NAVAK Track Day
Re: NAVAK Track Day
Ima, ali nisu za širu javnost, barem sam ja tako shvatio iz teksta. Neki ljudi će se prijaviti i na to.
Re: NAVAK Track Day
Bio sam na Navaku na test voznju Formule Predator.
Bilo je odlicno, lepo iskustvo, adrenalin... Staza je stvarno odlicna mada je malo vremena da bi se dovoljno upoznao i sa stazom i sa bolidom, ali sam opet zadovoljan.
Evo snimka pa ci usput pisati malo vise
http://www.youtube.com/watch?v=_LGph-P_5-g
https://youtu.be/_LGph-P_5-g
Bilo je odlicno, lepo iskustvo, adrenalin... Staza je stvarno odlicna mada je malo vremena da bi se dovoljno upoznao i sa stazom i sa bolidom, ali sam opet zadovoljan.
Evo snimka pa ci usput pisati malo vise
http://www.youtube.com/watch?v=_LGph-P_5-g
https://youtu.be/_LGph-P_5-g
Re: NAVAK Track Day
Ja sam hteo da idem i ni sam ne znam zašto nisam otišao.
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: NAVAK Track Day
Vidim sada da je ovo bilo "otvoreno za javnost", 150 evra je bila cena za celi program. Mozes li da nam kazes sta se dobije za taj novac i kakvi su utisci generalno?
Koliko sam shvatio formula je teska oko 350 kg i ima oko 100 ks, bas je brza igracka, citam da je ostvarila vreme u rangu Mclarena MC 12. Iskreno bi razmislio da odem na ovako nesto, jos nije ni puno novca...
Koliko sam shvatio formula je teska oko 350 kg i ima oko 100 ks, bas je brza igracka, citam da je ostvarila vreme u rangu Mclarena MC 12. Iskreno bi razmislio da odem na ovako nesto, jos nije ni puno novca...
Re: NAVAK Track Day
Radi.
Re: NAVAK Track Day
Ne radi sa telefona.
Re: NAVAK Track Day
Probajte sad, okačio sam i drugi format.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: NAVAK Track Day
this video is not available
Re: NAVAK Track Day
Ne znam sta se desava sa klipom, meni pusta normalno na kopjuteru.
Sto se tice programa. Kosta 150eur i procedura je sledeca:
- Podpisujes dokumentaciju da vozis na sopstvenu odgovornost i da snosis sve troskove u slucaju ostecenja na bolidu (nema osiguranja).
- Dobija se njihova kompletna oprema (kombineznon, patike, rukavice, podkape, kacige), mada sam ja nosio svoju kacigu
- Teoretski cas radi upoznavanja staze i formule.
- Izlazak na stazu u pratnji pejs auta, on vozi ispred prva 2-3 kruga oko 3-5min.
- Slobodna voznja 10min, oko 6 krugova
Nije moguce koriscenje temetrije i merenje vremena po krugu.
Vozi se pravac bez sikane.
Na 3 mesta su postavljeni cunjevi koji usporavaju tempo i dosta smetaju.
Staza je stvarno odlicna, prvi put sam vozio na njoj i odusevio sam se.
Sto se tice formule. Performanse su odlicne, medjutim dosta je nervozna sto se i vidi na snimku koliko je potrebno da se radi sa volanom da bi se ostalo na stazi a jednom sam se i okrenuo i izleteo sa staze (negde na pocetku snimka).
Bukvalno samo na pravcu je moguce poklopiti pun gas, u svakoj drugoj varijanti vrteska je neizbezba.
Kocenje je isto silovito ali posto nema ABS treba biti obazriv, posebno pri kocenju u krivini.
Komande su direktne i vozac odlicno oseca sta se desava ispod njega, medjutim bas zbog te direktnosti pokreti moraju biti umereni.
Iako sam ocekivao klasicni sekvent menjac, ovde se ipak koristi kvacilo za menjanje svih brzina, sto me malo i razocaralo. Menjac radi savrseno, medjutim ipak to nije ni blizu onoga sto sam gledao na snimcima Formule Predator na trkama gde menjaju brzine bez kvacila i trenutno, ovde se ipak nakon promene oseti odredjeno proklizavanje sto moze i na snimku jasno da se cuje.
Papucice su podesene tako da ko ima siru nogu (sto je kod mene slucaj), ima problem sa koriscenjem kocnice i kvacila istovremeno posto noge jednostavno kace jedna o drugu. Pedale za kvacilo su gas su klasicne, dok je pedala za kocnicu jako uska, a pedala za kvacilo je nakako skroz zavucena u levi cosak... potrebno je malo vremena da se navikne.
