Geza napisao:Nisam siguran da će se usuditi da konkurišu Cliu. Pre će biti negde u rasponu od 130-150 KS.
Pa nemam pojma,vodio sam se logikom da će kao i do sada ubacivati motore iz starijih Renoovih modela.
Koji bi od aktuelnih motora uspeo da uskoči u tu grupu od 130-150ks, nisam baš upoznat sa trenutnom motorizacijom? Neki turbać jedino...
One possible candidate for the engine is a 2.0-liter 16v from the BR-spec Duster where it churns 143 bhp when running on gasoline and 148 bhp on ethanol.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Renault je u automobilsku industriju vratio koncept jeftinog sportskog automobila. Upregao je 150 "konja" u Dačijin Sandero i ponudio ga kupcima u Latinskoj Americi za manje od 15.000 evra.
Na brazilsko tržište stigao je Renault Sandero R.S. 2.0 koji treba da pokaže kako sportski automobili ne moraju da budu privilegija isključivo imućne kilijentele.
Vozilo koje na našim putevima viđamo u pitomom obliku sa oznakom "Dacia", podvrgnuto je tretmanu stručnjaka Renault Sport odeljenja.
Konfekcijski motor zamenjen je 2.0 litarskim atmosferskim benzincem koji razvija 150 ks, a za prenos snage na točkove upotrebljen je šestobrzinski manuelni menjač.
Ova kombinacija omogućava da Sandero R.S. 2.0 od 0 do 100 km/h ubrza za 8 s i dostigne maksimalnih 202 km/h.
Proizvođač ističe da je za ubrzanje od 80 km/h do 120 km/h u petom stepenu prenosa potrebno 7,3 s, a svega 5,9 s u četvrtoj brzini.
Unapređene kočnice skraćuju zaustavni put pri brzini od 100 km/h na 37,4 m.
Osim snažnijeg motora i kočnica, Sandero R.S. 2.0 se od standardne verzije vizuelno razlikuje i po specijalnim 17 inčnim alu felnama, zadnjem difuzoru i spojleru, dvostrukoj izduvnoj cevi...
Renault Sport je modifikovao sistem oslanjanja, a pritiskom na RS dugme vozač može da izabere jedn od tri moda vožnje: Standard, Sport i Sport Plus, od kojih je poslednji namenjen trkačkoj stazi.
Na žalost evropskih zaljubljenika u sportske automobile, Renault za sada ne planira da ovaj model ponudi kupcima na Starom kontinentu pod Dačijinom značkom. Ali, ko zna - možda se predomisli u budućnosti.
U međuvremenu, Sandero R.S. 2.0 stigao je u brazilske prodajne salone gde se može nabaviti po početnoj ceni od 13.400 evra