
- Postovi: 23546
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Astra g bertone bez trunke razmisljanja.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




- Kuzmanovic
- Postovi: 15285
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Megani benzinci su pouzdaniji tj. manje felericni u odnosu na 307 benzince, doduse govorim o hatchbackovima, za kabriolete i te stvari oko krova ne znam.
Sto kaze DW, Astra G Bertone bi trebala da bude jedan od favorita, i meni se taj auto svidja.
Sto kaze DW, Astra G Bertone bi trebala da bude jedan od favorita, i meni se taj auto svidja.

Re: Polovnjak, 3500-4000e
MX 5 je "opasna" kategorija za prvi auto. Ako se navikne na savrsenost zadnjeg pogona i osecaj u voznji posle ce tesko da razmislja o bilo kom autu sa prednjim pogonom.
MX5 je klasa iznad ostalih pomenutih, sto se voznje tice.
Ali prvi auto u Srbiji da bude kabrio ne znam koliko je uopste pametna ideja. On bi trebao da licno odrzava auto, tesko ce naci majstore u Srbiji za takvu egzotiku a da ne kosta po dzepu.
Metalni sklapajuci krovovi kod kabria obicno nisu na struju vec na hidrauliku, to moze da bude skupo pri popravci.
Od ovih pobrojanih ja ne bih imao dilemu, MX5.
MX5 je klasa iznad ostalih pomenutih, sto se voznje tice.
Ali prvi auto u Srbiji da bude kabrio ne znam koliko je uopste pametna ideja. On bi trebao da licno odrzava auto, tesko ce naci majstore u Srbiji za takvu egzotiku a da ne kosta po dzepu.
Metalni sklapajuci krovovi kod kabria obicno nisu na struju vec na hidrauliku, to moze da bude skupo pri popravci.
Od ovih pobrojanih ja ne bih imao dilemu, MX5.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
MX5 bez razmisljanja. Sve ovo ostalo su hatchevi bez krova, dok je Miata nesto potpuno drugo. On ako uzima kabrio treba i u voznji da ima taj osecaj, a ne da ima osecaj da vozi obicnu Astru G, 206, i sl.
Mene je voznja bez krova odusevila prvi put (u 206cc), ali posle shvatis da je to samo 206ica (iako je meni cc sjajan auto). Jednostavno ako ima mogucnosti, neka ide na nesto zabavnije, a to je Miata.
TT
Mene je voznja bez krova odusevila prvi put (u 206cc), ali posle shvatis da je to samo 206ica (iako je meni cc sjajan auto). Jednostavno ako ima mogucnosti, neka ide na nesto zabavnije, a to je Miata.
TT
Имам једно потпитање...
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Dečko kupuje auto u nekoj zdravoj priči, počeo je da radi i fino zarađuje, auto bi mu trebao biti cca 50% godišnje plate. Imaće on dovoljno za redovno održavanje tipa: mali/veliki servis, gume, registracija, gorivo itd., ali ono što pravi problem u matematici jeste eventualna cena popravke krova.
Da li iko zna koji su tipični problemi sa krovom na MX-5, ako ih ima, i koliko košta popravka krova? Za CC automobile znam da je skup mehanizam i da to zna da bude značajan problem, koliko košta popravka tih komplikovanih sklopova?
Ima li uopšte ovde majstora za MX-5 i koliko je održavanje skupo? Znam da je auto generalno jako pouzdan ali ipak pričamo o autu koje ima 12-13 godina.
@Aleksa
kako ti se auto čini generalno, ne vezano za tvoj konkretan primerak, kakvi su utisci u vožnji? Da li je tajna zašto prodaješ auto? Pokazaću mu ovaj oglas ali iskreno nisam siguran da je trenutno skupio sve pare, rekao je da mora prodati motor pa da će onda imati sve na gomili.
@TheWickerMan
što preporučuješ baš 206CC? Ni ja a ni rođak nismo oduševljeni sa tim autom. On bi izbegao tako mali CC auto jer mu se ne sviđa zadnji kraj kod takvih auta, rekao mi je da mu se i Tigra ne sviđa...
@DW
Da li znaš nešto više o Cabrio verziji, ja znam da je Astra G generalno sjajan polovnjak i obično je prvo preporučim kada pričamo o autima te klase i te generacije. Kakva je pouzdanost elektro krova, ima li problema platnom, poroznošću dihtunga između stakala i krova?
Da li iko zna koji su tipični problemi sa krovom na MX-5, ako ih ima, i koliko košta popravka krova? Za CC automobile znam da je skup mehanizam i da to zna da bude značajan problem, koliko košta popravka tih komplikovanih sklopova?
Ima li uopšte ovde majstora za MX-5 i koliko je održavanje skupo? Znam da je auto generalno jako pouzdan ali ipak pričamo o autu koje ima 12-13 godina.
@Aleksa
kako ti se auto čini generalno, ne vezano za tvoj konkretan primerak, kakvi su utisci u vožnji? Da li je tajna zašto prodaješ auto? Pokazaću mu ovaj oglas ali iskreno nisam siguran da je trenutno skupio sve pare, rekao je da mora prodati motor pa da će onda imati sve na gomili.
@TheWickerMan
što preporučuješ baš 206CC? Ni ja a ni rođak nismo oduševljeni sa tim autom. On bi izbegao tako mali CC auto jer mu se ne sviđa zadnji kraj kod takvih auta, rekao mi je da mu se i Tigra ne sviđa...
@DW
Da li znaš nešto više o Cabrio verziji, ja znam da je Astra G generalno sjajan polovnjak i obično je prvo preporučim kada pričamo o autima te klase i te generacije. Kakva je pouzdanost elektro krova, ima li problema platnom, poroznošću dihtunga između stakala i krova?
Poslednja izmena od Risto u 05 Sep 2015, 13:31, izmenjeno 1 put ukupno.
- Nikolaa
- Postovi: 1320
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Polovnjak, 3500-4000e
hmm koliko se ja secam Mazda MX-5 ima rucno otvaranje krova, tako da nema sta da se pokvari 
