Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Pa gde misliš da nađeš novog fiću iz 1957.?
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Pa u tome je i poenta, da nista ne zvekne. To i jeste jedna od glavnih prednosti novo vs polovno.AcaKayak napisao:Laki, pa ne znam šta misliš da bude s održavanjem.
530d će da gubi za 4 godine 10.000e godišnje na amortizaciju po godini.
Razlika u ceni registracije je 1000e godina, osiguranje 2000 ako hoćeš a niko te ne tera, gorivo za mene je 1500e godišnje u korist bmwa i to je to. Aston nek bude gubio godišnje 4000e, ostane 1500e za servis.
I da je servis 3000e, a nije, izađe da BMW košta 46000e, a aston košta 50.000e recimo. Dođeš na to da za mesečnu platu razlike voziš aston martina 4 godine umesto bmw 530d. Gume nisam računao jer i BMW ima 19 inča pa i nije ne znam kakva razlika, zato sam astonu namerno preterao sa servisom.
OKVIRNA RAČUNICA.
Naravno da astonu može nešto da zvekne, ali nije to nepouzdan auto. Na kraju krajeva, može i porše da se ubaci u kalkulaciju pa ubedljivo pobedi.
Eto, napisao sam svoje mišljenje, osim ako ne bude jak kontra argument onda nisam zainteresovan za dalju diskusiju.
Vozio bi ga svo vreme i mislio, sta ako motor otkaze, sta ako menjac otkaze, sta ako ovo... Jos ako uzmes da ga forsiras i da se zabavljas, skoro pa sigurno ce da crkne nesto krupnije a mogu samoda zamislim koliko ozbiljne popravke kostaju. Ne znam zasto mislis da je Aston pouzdan, svi ti maloserijski automobili su vrlo diskutabilni po pitanju pouzdanosti.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Pa znam dva astona i ne znam za problem da su imali.
Nebitno, ajd da se složim da je previše egzotičan za Srbiju, uzeo bih poršea kareru.
A i da ne idemo dalje od istog proizvođača, pre bih uzeo i polovan bmw 6 nego nov 5, iako nemam pojma koje su kalkulacije za to niti me preterano interesuje da budem iskren.
Zapravo, nema potrebe ni da se ubeđujemo jer je rečeno da bi svi vozili nove aute, eto ja bih rizikovao s astonom i to je to. Što uopšte i moram da se pravdam.
Nebitno, ajd da se složim da je previše egzotičan za Srbiju, uzeo bih poršea kareru.
A i da ne idemo dalje od istog proizvođača, pre bih uzeo i polovan bmw 6 nego nov 5, iako nemam pojma koje su kalkulacije za to niti me preterano interesuje da budem iskren.
Zapravo, nema potrebe ni da se ubeđujemo jer je rečeno da bi svi vozili nove aute, eto ja bih rizikovao s astonom i to je to. Što uopšte i moram da se pravdam.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Dobro nije problem, ali evo jedan interesantan citat koji sam nasao na AstonMartin.com posto sam hteo da vidim cene delova.
Definition of an optimist… "A person who thinks he can just afford to run a second-hand Aston Martin"
http://astonmartins.com/your-first-aston-martin/
Definition of an optimist… "A person who thinks he can just afford to run a second-hand Aston Martin"

