
Testovi automobila - Opšta tema o modelima
- grujicd
- Postovi: 9026
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Primetio sam i to i baš sam se pitao gde ste našli takvu maglu 

- ivica122
- Postovi: 1526
- Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
- Garaža: Honda Accord CL7
- Lokacija: Pirot, Србија
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Karavan mi je dosta lepsi od hatch-a, narocito u ovoj boji lepo izgleda.
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Passat B7 2.0 TDI Bluemotion Comfortline
Sticajem okolnosti ovih dana sam malo vise vozio Paju B7 2.0 tdi, moj otac je sebi kupio pomenuti auto pa sam ga malo testirao i hteo bi da napisem svoje utiske. U pitanju je auto iz 2011. godite, cca 155000 km na satu, comfortline oprema je u pitanju.
Auto je dizajnerski ok, nista posebno ali izgleda korektno, meni je mozda i previse velik auto (do sada sam vozio C klase w202/w203 i mog BMW-a e87). Opremljen je sasvim ok, tu su alu felne, dvozonska automatska klima, RCD 510, parking senzori, dnevna svetla, tzv. abbiegelicht, vozacevo sediste sa elektrokomandama i podesavanjem lumbalnog dela, grejanje sedista, senzor umora vozaca, kuku koja se izvlaci automatski, mfl volan itd. Meni bi od opreme nedostajala jedino xenon svetla iako su i ova standardna sasvim ok i nemam zamerku na njih.
Auto ima 2.0 tdi motor, 140 ks, menjac produzenih prenosnih odnosa sa 6 brzina. Malo je cudan osecaj u voznji, auto ide "lose" ako se ne "tera" u obrtaje, da bi izvukli dobre performanse potrebno je i da ga saltate na jedno 3000 obrtaja. Auto vuce dobro, srazmjerno ocekivanju za toliki automobil sa 140 ks, meni ne ide nesto bolje od mog BMW-a.
Ono sto mi se nije svidjelo jeste upravljanje, iskreno nikako se nisam navikao na njega, nekako mi je volan indirektan i neprecizan, nedostaje mi vise povratnih informacija na volanu. Takodje i samo vesanje automobila mi je cudno, auto je stabilan i na visokim brzinama (180+) ali nikako nisam imao osecaj sigurnosti i lezanja koji imam vozeci mog Bimmera. Otac me je mogao da prati koliko god da sam peglao po auto putu u Njemackoj, a vozio sam BMW-a prilicno brzo za moje standarde (uglavnom 150+, nerijetko i preko 180) tako da mislim da je auto stabilan ali meni ne daje utisak sigurnosti kao sto imam vozeci moj karting
Unutrasnjost je jako prostrana, cudno mi je bilo voziti se u Paji nakon voznje u kecu
Materijali su ok, auto je dobro podneo ovih 150000 kilometara, nema nekih znakova habanja na toj kilometrazi. Ergonomija je dobra, sve je na svom mestu, nije mi bilo potrebno posebno navikavanje i to je za mene pohvalna cinjenica.
I pored svega ne bi menjao Malisu za Paju iako je Pajo mnogo kompletniji allrounder. Passat mi vise pristaje za nekog kao sto je moj otac, srednjovecni covek koji ima potrebu za velikim i komfornim autom. Ko trazi auto za uzivanje, neka produzi dalje...
Evo i par slika



