Egzotični automobili na našim ulicama
Re: Egzotični automobili na našim ulicama
Svaka cast Aco! Jel planiras jos neke radove pored novih guma?
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Egzotični automobili na našim ulicama
Cestitke Aco na kupovini!!
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Egzotični automobili na našim ulicama
cestitam na kupovini, zelim ti mnogo uzivanja u autu
kada budes mislio da je vreme, molim te da napravis poredjenje M3 vs EVO...

kada budes mislio da je vreme, molim te da napravis poredjenje M3 vs EVO...
Re: Egzotični automobili na našim ulicama
Hvala svima!
Rale, skidam nalepnice čim dođem u Šabac, tj recimo petak. Tamo imam prijatelja koji će to da završi, a mene mrzi da se bakćem s lepkom.
Dušane, ne verujem da ću bilo šta raditi, ovakav mi je super. Dosta je jak i mislim da nema svrhe za bilo čim jačim, iako sam dok ga nisam uzeo već krenuo da pravim kalkulacije za 500 i 700ks. Ipak, mislim da za tim nema potrebe. Sadašnji plan je da ovaj auto ne prodajem nikada, tj da ga uvek ostavim sebi kao auto za uživanje. Postao on kolekcionarski primerak ili ne, nisam iskreno vozio ništa slično ovome. Iskreno vidim sebe da ću i za 20 godina da sednem u ovaj auto i uživam, jer se ovakvi auti realno više neće praviti. On je već sada malo sređen, sve je urađeno veoma pedantno i kvalitetno, tako da ima dosta snage a nije mu ugrožena dugotrajnost. Realno mislim da bi ga svako dalje dizanje opterećivalo bespotrebno. Već sada ja mislim da on do 100 ide ispod 5 sekundi, možda recimo 4,7 ili tako nešto, što je dosta brzo. Sama brzina mu je i najmanji kvalitet, sve ostalo mi je super kul.
Ivice, verovao ili ne, ne obraćam pažnju na enterijer toliko. Sedišta su mi brutalna, volan mi prija i menjač je dobar, sve sem toga me ne interesuje i iako je kožni enterijer, koji je realno nižeg kvaliteta, super je očuvan i baš sam zadovoljan. Naravno ne u smislu da je BMW nivo, već u smislu da je za takav auto bolje potpuno nepotrebno jer bi mu samo bzvz diglo cenu. Auto je prešao 67000km i enterijer je baš dobar, ja ne volim da kažem kao nov jer nije kao nov ali je u dobrom stanju.
Risto, EVO vs M3, šta znam, skroz različiti auti. Mislim da su slično brzi, moguće da je M3 bio brži, ali juče sam se vozio sa drugarom koji je imao RS5 i kaže da mu evo deluje da bolje ide. To naravno ne znači da ide bolje jer ne ide, iako nije ni mnogo sporiji, već da zbog kombinacije zvuka, slabe izolacije, blow off ventila i spartanskog osećaja tako deluje.
Što se vožnje tiče, dva različita sveta. M3 je nekako auto koji pokušava da te ubije u krivini ako se zaigraš, a evo je auto koji ti uliva sigurnost. Čak i sa užasnim gumama leži neverovatno dobro, mada sam već upozoren od strane boljih vozača da se pazim, jer 4x4 kad izgubi previše podlogu, gotov si. Sama vožnja, bilo za vozača bilo za putnika je veće uživanje u adrenalinskom smislu u evu nego u M3, to sam siguran.
Ukratko rečeno, evo je možda bolji adrenalinski auto u svakom smilsu i bolji je po pitanju da ga amater daleko bolje vozi, sve ostalo je na strani M3.
Baš me pitao drugar juče da ih imam besplatno ali i da ne mogu da ih prodam, koji bih uzeo i zadržao za sebe, mislim da bi to bio ipak EVO, iako je realno lošiji auto od M3. Razlog ne znam, ali to mi je sada mišljenje. Bolje formulisano, da mi neko kaže da mogu da uzmem auto i da izađem negde i uživam u njemu, bio bi evo. Ako se izuzme uživanje, M3 je u svemu bolji.
Rale, skidam nalepnice čim dođem u Šabac, tj recimo petak. Tamo imam prijatelja koji će to da završi, a mene mrzi da se bakćem s lepkom.

