BMW 7 (G11) 2016

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od Xepoj87 »

Laki021 napisao:
Xepoj87 napisao:Ne, apsolutno netacno i nemoj izmisljati. Moj prvi post u toj temi je da X5 nije pravi suv, vec sav i da.to.najvecem broju kupaca i odgocara, te da ce se verovatmo i ml presaltati na taj fazon u sledecoj generaciji.
Apsolutno nikakvu raspravi, niti ppredjenje ja nisam zapoceo, poredili ste 3 strane pre mog prvog.posta, a u diskusiju sam upao kada je goblin, isto kao i ti sada, napisao da.je ML krs, a x5 ubica, jer se njemu svidja sportski.dzip.
To naravno nije istina, vec taj auto nema ono sto njemu odgovara, a ima mnostvo.drugih prednosti, koje sam spomenuo i misljenja sam da je bolji allrounder od x5, ali vi, usred ogranicenosti linim perferencijama, nista drugo ne mozete da vidite.
Ne mozes biti objektivan, ako gledas samo nesto sto tebi licno odgovara i na osnovu toga ga predatavljas kao kompletno boljiproozvod.

Sent from my Sony
Joj ti i objektivnost, kad pricamo o potrosnji benzin/dizel vaznije je koliko tebi i tvom caletu trosi auto nego bazi od 200 ljudi sa sprint monitora. Sad opet pocinjes sa prednostima ML, bolji All rounder i sl, iako je danas tesko naci dva auta izmedju kojih je tako jasno koji je bolji. To sto je ML bolji u Off-Road-u ga ne cini boljim Allrouynderom jer 99% ljudi to uopste ne zanima, i to je onda objektivno, to sto tebe jednog zanima off road, to je subjektivno.
Opet nemeces kao aksiom da je npr E klasa udobnija, ne verujem u to ni 5%, naprotiv serija 5 je udobnija. To sto taksisti voze E klase je cisto stvar navike, treba dosta vremena da prodje da se to promeni pa taman da je petica 6x udobnija.
Kad E klasa bude u ponudi imala ovakva sedista, mozda i mozemo da diskutujemo koji je udobiniji:

Slika

Inace cak je i meni bolja nova serija S od sadasnje serije 7 (ali 7-ica mi je bolja od prethodne S sa kojom je zapravo parnjak), verujem da ce nova 7 nadmasiti S.
Evo kako se ocekuje da M line izgleda:

Slika

Masakr na vidiku :)
Ne znam, zaista se ne secam te price oko potrosnje i mog caleta i da sam ga uopste pominjao, ali je opet i cinjenica da vecina ljudi na sprint monitoru prati potrosnju i vodi racuna o potrosnji, a koliko sam primetio, vecina ima i bas dosta otvorenog puta.
Ja vozim 95% grad i pricam realno, a ne neke bajke da mi Bmw od 2 tone, sa 3.0 motorom od 300ks, trosi 5l i slicno...

Ne, objektivno je kada ne gledas nicije zelje. Dakle, X5 je bolji za put, super za suv klasu, bolje lezi u krivini, sve ostalo realno lose. Ml je ok za put, dobar za off road, malcice prakticniji, ima visi klirens, pa je bolji i za parkiranje i ivicnjake, udobniji.
Eto, kako onda nije bolji allrounder?
To sto je bolji allrounder, ne znaci da ja tebi govorim da je ML bolji za tebe, nego objektivno ima svoje prednosti, kao i x5, pa ko sta voli, onda pazari.
Gti je uvek bio poznat kao najbolji allrounder, pa ga Cupra i Megane siju po performansama. On nije bolji hothatch, samo raznovrsniji.
Nadam se da sam ti dovoljno pojasnio dilemu allrounder izraza i da si do sada skapirao da to ne znaci da je nesto bolje za nekoga.

