
Kako sam čuo deonicu pored Kumanova čuva policija ili već neke vojne snage. Kada se prođe skretanje za Skoplje više nema nikakvih vidljivih znakova da se nešto dešava ili da se dešavalo. Uostalom u donjem delu zive većinom i isključivo Makedonci.
Bas tako. Ustvari su prikazali samo ono sto ne valja na tom putu, sto je ok, ako su zeleli da budu sazeti, ali kad se vide samo problematicna mesta i nista drugo, stekne se malo pogresan utisak. Realno, jedino je nezgodacija sto se i dalje ide kroz Petric jer se tu gubi skoro pola sata, sve ostalo nije problem.Paja napisao:Ima na youtube-u mnogo boljih i detaljnijih patrola od prošlih godina. Ovo su smandrljali da bi bili aktuelni. Čak ni Alvirka nema.
Do Dojrana ima oko 30 kilometara, put je u dobrom stanju, bilo je oko 5 kilometara novog asfalta prosle godine.Ogi napisao:Koliko ima od skretanja sa AP do Dojrana i posle do ukljucenja na put kojim se ide sa Evzonija i gde se ukljucuje? Kakav je asfalt ?
Sa konstatacijom o relaciji BG-ZG slađem se s tobom, čak je i preko Mađarske zanimljivije. A ZG-RI baš i nije toliko zanimljiva, ali jeste bolja. ( ko da je to teškoJi 4Tze napisao:Bg-Zg je najbezveznije parče autuputa na svetu, pogotovo Slavonija tj kako se izađe iz one šumetine (gde je navodno pao B2, '99), zaboravih ime. Tu je nekad na Bosutu bio neki vrh hotel, motel, terasa na reci, ma milina...
Zg-Ri je baš vrhunska ruta. Al kad se zađe u planine. Asfalt je bolji, put je zanimljiviji, prelazi se preko planine, baš baš zabavan autoput.
Ma ceo put od više Zagreba do Istre, ona dolina gde je Grobnik, kroz Rijeku i Učku, pa opet neka dolina pa do Y je fenomenalan.
Grčka tako nešto nema na istočnoj strani tj ka Sitoniji i Tasosu.
U Rovinju more jes ladnije al s druge strane, možete upecati ribu iglu na pecaljku i hleba i videti gole debele Nemce na biciklističkoj stazi koja prolazi kroz naturalistički kamp