http://astonmartins.com/your-first-aston-martin/
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Xepoj87 napisao:Ma da, samo za nas prave posebne krseve
A ne znam sa kojim ovlascenim si ti imao iskustva, ali ovlasceni za moja kola je ekstra. Sve urade u roku, jednom kasnili 2 dana, nisu mi naplatili ruke, poklonili mi xenon sijalicu od 150e zbog mog hira, svaki put kada auto ostane duze od jednog dana, operu ga, itd...
Sent from my Sony
Malo smo mi tržište da se za nas išta posebno pravi, ali sam siguran da svi veliki proizvođači bilo čega imaju serije za manje bitne regije. Da li će ta kola pošteno imenovati Classic, staviti oznaku na staklo ili ćeš u salonu provaliti po zazorima na panelima limarije da su negde pali na kontroli- nije bitno.
Prerastao sam i prežalio što nikad nisam servisirao svoju Mečku u ovlašćenom servisu, pa ću ti verovati da tamo vlada idilični profesionalizam. Ja sam imao iskustva sa uobičajenim srpskim ovl servisima i tvrdim da se u Delti, Kompresoru, Grandu, Voždovcu i sl. radi po daleko nižim standardina nego u MB - na nivou obuke.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Laki, lep sajt, obratiću pažnju kasnije, moram sada da idem
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ma jok...kakav Fića iz 1957...ali kupiti neku dobru Abarth ediciju novog Fiće je dobra investicija jer mu cena ne pada, a u perspektivi će i da raste. Taj auto može da se isplati i kupiti nov i kao takav je jedan od retkih.nikaragva napisao:Imam utisak da bi starac kupio fiću 1957. godište. To nije poenta, takav auto ne možeš kupiti nov
S 5000 evra prihoda u Srbiji može da se vozi jako, jako dobar auto, ali ne baš super vrhunske klase. Ne bih sigurno odvajao 1/4 ili 1/3 prihoda na održavanje kola...
S 10000 evra prihoda čovek u Srbiji čovek stvarno nema nikakav problem da održava 95% automobila koji se prave na našoj planeti. Naravno da bih kupio polovan auto...recimo Audi R8 može da se nabavi za oko 50 soma, super očuvan, malo prešao, umesto da dajem preko 100 za takav isti auto...može da se održava bez problema ako neko ima 10 soma mesečno, još i ima i servis za njega u Srbiji. Ni u procentima pada cene s drugog na trećeg vlasnika, ni u evrima ne bih imao ni približno takav gubitak kao kada bih bio prvi vlasnik.
No, već sam pisao o tome, ne bih da se ponavljam. Aca i Nidža su to opet lepo raščlanili i objasnili, a ako neko ima drugu računicu i ona mu se isplati to je ok. Moja računica kod mog trenutnog auta, kao i kod mojih prošlih automobila, mi savršeno daje za pravo za moj rezon u mojoj situaciji.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
sa 10k evra ne bi imao da odrzavas vejrona pa makar sve pare davao samo na odrzavanje i gorivo i dobio ga na lutriji. Skoro bio clanak na jalopniku da odrzavanje izadje oko 100k godisnje u proseku.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Rekoh već da 10 soma pokriva održavanje 95% automobila i u njih sigurno ne spada Veyron ...čak sam i napisao Veyron ili Phantom u postu, pa sam obrisao.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ok samo sam hteo da naglasim da se ne zalecu ljudi 

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ma 10.000 je ok za aute od 100.000e i ništa preko toga, osim ako nije vlasnik u fazonu da mu je auto bitniji nego dete, onda može i od 300.000 da se uzme.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ja bih kupovao agrar sad
u poljoprivredi je novac.

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ako bi ga poredio sa novim 750i, onda bi polovan Aston bio jos jeftiniji ali ako bi u pricu usao polovan 750i, Aston ubedljivo gubi trkuAcaKayak napisao:530d će da gubi za 4 godine 10.000e godišnje na amortizaciju po godini.
Razlika u ceni registracije je 1000e godina, osiguranje 2000 ako hoćeš a niko te ne tera, gorivo za mene je 1500e godišnje u korist bmwa i to je to. Aston nek bude gubio godišnje 4000e, ostane 1500e za servis.
I da je servis 3000e, a nije, izađe da BMW košta 46000e, a aston košta 50.000e recimo. Dođeš na to da za mesečnu platu razlike voziš aston martina 4 godine umesto bmw 530d. Gume nisam računao jer i BMW ima 19 inča pa i nije ne znam kakva razlika, zato sam astonu namerno preterao sa servisom.

Recimo da kupce business dizel limuzine uopste ne zanima luksuzan sportski kupe (bar ne kao primarno vozilo) i obrnuto. Baci pogled na mobile.de pa vidi koliko ima 530d, starih 5 godina sa preko 100k km a onda vidi koliko ima takvih Astona.
Za nov BMW si dao tacnu cenu godisnje amortizacije (verovatno iz iskustva) ali ti je pretpostavka za Astona ipak ambiciozna.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Reci i koji.starac vujadin napisao:Evo, ja bih