Sticajem okolnosti ovih dana sam malo vise vozio Paju B7 2.0 tdi, moj otac je sebi kupio pomenuti auto pa sam ga malo testirao i hteo bi da napisem svoje utiske. U pitanju je auto iz 2011. godite, cca 155000 km na satu, comfortline oprema je u pitanju.
Auto je dizajnerski ok, nista posebno ali izgleda korektno, meni je mozda i previse velik auto (do sada sam vozio C klase w202/w203 i mog BMW-a e87). Opremljen je sasvim ok, tu su alu felne, dvozonska automatska klima, RCD 510, parking senzori, dnevna svetla, tzv. abbiegelicht, vozacevo sediste sa elektrokomandama i podesavanjem lumbalnog dela, grejanje sedista, senzor umora vozaca, kuku koja se izvlaci automatski, mfl volan itd. Meni bi od opreme nedostajala jedino xenon svetla iako su i ova standardna sasvim ok i nemam zamerku na njih.
Auto ima 2.0 tdi motor, 140 ks, menjac produzenih prenosnih odnosa sa 6 brzina. Malo je cudan osecaj u voznji, auto ide "lose" ako se ne "tera" u obrtaje, da bi izvukli dobre performanse potrebno je i da ga saltate na jedno 3000 obrtaja. Auto vuce dobro, srazmjerno ocekivanju za toliki automobil sa 140 ks, meni ne ide nesto bolje od mog BMW-a.
Ono sto mi se nije svidjelo jeste upravljanje, iskreno nikako se nisam navikao na njega, nekako mi je volan indirektan i neprecizan, nedostaje mi vise povratnih informacija na volanu. Takodje i samo vesanje automobila mi je cudno, auto je stabilan i na visokim brzinama (180+) ali nikako nisam imao osecaj sigurnosti i lezanja koji imam vozeci mog Bimmera. Otac me je mogao da prati koliko god da sam peglao po auto putu u Njemackoj, a vozio sam BMW-a prilicno brzo za moje standarde (uglavnom 150+, nerijetko i preko 180) tako da mislim da je auto stabilan ali meni ne daje utisak sigurnosti kao sto imam vozeci moj karting

Unutrasnjost je jako prostrana, cudno mi je bilo voziti se u Paji nakon voznje u kecu

I pored svega ne bi menjao Malisu za Paju iako je Pajo mnogo kompletniji allrounder. Passat mi vise pristaje za nekog kao sto je moj otac, srednjovecni covek koji ima potrebu za velikim i komfornim autom. Ko trazi auto za uzivanje, neka produzi dalje...
Evo i par slika



- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32154
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Renault Fluence Expression dCi 95
Službeni automobil je u pitanju, šef ga vozi, a ja povremeno kad nema na raspolaganju ništa drugo.
Kilometraža:

Prosečna potrošnja:

Što se potrošnje tiče, jako malo ima prave gradske vožnje, najviše Novi Beograd - Zemun i otvoren put, autoput. Ja sam ga vozio dva dana, prešao par stotina km, koristio dosta tempomat, trudio se da mu spustim prosek na 1500km, ali sam spustio tek na 7.2. Mislim da ispod 7 teško da može, a meni to deluje kao velika potrošnja.
Inače solidno ide, mada sve dok ne proradi turbina se muči i to se oseti. U drugom i trećem stepenu prenosa lepo zna da povuče, mada generalno nisam oduševljen ni radom motora ni performansama (11.8s do 100, 177km/h max).
Prvi tragovi habanja se već poznaju. Pojas na autu koji je prešao nepunih 25.000km...

Velika zamerka, pozicija mesta za limenku/flašicu odmah iza menjača. Meni jako smeta.

Pošto sam primetio da ne radi leva sijalica oborenog svetla, stao sam na pumpu da vidim kako se menja i da kupim sijalicu. Ubrzo sam odustao.