To sto si okacio me potseca na jedan dvosed u kom sam sedeo dosta puta kod drugara.
Na prvi pogled izgleda kao da ces da umres od udobnosti kada sednes, a onda sednes, ono mekano i lepo, a onda prodje pola sata, pa vec pocnes da se uznemiravas, pa jos pola sata, gde vec menjas pozociju, a onda jos pola sata, gde moras da ustanes da bi se otkocio i istegao, jer je dvosed ergonomski krs.
Za to vreme, taj isti drugar sedi u nekoj stolici od, naizgled sper ploce i veoma tankom platnenom sedalnom delu i ne mrda po 2,3 sata... Onda mi on objasni kakva je to stolica, ko je pravio i kakvi doktori su potpomogli razvijanju iste i sve mi bude jasno.
Ali dobro, i dalje ima ljudi koji kao deca veruju da je sve sto je fluffy, zapravo i najudobnije.

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Ralee
Reactions:
Postovi: 3502
Pridružio se: 13 Jan 2015, 22:09

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od Ralee »

E bre heroju 3 sata sedis u gostima :kezo:
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od Floyd »

Još niste odabrali najbolji auto za lux taksi i džip koji najviše liči na sportski auto :)
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od Laki021 »

Xepoj87 napisao:
Laki021 napisao:
Xepoj87 napisao:Ne, apsolutno netacno i nemoj izmisljati. Moj prvi post u toj temi je da X5 nije pravi suv, vec sav i da.to.najvecem broju kupaca i odgocara, te da ce se verovatmo i ml presaltati na taj fazon u sledecoj generaciji.
Apsolutno nikakvu raspravi, niti ppredjenje ja nisam zapoceo, poredili ste 3 strane pre mog prvog.posta, a u diskusiju sam upao kada je goblin, isto kao i ti sada, napisao da.je ML krs, a x5 ubica, jer se njemu svidja sportski.dzip.
To naravno nije istina, vec taj auto nema ono sto njemu odgovara, a ima mnostvo.drugih prednosti, koje sam spomenuo i misljenja sam da je bolji allrounder od x5, ali vi, usred ogranicenosti linim perferencijama, nista drugo ne mozete da vidite.
Ne mozes biti objektivan, ako gledas samo nesto sto tebi licno odgovara i na osnovu toga ga predatavljas kao kompletno boljiproozvod.

Sent from my Sony
Joj ti i objektivnost, kad pricamo o potrosnji benzin/dizel vaznije je koliko tebi i tvom caletu trosi auto nego bazi od 200 ljudi sa sprint monitora. Sad opet pocinjes sa prednostima ML, bolji All rounder i sl, iako je danas tesko naci dva auta izmedju kojih je tako jasno koji je bolji. To sto je ML bolji u Off-Road-u ga ne cini boljim Allrouynderom jer 99% ljudi to uopste ne zanima, i to je onda objektivno, to sto tebe jednog zanima off road, to je subjektivno.
Opet nemeces kao aksiom da je npr E klasa udobnija, ne verujem u to ni 5%, naprotiv serija 5 je udobnija. To sto taksisti voze E klase je cisto stvar navike, treba dosta vremena da prodje da se to promeni pa taman da je petica 6x udobnija.
Kad E klasa bude u ponudi imala ovakva sedista, mozda i mozemo da diskutujemo koji je udobiniji:

Slika

Inace cak je i meni bolja nova serija S od sadasnje serije 7 (ali 7-ica mi je bolja od prethodne S sa kojom je zapravo parnjak), verujem da ce nova 7 nadmasiti S.
Evo kako se ocekuje da M line izgleda:

Slika

Masakr na vidiku :)
Ne znam, zaista se ne secam te price oko potrosnje i mog caleta i da sam ga uopste pominjao, ali je opet i cinjenica da vecina ljudi na sprint monitoru prati potrosnju i vodi racuna o potrosnji, a koliko sam primetio, vecina ima i bas dosta otvorenog puta.
Ja vozim 95% grad i pricam realno, a ne neke bajke da mi Bmw od 2 tone, sa 3.0 motorom od 300ks, trosi 5l i slicno...