Širim haos!
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
I ti sada kao neki pametan? Sta? A jesi li i pismen? Posto vidim da ne citas sta pisem. I evo citiracu sam sebe da probas da procitas ponovo.Laki021 napisao:TDI napisao:NI passat B5 ni B5.5 me nikad nisu ostavili na putu. Kvarili se jesu, ali nikad tako da ne mogu da stignem kuci. Nisu ni blizu tako. Audi 80 B2 takodje nije, za veliko cudo. Audi 80 B3, dva puta.
A sto se tice pitanja iz teme...Polovan auto. I da imam vise novca nego sto imam, opet bi polovan auto. Novi tesko da bi kupio, sem u jednom slucaju koji cu kasnije napisati u ovom postu. Nikad ne reci nikad, ali...Na novom autu se mnogo vise finansijski gubi u odnosu na polovan. Recimo da kupis novi Audi A4, koji je reda velicine oko 50000 evra, ako ne i vise. I za 5 godina necu moci da ga prodam ni za 25000. Vi koji se bolje razumete i pratite cene ispravljajte, ako gresim. Koliko god da bi imao para, 25000 evra (garsonjera na finom mestu) da izgubim na 5 godina, deluje mi previse. Kako moze da se pokvari polovan, tako moze i nov, jer je jednostavno masina i mora nekad. Na polovnom je svakako materijal vise zamoren, ali uz redovno odrzavanje i zamene delova, taj rizik je maksimalno smanjen. Mnoge su ljude ostavljali na putu i novi automobili, tako da ni tu nema pravila.
Najgore je sto ljudi misle da u ovlascenim servisima rade sve vrhunski profesionalci i doktori za kola. Ja sam se razocarao sto se toga tice kad sam video ko sve tamo radi i kako radi. Sto iz licnog iskustva, sto iz iskustva ljudi sa kojima sam pricao. A deru. Znanje sam uvek spreman da platim i dobar rad. Ali da platim da bi nekome bio ovca za sisanje, pa toliko nisam blesav.
Polovan, dobro ocuvan od prethodnog vlasnika koji je o njemu vodio racuna, uvek star izmedju 5 i 10 godina, ne bi mi trebalo vise, ni bolje, samo da nastavim da ga tako dobro odrzavam. Sto bi sigurno.
Nov auto jedino u slucaju da sam penzioner koji i da hoce ne moze vise toliko kolima da se bavi, pa bi kupio nesto novo i jeftino...pa da imam dok sam ziv da se sluzim, jer se kolima vise ne bi baktao, jer ne bi mogao zbog godina i svega sto bi uz to islo.
Naravno da ti matematika ne valja 5 para, racunas da na novom gubis 25 000 a kako se nazire na polovnom neces nista izgubiti, jedino jos da mu tokom tih 5 god cena skoci jedno 10 000 pa jos i da zaradis, tako je krenulo.
Naravno da si na gubitku i sa polovnim automobilom. Samo na mnogo manjem gubitku. Ako ni zbog cega drugog, onda sigurno manje gubis kada ga prodajes u odnosu na ono koliko si ga platio kad si ga kupio. Nije problem da polemisemo o bilo čemu, ali kad već hoćes da polemišeš, onda procitaš sve sto sam napisao, pa onda kreneš da dokazujes da nisam u pravu.TDI napisao:Gubis na svakom autu, sem ako nisi taksista islicno, pa ti auto sluzi da zaradjujes, kao nas drug matori BlackShadow, legenda od čoveka! Svi mi ostali koji auto koristimo da bi olaksali sebi zivot, smo na vecem ili manjem gubitku sa kolima, ali jbg, svako zadovoljstvo, pa i to kosta. Svakoga prema mogucnostima.
Odrzavanje ne racunam, moraš da odrzavas i nov i polovan. I to kosta. A kako sam toliku količinu novca na gubitku sa polovnim, ako nije problem da mi objasnis? Jer mi se to nikako ne uklapa. Nisam preprodavac.Floyd napisao:Na novom autu izgubiš 25k za 5 godina a na tom 5 godina starom u najboljem slučaju 20k... ok, razlika postoji ali nije tolika da bi ti ostalo za stan.TDI napisao:Naravno stambeno pitanje je prioritet. Prvo to pa sve drugo. Smesno je da vozim Audi A6, a zivim u neomalterisanim zidovima ili jednosobnom stanu. Ja stvarno volim automobile, cak i preterujem sa time. Ali u svemu tome morala bi da postoji neka dola trezvenosti.Zasto da izgubim za 5 godina 25000 evra, ako mogu da ih ulozim u nesto, sto ce posle nekog vremena da bude profitabilno, nekretnitu. Ja opet nisam neki fan putovanja, ali voleo da mogu da odem bez problema na neku destinaciju jednom godisnje 10 dana da nemam nikakve obaveze i opustim se maksimalno. Čoveku je to potrebno. A automobili su sada nikad jeftiniji iz razloga koje je nidza opisao izmedju ostalog.
Jedino ako nisi preprodavac pa auto staviš ga u oglase čim ga kupis i voziš dok se ne proda ali masu ljudi to ne zanima.
Ne znam kako može da ti dosadi auto za 3 godine? Jedino ako od starta nisi zadovoljan s njim.
A gde sam ja to napisao da mi auto dosadi za 3 godine? I sa time si me zbunio...