Inače, iako ima srednji paket opreme, nema daylight čak ni kao kratka svetla. Meni je izuzetno siromašan tako da te opcije nema, mada možda može u servisu da se uključi, ali standardno dolazi sa LED dnevnim svetlom tek u najvišem paketu opreme što je po meni totalno bezveze. Najgore je što se intezitet osvetljenja table promeni (zatamni) kad se uključe svetla, jer da ima daylight sve bi bilo ok, ovako moraš da naprežeš oči ili da svaki čas manuelno podešavaš intezitet osvetljenja jer je noću prejako osvetljenje ako se ostavi na jačini za dnevno.
Sve u svemu, meni se ne dopada, a vidim i šef ga nikako ne voli. Za 14.090e koliko je trenutno u cenovniku je sigurno najpovoljniji u segmentu, plus sa dizel motorom, ali bi ja tražio drugu opciju kad bi gađao taj segment do 15.000e.
Službeni automobil je u pitanju, šef ga vozi, a ja povremeno kad nema na raspolaganju ništa drugo.
Kilometraža:

Prosečna potrošnja:

Što se potrošnje tiče, jako malo ima prave gradske vožnje, najviše Novi Beograd - Zemun i otvoren put, autoput. Ja sam ga vozio dva dana, prešao par stotina km, koristio dosta tempomat, trudio se da mu spustim prosek na 1500km, ali sam spustio tek na 7.2. Mislim da ispod 7 teško da može, a meni to deluje kao velika potrošnja.
Inače solidno ide, mada sve dok ne proradi turbina se muči i to se oseti. U drugom i trećem stepenu prenosa lepo zna da povuče, mada generalno nisam oduševljen ni radom motora ni performansama (11.8s do 100, 177km/h max).
Prvi tragovi habanja se već poznaju. Pojas na autu koji je prešao nepunih 25.000km...

Velika zamerka, pozicija mesta za limenku/flašicu odmah iza menjača. Meni jako smeta.

Pošto sam primetio da ne radi leva sijalica oborenog svetla, stao sam na pumpu da vidim kako se menja i da kupim sijalicu. Ubrzo sam odustao.


Inače, iako ima srednji paket opreme, nema daylight čak ni kao kratka svetla. Meni je izuzetno siromašan tako da te opcije nema, mada možda može u servisu da se uključi, ali standardno dolazi sa LED dnevnim svetlom tek u najvišem paketu opreme što je po meni totalno bezveze. Najgore je što se intezitet osvetljenja table promeni (zatamni) kad se uključe svetla, jer da ima daylight sve bi bilo ok, ovako moraš da naprežeš oči ili da svaki čas manuelno podešavaš intezitet osvetljenja jer je noću prejako osvetljenje ako se ostavi na jačini za dnevno.
Sve u svemu, meni se ne dopada, a vidim i šef ga nikako ne voli. Za 14.090e koliko je trenutno u cenovniku je sigurno najpovoljniji u segmentu, plus sa dizel motorom, ali bi ja tražio drugu opciju kad bi gađao taj segment do 15.000e.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Jel' se to pravi u Turskoj?
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Poprilicno velika potrosnja.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Sloveniju smatram najistočnijom bazom pravog Renoa.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Vozio sam sluzbenog fleunca samo 1.6, za svoju snagu ide ok, potrosnja ns-bg-ns, sa 140 na ap i jos gradske voznje po bgu je prosek bio 7l, odlicno za prastari atmo, katastrofa da moderni cr turbodizel ima vecu potrosnju.
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
- Day Walker
- Postovi: 23513
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Trojke i meni se u Corsi pohabao vozacev pojas.. Sranje kvalitet.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
99% se osvetljenje nezavisno podesava za varijantu sa ukljucenim i sa iskljucenim svetlima iliti 99% moze da se podesi da bude isto iliti to ne bi trebalo da je problem, samo niste podesili kako trebatrojanac napisao:Najgore je što se intezitet osvetljenja table promeni (zatamni) kad se uključe svetla, jer da ima daylight sve bi bilo ok, ovako moraš da naprežeš oči ili da svaki čas manuelno podešavaš intezitet osvetljenja jer je noću prejako osvetljenje ako se ostavi na jačini za dnevno.

