AUDI - Vorsprung durch Technik

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od Ivan »

P.s. ne znam da li je neko ispratio nanuk quattro koncept sa cuniranim 5.0tdi v10 uz phaetona koji razvija 535ks cini mi se.
Suska se da bi 2016 ili 17 r8 mogao dobiti v8 tdi, a verovatno ce vratiti i v10 ponovo u proizvodnju :)

Slika

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
Raki_Audi
Reactions:
Postovi: 1291
Pridružio se: 13 Mar 2014, 20:24

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od Raki_Audi »

inace svi vi koji imate oko 150 - 200ps i rwd idete svaki vikend na stazi i testirate nadmoci rwd nad fwd
i svaku krivinu u gradu ulazite sa malo drift style , becouse rwd :-|
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od Ivan »

Pfederstarke? :D

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9309
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od dragan »

goblin napisao:
dragan napisao:
goblin napisao:BMW ima svoj 5.0d motor
koji je to motor?
3.000ccm sa 3 turbine i 381KS
Ugradjuje se u BMW 5, 7 i X5/X6 a koristi oznaku 50d
BMW ga promovisa kao M verzija dizelasa pa ga tako i oznacavaju (npr 550xd M, X5 50d M), i uz njega obavezno ide 4x4 pogon (interesantno :think: )

Sve u svemu monstrum na koji niko nema odgovor u toj kubikazi i BMW-u skidam kapu za takav motor. Jedino mi nije jasno zbog cege odbijaju da ga ugrade u 6 GC i to mi nikako nije jasno.
dobro, znaci mislimo na isti motor...
ako zanemaris bmw glupavo oznacavanje modela/motora, onda nema razloga da se poredi sa bilo cim drugim nego sa 6tocilindricnim motorima drugih proizvodjaca, i tu kao sto si i sam rekao niko nema odgovor na njega. i ne samo na njega i ne samo sad, nego gledajuci desetak godina unazad bmw dizele, otkako je 2l dizel svecano prvi put bio jaci od 2l benzinca 163 vs 150ks, niko drugi nema adekvatan odgovor u smislu performansi na bmw dizel motore. da se razumemo, niti sam bmw fanboy niti dizel fan jos manje, ali je realno tako.
i u 2l zapremini bmw vec neko vreme pravi motor sa skoro 110ks/l...
sad se karte malo mesaju, downsizing bas uzima maha ( pa i taj 3l dizel sa 381ks je neki downsizing zar ne ), gube se cilindri, videcemo kako ce to izgledati ubuduce, mada vec lici da ce bmw i tu imati uglavnom glavnu rec. fauve koncern tek treba da ozbiljnije krene sa tim manjim motorima, merc se ogrebao od renoa za njihov 1.5dci, bmw je vec izradio trocilindricni 1.5, i to prilicno dobar, imao sam prilike da se uverim u to...
merc je dosta dao na razvoj motora, ali prvo benzinaca, a verujem da ce i nova generacija dizela biti sasvim dobra, i to bolja u praksi nego na papiru kao sto je to sa mercom cesto slucaj...
bice zanimljivo u skorijoj buducnosti, bar za ljubitelje cadjavaca :kezo:
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7501
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Одг: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od dag81 »

Zadnji pogon se ustina lepse vozi ali 4x4 je 4x4, bio u A, B, M.
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od Floyd »

goblin napisao:Pa onda imamo istuaciju da se odredjene verzije novog BMW 4 uopste ne mogu poruciti bez 4x4 pogona.
Osim verzije sa 35d motorom, svaki može da se naruči sa RWD pogonom. BMW u svakom modelu ugrađuje najsavremeniji automatik dok je kod Audija isti rezervisan samo za top modele (RS, SQ i 8ice). Audi dosta delova deli sa VW-om... kupiš A6 koji bi trebao da bude oličenje luksuza a u njemu motor iz Oktavije. Modeli sa FWD pogonom i CVT menjačem ne pružaju veliko zadovoljstvo u vožnji itd.
Korisnikov avatar
HKS
Reactions:
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od HKS »