U principu sve je super, samo za nekoga ko prvi put izlazi na stazu i prvi put vozi novo vozilo, suvise je katko vreme od 13-15min (8-9 krugova) da bi se dobro upoznala staza i osetio bolid kako treba.
Ja sam tek u poslednja dva kruga poceo da ulazim u ritam, pojedine krivine i tacke kocenja jos uvek nisam ni poceo da ispitujem i trazim granice a sesija se vec zavrsila.
Npr. kocenje nakon pravca mi je bilo katastrofalno lose bas zbog toga sto sam se iz kruga u krug posvecivao novom problemu iz predhodnog kruga i tako postepeno podizao tempo, takodje mi je i prolazna brzina u poslednjoj krivini pre pravca bila dosta losa i tu je bilo mnogo prostora za napredak......
Ali opet sve u svemu sam zadovoljan, novo iskustvo, adrenalin...
Sto se tice programa. Kosta 150eur i procedura je sledeca:
- Podpisujes dokumentaciju da vozis na sopstvenu odgovornost i da snosis sve troskove u slucaju ostecenja na bolidu (nema osiguranja).
- Dobija se njihova kompletna oprema (kombineznon, patike, rukavice, podkape, kacige), mada sam ja nosio svoju kacigu
- Teoretski cas radi upoznavanja staze i formule.
- Izlazak na stazu u pratnji pejs auta, on vozi ispred prva 2-3 kruga oko 3-5min.
- Slobodna voznja 10min, oko 6 krugova
Nije moguce koriscenje temetrije i merenje vremena po krugu.
Vozi se pravac bez sikane.
Na 3 mesta su postavljeni cunjevi koji usporavaju tempo i dosta smetaju.
Staza je stvarno odlicna, prvi put sam vozio na njoj i odusevio sam se.
Sto se tice formule. Performanse su odlicne, medjutim dosta je nervozna sto se i vidi na snimku koliko je potrebno da se radi sa volanom da bi se ostalo na stazi a jednom sam se i okrenuo i izleteo sa staze (negde na pocetku snimka).
Bukvalno samo na pravcu je moguce poklopiti pun gas, u svakoj drugoj varijanti vrteska je neizbezba.
Kocenje je isto silovito ali posto nema ABS treba biti obazriv, posebno pri kocenju u krivini.
Komande su direktne i vozac odlicno oseca sta se desava ispod njega, medjutim bas zbog te direktnosti pokreti moraju biti umereni.
Iako sam ocekivao klasicni sekvent menjac, ovde se ipak koristi kvacilo za menjanje svih brzina, sto me malo i razocaralo. Menjac radi savrseno, medjutim ipak to nije ni blizu onoga sto sam gledao na snimcima Formule Predator na trkama gde menjaju brzine bez kvacila i trenutno, ovde se ipak nakon promene oseti odredjeno proklizavanje sto moze i na snimku jasno da se cuje.
Papucice su podesene tako da ko ima siru nogu (sto je kod mene slucaj), ima problem sa koriscenjem kocnice i kvacila istovremeno posto noge jednostavno kace jedna o drugu. Pedale za kvacilo su gas su klasicne, dok je pedala za kocnicu jako uska, a pedala za kvacilo je nakako skroz zavucena u levi cosak... potrebno je malo vremena da se navikne.
U principu sve je super, samo za nekoga ko prvi put izlazi na stazu i prvi put vozi novo vozilo, suvise je katko vreme od 13-15min (8-9 krugova) da bi se dobro upoznala staza i osetio bolid kako treba.
Ja sam tek u poslednja dva kruga poceo da ulazim u ritam, pojedine krivine i tacke kocenja jos uvek nisam ni poceo da ispitujem i trazim granice a sesija se vec zavrsila.

Npr. kocenje nakon pravca mi je bilo katastrofalno lose bas zbog toga sto sam se iz kruga u krug posvecivao novom problemu iz predhodnog kruga i tako postepeno podizao tempo, takodje mi je i prolazna brzina u poslednjoj krivini pre pravca bila dosta losa i tu je bilo mnogo prostora za napredak......
Ali opet sve u svemu sam zadovoljan, novo iskustvo, adrenalin...
Re: NAVAK Track Day
Sad pogledah, odlicna voznja. Ovo mi tolko dobro deluje da bi se bas smorio samo jedanput da ga vozim.
Re: NAVAK Track Day
Baš se vrti. Šta je unutra,zvuči kao motor?
t
t
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V