Auto se inace ni meni nikako ne svidja.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- ivica122
- Postovi: 1526
- Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
- Garaža: Honda Accord CL7
- Lokacija: Pirot, Србија
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Prosto neverovatno da mu je tolika potrosnja. Pa kod mene je sad prosek 8,1l, cini mi se. A auto pomalo mene podseca na one amfibije, tako zaobljen i napred i nazad sa donje strane, kao da je pravljen da ide po vodi ili snegu
.

- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32154
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Delija, možeš manuelno da podesiš osvetljenje. Sad je namešteno da kad nisu upaljena svetla on drži maksimalno osvetljeno, a kad su upaljena smanji na pola. To može da se pojača ili smanji. Ali moraš ti da vrtiš točkić kad ti treba. U principu ništa strašno, ali malo nervira.
From HTC wia TT
From HTC wia TT
Posetite www.garaza.rs !
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
DLR sijalice sam prilično siguran da ima ali je potrebno aktivirati opciju preko dijagnostike. Ovo mesto za flašu je totalni fail a i Fluence generalno je onako, šta znam, najblaže rečeno, mlak.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Vozio sam sad u Nemackoj par dana A3 SB. Motor je 1.4, nisam uspeo da nadjem u onim papirima da li od 120 ili 140 konja,ali rekao bih da je ovaj jaci,gume 16". Presao sam nekih 500 km,veci deo po autoputu ali bilo je i lokalnih puteva i voznje po gradu.
Auto je presao 6500km, i kao nov je. Nije imao nikakva ostecenja. Oprema je bila prilicno dobra,nije imao sline oznake unutra ali jeste sportska sedista stofana i trokraki volan, navigacija, grejanje sedista,senzori napred i pozadi,tempomat... Kvalitet izrade je odlican,sve je lepo i mekano,trebalo mi je par minuta da se naviknem na raspored ali posle je ok. Koza na volanu je krs,odmah bi ga presvukao.
Mesta ima dosta unutra mislim i vise od a4b8, gepek je solidan,generalno auto moze da bude porodicni. Ja nikako nisam mogao da nadjem dobru poziciju za sedenje, uvek sam bio malo pogrbljen i nisam imao potporu za gornji deo ledja,sedista imaju neka polu elektricna polu mehanicka podesavanja (udaljenost i nagib se rucno menjaju,a lumbalna podesavanja elektronski). Ne svidja mi se ni osecaj za volanom,mnogo je vestacki,previse lagano se vrti.
Motor je odlican, ne cuje se dok auto stoji,nema nikakvih vibracija, zvuk je doduse los al jbg. Lepo ubrzava,vuce vec ispod 2000, i moze da se vozi na malim obrtajima. Posle 150 malo gubi dah. Potrosnja je ok, ja kad sam ga preuzeo bilo je na njemu 6.6 (Ulm-Stuttgart),povratak je skocila na 6.9 jer sam ga ja gazio, prosecna brzina 92. Na kraju zaboravih da pogledam. Normalnom voznjom mislim da nece prece 7 u bilo kakvim uslovima.
Auto je krut ali nije neudoban,dobro upija neravnine. Na vecim brzinama bi mu dosta znacile sire gume. Do 160 je super ne primecuje se brzina,160-180 vec krece malo da se muci motor kad treba da se ubrza ali je ok za voznju, preko 180 je vec malo losiji utisak.
Nekih 50ak km je bilo na krivudavom seoskom putu,jos neka mala brdasca, ogranicenje 100. Tu sam ga malo forsirao,vozio do 120,preko vec nije ni sigurno,gume su skripele zamalo i da uletim u jednu njivu. Ok lezi u krivinama,mada volan+gume nisu ostavljali bas pouzdan utisak.
Navigacija je kul, radi odlicno. I spasla me je jedne guzve na autoputu,valjda je povezana ne net ili sta vec,pa je imala podatke da je zastoj i prebacila me na taj sporedni put. I zna za sva ogranicanja,cak i ona privremena (mada za to nisam siguran da li je navigacija ili neka kamera snimi znakove pored puta)
Pored motora me je najvise odusevio adaptive cruise control. Odlicna stvar i radi dobro,samo treba vremena da se naviken. Podesava se naravno brzina maksimalna,ali i udaljenost od auta ispred i onda auto sam usporava kad ovaj ispred usporava,i zatim ubrzava do prethodno zadate brzine. Takodje prati trake na putu,i sam skrece u krivinama. Ali mi se nije dopalo sto tad ukruti volan, i onda je malo neprijatno kad hoces da se prestrojis. Mora malo da se cimne volan.
Evo par slika