Ne, objektivno je kada ne gledas nicije zelje. Dakle, X5 je bolji za put, super za suv klasu, bolje lezi u krivini, sve ostalo realno lose. Ml je ok za put, dobar za off road, malcice prakticniji, ima visi klirens, pa je bolji i za parkiranje i ivicnjake, udobniji.
Eto, kako onda nije bolji allrounder?
To sto je bolji allrounder, ne znaci da ja tebi govorim da je ML bolji za tebe, nego objektivno ima svoje prednosti, kao i x5, pa ko sta voli, onda pazari.
Gti je uvek bio poznat kao najbolji allrounder, pa ga Cupra i Megane siju po performansama. On nije bolji hothatch, samo raznovrsniji.
Nadam se da sam ti dovoljno pojasnio dilemu allrounder izraza i da si do sada skapirao da to ne znaci da je nesto bolje za nekoga.

To sto si okacio me potseca na jedan dvosed u kom sam sedeo dosta puta kod drugara.
Na prvi pogled izgleda kao da ces da umres od udobnosti kada sednes, a onda sednes, ono mekano i lepo, a onda prodje pola sata, pa vec pocnes da se uznemiravas, pa jos pola sata, gde vec menjas pozociju, a onda jos pola sata, gde moras da ustanes da bi se otkocio i istegao, jer je dvosed ergonomski krs.
Za to vreme, taj isti drugar sedi u nekoj stolici od, naizgled sper ploce i veoma tankom platnenom sedalnom delu i ne mrda po 2,3 sata... Onda mi on objasni kakva je to stolica, ko je pravio i kakvi doktori su potpomogli razvijanju iste i sve mi bude jasno.
Ali dobro, i dalje ima ljudi koji kao deca veruju da je sve sto je fluffy, zapravo i najudobnije.

Sent from my Sony

Aj sve, al da poredis GT sa dvosedom je bas originalno :) I kako ti je opste palo na pamet da pises kako su ta sedista neudobna i losa na duge relacije kad nit si ih probao nit si citao sta drugi kazu o njima?
Aj sad sto ti ja kazem, znam da ne verujes, ali progooglaj malo sta ljudi pricaju o comfort sedistima iz petice i kako ih porede sa konkurencijom pa vidi sta kazu... Pride pricas o prilagodjenosti i anatomskom obliku sedista a ne znam da li znas da je to bas jedna od glavnih odlika tih sedista da prakticno svaki deo mozes da pomeris i podesis nezavisno kako ti odgovara, u suprotnom moze 100 doktora da ih pravi kad smo svi drugaciji i razlicitih gabarita nema jednog univerzalnog kalupa koji svima odgovara.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od Xepoj87 »

Da, znam da imaju podesavanje, slicno onome sto Mercedes ima vec preko 20 godina. A skoro kao trenutno u E klasi, sa vazdusnim komorama, masazom i dinamickim naduvavanjem stranica u krivinama.
Pazi, nije bas to samo tako kao sto ti kazes, da smo svi drugaciji, pa nam svima odgovara nesto drugacije. Ima nesto sto je generalno bolje od neceg drugog, anatomski ispravnije, a podesavanja su tu da prilagodimo sediste tim razlikama. Ali svakako, ako je sediste od starta napravljeno neanatomski, dzaba ti pomeranje istog.
I ne znam zasto si ubacio GT u pricu o 5 i E, kada je gt u sustini bmw 7 hatchback.

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od Laki021 »

Cekaj, da li si ti sada neprimetno korak po korak poceo da tvrdis kako su ta sedista u BMW-u pogresno i neanatomski napravljena i to sad vec ponavljas u vise postova dok ne postane cinjenica?

Da li si se ti vozio u tim sedistima pa to zakljucio ili si citao nesto na tu temu pa prenosis, ili cisto tako pises napamet?
Koliko mi se cini iz toka diskusije naprasno si poceo da ih poredis sa neudobnim sedistima iz nekog random dvoseta i sada se prebacio na pricu da su neanatomska i sl...
Posle ce neko da pominje tvoj post, da se seca da je nesto lose procitao, da ta sedista ne valjaju i sl, a zapravo pises tako bezveze i bez bilo kakve podloge, i tako se radjaju mitovi...

Nisam ubacivao GT u pricu samo sam iz ociglednih razloga stavio sliku njegovih sedista jer su identicna kao u 5-ici.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od Xepoj87 »

Cekaj da odgovorim u tvom stilu.
Da, to su prva sedista gde sam i ventilaciju probao i skapirao koliko je dobra stvar.
Ta sedista su po svemu za klasu losija od onih u E klasi, kao i ceo Bmw 5.