De je Audiju Meckin ajnslag?
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7501
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Одг: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od dag81 »

Kupis Octaviu a u njoj motor od A6.
goblin
Banned
Reactions:
Postovi: 3364
Pridružio se: 18 Nov 2014, 23:23
Lokacija: Novi Sad

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od goblin »

Risto napisao:Gobline,

ova tvoja prica za Audi i pricu "vidis i oni uzimaju 4x4" meni ne pije vodu. Napravio je i BMW auto sa FWD, Mercedes ima FWD modele vec 15+ godina, ali to im po meni nije prednost nego samar tradiciji i bezanje od sustine onog sto predstavlja BMW.
To sto vecina nemackih domacica, koje voze isti auto kao i ja, nemaju pojma da je njihov auto RWD, i da postoje izvesne koncepcijske razlike izmedju BMW serije 1 i ostalih kompaktnih automobila, po meni nije opravdan razlog da BMW u iducoj generaciji "ubije" poslednji RWD kompakt.

4x4 pogon, kako god se zvao, ima izvesne prednosti nad RWD ili FWD automobilima ali isto tako donosi neke mane. Logicno je da auta sa 400+ ks imaju problem sa trakcijom u RWD konfiguraciji i tu je 4x4 pogon od pomoci. Ali ja ne vidim da se FWD bolje vozi od RWD-a, pricu o snegu i sl. smo prezvakali, to su jedine prednosti FWD-a uz bolju ponudu prostora nazad. Isto tako RWD je bolje balansiran, lepse se vozi, manje je sklon problemima sa podupravljanjem itd. Iskreno, meni je voznja RWD-a neuporedivo zanimljivija od voznje FWD automobila. Sama cinjenica da vozim RWD auto mi cini taj auto "posebnijim" i zanimljivijim od ekvivalenta sa FWD pogonom.

Ja i sada kada odem kuci, provozam W203 pa Passata B7 i idalje mislim da je Benz, sa 10 godina vise na plecima, mnogo zanimljiviji auto za voznju (143 vs 140 ks). Ja recimo glavnu razliku izmedju BMW/MB automobila i ostalih vidim upravo u RWD-u kao bonus faktoru koga dobijes kupovinom recimo C klase/3-ke u odnosu na A4. Kada naprave BMW keca sa FWD-om, tada ga necu smatrati nesto boljim autom od A3/A klase :glavomuzid:

P.S. Bolje je da postoje razliciti automobili, za svakog po nesto, nego da svi vozimo iste automobile (koliko god to VW zeleo)...
Mi se u principu slazemo, posebno je bitna tvoje poslednja recenica.
Upravo zato i ne podrzavam stavove da je iko od premium trojke najbolji kao ni da iko zaostaje. Jednostavno u pitanju su nijanse i licni afiniteti.

A sto se tice pogona.
Ako vec BMW forsira zadnju vucu kao svoju prepoznatljiv adut. Kako objasniti sledece cinjenice:
- Poroizvodnja modela sa prednjom vucom, pa cak i onih modela i klasa gde je do juce bila zastupljena zadnja vuca? Cemu taj prelazak?
- Proizvodnja top verzija (cak i M verzije dizela) ili verzija koje se kotiraju u samom vrhu ponude odredjenog modela bez ikakve mogucnosti opcionog biranja zadnjeg pogona. Prevashodno mislim na modele 435xd, 550xd i 750xd
- Drastican rasti prodaje BMW vozila sa 4x4 pogonom koji procentualno u prodaji iz dana u dan zauzimaju sve veci procenat prodatih BMW vozila.