gifs upload

click image upload

images upload

upload pics

adult image hosting

image hosting no registration

Auto je presao 6500km, i kao nov je. Nije imao nikakva ostecenja. Oprema je bila prilicno dobra,nije imao sline oznake unutra ali jeste sportska sedista stofana i trokraki volan, navigacija, grejanje sedista,senzori napred i pozadi,tempomat... Kvalitet izrade je odlican,sve je lepo i mekano,trebalo mi je par minuta da se naviknem na raspored ali posle je ok. Koza na volanu je krs,odmah bi ga presvukao.
Mesta ima dosta unutra mislim i vise od a4b8, gepek je solidan,generalno auto moze da bude porodicni. Ja nikako nisam mogao da nadjem dobru poziciju za sedenje, uvek sam bio malo pogrbljen i nisam imao potporu za gornji deo ledja,sedista imaju neka polu elektricna polu mehanicka podesavanja (udaljenost i nagib se rucno menjaju,a lumbalna podesavanja elektronski). Ne svidja mi se ni osecaj za volanom,mnogo je vestacki,previse lagano se vrti.
Motor je odlican, ne cuje se dok auto stoji,nema nikakvih vibracija, zvuk je doduse los al jbg. Lepo ubrzava,vuce vec ispod 2000, i moze da se vozi na malim obrtajima. Posle 150 malo gubi dah. Potrosnja je ok, ja kad sam ga preuzeo bilo je na njemu 6.6 (Ulm-Stuttgart),povratak je skocila na 6.9 jer sam ga ja gazio, prosecna brzina 92. Na kraju zaboravih da pogledam. Normalnom voznjom mislim da nece prece 7 u bilo kakvim uslovima.
Auto je krut ali nije neudoban,dobro upija neravnine. Na vecim brzinama bi mu dosta znacile sire gume. Do 160 je super ne primecuje se brzina,160-180 vec krece malo da se muci motor kad treba da se ubrza ali je ok za voznju, preko 180 je vec malo losiji utisak.
Nekih 50ak km je bilo na krivudavom seoskom putu,jos neka mala brdasca, ogranicenje 100. Tu sam ga malo forsirao,vozio do 120,preko vec nije ni sigurno,gume su skripele zamalo i da uletim u jednu njivu. Ok lezi u krivinama,mada volan+gume nisu ostavljali bas pouzdan utisak.
Navigacija je kul, radi odlicno. I spasla me je jedne guzve na autoputu,valjda je povezana ne net ili sta vec,pa je imala podatke da je zastoj i prebacila me na taj sporedni put. I zna za sva ogranicanja,cak i ona privremena (mada za to nisam siguran da li je navigacija ili neka kamera snimi znakove pored puta)
Pored motora me je najvise odusevio adaptive cruise control. Odlicna stvar i radi dobro,samo treba vremena da se naviken. Podesava se naravno brzina maksimalna,ali i udaljenost od auta ispred i onda auto sam usporava kad ovaj ispred usporava,i zatim ubrzava do prethodno zadate brzine. Takodje prati trake na putu,i sam skrece u krivinama. Ali mi se nije dopalo sto tad ukruti volan, i onda je malo neprijatno kad hoces da se prestrojis. Mora malo da se cimne volan.
Evo par slika

gifs upload

click image upload

images upload

upload pics

adult image hosting

image hosting no registration