Ne, nego sta treba da znaci ona slika? Treba da osetim na ledjima koliko su dobra preko slike, da su neki osnov komfora?
Ajde uozbilji se, ispadas kao tinejdzer koji se lozi na mocne rendzere, bacis sliku sedista i kazes da mogu da se porede kada e klasa bude imala takva sedista... Zasto bi Mercedes ikada imao sedista kao u Bmwu? Ili sam i ja trebao okaciti sliku sedista iz e klase i reci da kada budu imali takva, mozemo da pricamo o poredjenju?
Mislim, ajde se uozbilji, nemoguce da je neko toliko naskolovan, u isto vreme i toliko nezreo, kao ostrascena tinejdzerka koja pljuje bitlse, dok brani bibera...

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od Laki021 »

Kakvo elegantno skretanje sa teme i razvodnjavanje diskusije.

Sliku sam okacio iz ociglednih razloga, kao sto bi i ti okacio da imas sta da okacis a da ne izgleda lose naspram toga, ovo su Mercova sedista iz E klase:

Slika Slika

Neke stvari moraju da se osete da bi se znalo sa sigurnoscu, ali ako neko ko upredi ovu sliku sa onom koju sam okacio moze da poveruje da su ova stvarno anatomskija i udobnija onda sta da mu kazem, neki veruju i u Deda Mraza. Ni ja ne bih bio toliko samouveren da nisam uporedo probao jedna i druga, ali sad mogu slobodno da kazem da je razlika ocigledna.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od Xepoj87 »

Dakle, sada smo dosli do toga da je za udobnost bitno da sedista izgledaju bolje? Kao sto smo dosli do toga da je za Suv bitno samo da dobro lezi u krivini.
Pogledaj sedista na prosloj S klasi, koja je konkurent za sedmicu iz 2003. godine, pa uspesno ostala bolja i od altuelne sedmice, izgledaju jos ruznije od ovih u E klasi.
Sediste u Bmwu 5 mora da ima tih vise slojeva, jer je podesavanje.svega elektricno i kruto, pa ima posebne delove sedista koji se pomeraju, a kod E klase na vazduh, pa moze da bude iz jednog dela.

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od Ivan »

Slika

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od Laki021 »

Xepoj87 napisao:Dakle, sada smo dosli do toga da je za udobnost bitno da sedista izgledaju bolje? Kao sto smo dosli do toga da je za Suv bitno samo da dobro lezi u krivini.
Pogledaj sedista na prosloj S klasi, koja je konkurent za sedmicu iz 2003. godine, pa uspesno ostala bolja i od altuelne sedmice, izgledaju jos ruznije od ovih u E klasi.
Sediste u Bmwu 5 mora da ima tih vise slojeva, jer je podesavanje.svega elektricno i kruto, pa ima posebne delove sedista koji se pomeraju, a kod E klase na vazduh, pa moze da bude iz jednog dela.

Sent from my Sony

Eto vidis da pricas napamet, i kod BMW je vazdusno podesavanje svega sto se moze odraditi na vazduh. Losa strana ovoga je da kad se auto uzari na suncu onda se i ti jastuci preduvaju i poremete dok se ne rashladi auto.

No aj da se manemo prepirke, bezveze unistismo temu, no slicno bi bilo i da ja banem u Merc ili Audi temu i dreknem BMW JE NAJBOLJI, ne moze da ne izbije karambol :)

:pivo:
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od Xepoj87 »

Kod bmwa je na vazduh samo lumbalna podrska, ako se ne varam.

Ali eto, neka ovo bude kraj prepirke.
ivo:

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Milos
Reactions:
Postovi: 9057
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od Milos »

Da se ne lazemo A8 je najbolje auto.

Slika
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Korisnikov avatar
petarboj
Reactions:
Postovi: 1331
Pridružio se: 19 Mar 2013, 16:47
Lokacija: Novi Sad

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od petarboj »

Da se ne lažemo, C6 je za sve ove vaše nemačke budževine izmislio udobnost over and out
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: BMW 7 (G11) 2016

Post od Ivan »

Milose morao si da bacas udicu saudijcima.

Slika

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Odgovori