Da se razumemo, ovo nije kritika. Ovim samo pokusavam da objasnim da Audijeva politika forsiranja Quattro pogona kao prepoznatljiv deo Audija, sto je od strane BMW/Mercedes fanova cesto osporavano, sada odjednom postaje opste prihvacena i odjednom se menja ta svest trzista kada su i Merc/BMW poceli masnovno da guraju 4x4 u sve zivo.

Inace se apsolutno slazem da je zadnji pogon daleko zabavniji i lepsi za voznju od prednjeg pogona, a vrlo cesto i od 4x4 pogona, tu nema diskusije.

I jos jedno moje zapazanje.
Posedovao sam Mercedes S63AMG L sa 525KS i nikada mi nece biti jasno zbog cega takav auto ima samo zadnji pogon. Pa to nije limuzina sa kojom vozac treba da driftuje, zabacuje zadnji kraj, proklizava.... To treba da bude brza limuzina kojoj je komfor, brzina i sigurnost na prvom mestu, a to je prosto neizvodljivo sa tolikom snagom na zadnjoj osovini.
Kakve god gume stavio, kakve god sisteme koristio, taj auto je vec na kisi bio kritican (govorim iz licnog iskustva). A posto imam iskustva sa vise verzija Audija A8 i S8, osecaj sigurnosti nije mogao da se poredi.
Korisnikov avatar
HKS
Reactions:
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od HKS »

A kakve je to probleme S63 imao po kisi?
Korisnikov avatar
stefanan
Reactions:
Postovi: 9520
Pridružio se: 16 Jan 2012, 17:46
Garaža: Fiat Stilo 1.9 mjet

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od stefanan »

Pa kao sto si napisao da Majbah nije mogao da se ugura u drustvo gde su RR i Bentli upravo zbog te tradicije, tako je i zadnji pogon stvar prestiza i tradicije,koju se BMW i MB trude da zadrze (a Audi je nema :mrgreen: )
Ali naravno da u takvim limuzinama treba ponuditi kao opciju (neki lik iz bmw-a je cini mi se i priznao da ce sledeci M5 imati opciju 4x4)
goblin
Banned
Reactions:
Postovi: 3364
Pridružio se: 18 Nov 2014, 23:23
Lokacija: Novi Sad

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od goblin »

dragan napisao:
goblin napisao:
dragan napisao:
goblin napisao:BMW ima svoj 5.0d motor
koji je to motor?
3.000ccm sa 3 turbine i 381KS
Ugradjuje se u BMW 5, 7 i X5/X6 a koristi oznaku 50d
BMW ga promovisa kao M verzija dizelasa pa ga tako i oznacavaju (npr 550xd M, X5 50d M), i uz njega obavezno ide 4x4 pogon (interesantno :think: )

Sve u svemu monstrum na koji niko nema odgovor u toj kubikazi i BMW-u skidam kapu za takav motor. Jedino mi nije jasno zbog cege odbijaju da ga ugrade u 6 GC i to mi nikako nije jasno.
dobro, znaci mislimo na isti motor...
ako zanemaris bmw glupavo oznacavanje modela/motora, onda nema razloga da se poredi sa bilo cim drugim nego sa 6tocilindricnim motorima drugih proizvodjaca, i tu kao sto si i sam rekao niko nema odgovor na njega. i ne samo na njega i ne samo sad, nego gledajuci desetak godina unazad bmw dizele, otkako je 2l dizel svecano prvi put bio jaci od 2l benzinca 163 vs 150ks, niko drugi nema adekvatan odgovor u smislu performansi na bmw dizel motore. da se razumemo, niti sam bmw fanboy niti dizel fan jos manje, ali je realno tako.
i u 2l zapremini bmw vec neko vreme pravi motor sa skoro 110ks/l...
sad se karte malo mesaju, downsizing bas uzima maha ( pa i taj 3l dizel sa 381ks je neki downsizing zar ne ), gube se cilindri, videcemo kako ce to izgledati ubuduce, mada vec lici da ce bmw i tu imati uglavnom glavnu rec. fauve koncern tek treba da ozbiljnije krene sa tim manjim motorima, merc se ogrebao od renoa za njihov 1.5dci, bmw je vec izradio trocilindricni 1.5, i to prilicno dobar, imao sam prilike da se uverim u to...
merc je dosta dao na razvoj motora, ali prvo benzinaca, a verujem da ce i nova generacija dizela biti sasvim dobra, i to bolja u praksi nego na papiru kao sto je to sa mercom cesto slucaj...
bice zanimljivo u skorijoj buducnosti, bar za ljubitelje cadjavaca :kezo:
Upravo tako, sve si lepo objasnio.

Meni samo nije jasno zasto Mercedes bas toliko kaska za Audijem a posebno BMW-om sto se tice dizel agregata.
BMW ima to 3.000ccm Tri-Turbo cudoviste od 381KS, dok Audi ima 3.0Bi-TDI sa solidnih 326KS ali i 4.2Bi-TDI sa 385KS (da ne pominjem 6.0TDI V12 500KS, pravo sa Le Mana). Dok Mercedes ne moze da ponudi nista jace od 265KS sto je ipak bas ogromna razlika u odnosu na konkurenciju.
Poslednja izmena od goblin u 28 Maj 2015, 01:05, izmenjeno 1 put ukupno.
Korisnikov avatar
HKS
Reactions:
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od HKS »

Ako ti je za utehu stizu novi dizel motori sa novom E klasom, negde oko 2016. I bice redni 6.
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od Floyd »

Mercedes sad ima super benzince... BMW se tu uspavao. Otkad su izbacili 28i, zaboravili su na motore koji su njihov zaštitni znak.
Poslednja izmena od Floyd u 28 Maj 2015, 00:51, izmenjeno 1 put ukupno.
goblin
Banned
Reactions:
Postovi: 3364
Pridružio se: 18 Nov 2014, 23:23
Lokacija: Novi Sad

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od goblin »

stefanan napisao:Pa kao sto si napisao da Majbah nije mogao da se ugura u drustvo gde su RR i Bentli upravo zbog te tradicije, tako je i zadnji pogon stvar prestiza i tradicije,koju se BMW i MB trude da zadrze (a Audi je nema :mrgreen: )
Ali naravno da u takvim limuzinama treba ponuditi kao opciju (neki lik iz bmw-a je cini mi se i priznao da ce sledeci M5 imati opciju 4x4)
O kakvoj tradiciji zadnjeg pogona pises. Oces da ti nabrojim koji sve krisevi imaju zadnji pogon? A ono sto nude Rols i Bently neces naci nigde drugo.

Ja nigde ne sporim da je zadnji pogon bolji od prednjeg - apsolutno se slazem i tu nema diskusije!
Ali shvati da su BMW, Merc i Audi tri totalno razlicite filozofije i pristupa, gde svaki ima neke svoje prednosti, mane i specificnosti. A upravo izmedju ostalog jeste i razlicit pristup pogonu. Audi u osnovi ima prednji pogon ali se oduvek njegova tradicija i prepoznatljivost ogleda u Quattro pogonu.
HKS napisao:A kakve je to probleme S63 imao po kisi?
Daleko nesigurniji osecaj za volanom naspram A8/S8 (posadovao sam i jedan i drugi auto).
Sa S63AMG sam imao svakodnevno situaciju prilikom izlaska iz garaze (zesci uspon sa jakom krivinom) da moram biti bas obazriv na gasu da ne bi doslo do naglog proklizavanja i odredjenog zanosenje i pored svih sistema koje je imao. Dok sam isti izlaz sa A8 prolazio kao po sinama i bez ikakvog straha i obazrivosti.....
Inace je S63AMG bio stravicno dobar auto, ali eto smatram da mu je falio 4x4 pogon za tu klasu kojoj pripada.
Odgovori