Dušane, ne verujem da ću bilo šta raditi, ovakav mi je super. Dosta je jak i mislim da nema svrhe za bilo čim jačim, iako sam dok ga nisam uzeo već krenuo da pravim kalkulacije za 500 i 700ks. Ipak, mislim da za tim nema potrebe. Sadašnji plan je da ovaj auto ne prodajem nikada, tj da ga uvek ostavim sebi kao auto za uživanje. Postao on kolekcionarski primerak ili ne, nisam iskreno vozio ništa slično ovome. Iskreno vidim sebe da ću i za 20 godina da sednem u ovaj auto i uživam, jer se ovakvi auti realno više neće praviti. On je već sada malo sređen, sve je urađeno veoma pedantno i kvalitetno, tako da ima dosta snage a nije mu ugrožena dugotrajnost. Realno mislim da bi ga svako dalje dizanje opterećivalo bespotrebno. Već sada ja mislim da on do 100 ide ispod 5 sekundi, možda recimo 4,7 ili tako nešto, što je dosta brzo. Sama brzina mu je i najmanji kvalitet, sve ostalo mi je super kul.
Ivice, verovao ili ne, ne obraćam pažnju na enterijer toliko. Sedišta su mi brutalna, volan mi prija i menjač je dobar, sve sem toga me ne interesuje i iako je kožni enterijer, koji je realno nižeg kvaliteta, super je očuvan i baš sam zadovoljan. Naravno ne u smislu da je BMW nivo, već u smislu da je za takav auto bolje potpuno nepotrebno jer bi mu samo bzvz diglo cenu. Auto je prešao 67000km i enterijer je baš dobar, ja ne volim da kažem kao nov jer nije kao nov ali je u dobrom stanju.
Risto, EVO vs M3, šta znam, skroz različiti auti. Mislim da su slično brzi, moguće da je M3 bio brži, ali juče sam se vozio sa drugarom koji je imao RS5 i kaže da mu evo deluje da bolje ide. To naravno ne znači da ide bolje jer ne ide, iako nije ni mnogo sporiji, već da zbog kombinacije zvuka, slabe izolacije, blow off ventila i spartanskog osećaja tako deluje.
Što se vožnje tiče, dva različita sveta. M3 je nekako auto koji pokušava da te ubije u krivini ako se zaigraš, a evo je auto koji ti uliva sigurnost. Čak i sa užasnim gumama leži neverovatno dobro, mada sam već upozoren od strane boljih vozača da se pazim, jer 4x4 kad izgubi previše podlogu, gotov si. Sama vožnja, bilo za vozača bilo za putnika je veće uživanje u adrenalinskom smislu u evu nego u M3, to sam siguran.
Ukratko rečeno, evo je možda bolji adrenalinski auto u svakom smilsu i bolji je po pitanju da ga amater daleko bolje vozi, sve ostalo je na strani M3.
Baš me pitao drugar juče da ih imam besplatno ali i da ne mogu da ih prodam, koji bih uzeo i zadržao za sebe, mislim da bi to bio ipak EVO, iako je realno lošiji auto od M3. Razlog ne znam, ali to mi je sada mišljenje. Bolje formulisano, da mi neko kaže da mogu da uzmem auto i da izađem negde i uživam u njemu, bio bi evo. Ako se izuzme uživanje, M3 je u svemu bolji.
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Egzotični automobili na našim ulicama
Aco,
svaka cast na izboru, mislim da je ovo pametna kupovina.
Ja bi realno ipak pre uzeo Imprezu jer sam nekako vise naklonjeniji STI porodici ali ne bi odbio ni EVO-a
Tvoje poredjenje M3 vs EVO se slaze sa onim sto sam i ranije cuo/citao o STI/EVO automobilima. Idu za sve pare, na nivou recimo neke Carrere, kostaju duplo manje, ali nemas taj osjecaj prestiza i luksuza koji dobijes vozeci Porsche. Za nekog ko vise ceni sustinske vrednosti sportskog automobila, EVO je svakako bolji izbor od recimo M3...
Uzivaj u automobilu, pametno ga vozi, verujem da je osmeh na licu cim dodjes do parkinga
svaka cast na izboru, mislim da je ovo pametna kupovina.
Ja bi realno ipak pre uzeo Imprezu jer sam nekako vise naklonjeniji STI porodici ali ne bi odbio ni EVO-a

Uzivaj u automobilu, pametno ga vozi, verujem da je osmeh na licu cim dodjes do parkinga

- schonenk
- Postovi: 1968
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: Egzotični automobili na našim ulicama
Pridruzujem se cestitkama, jako zanimljiv izbor nakon Nemaca. Meni je ova Evolucija malo manje zanimljiva pojavom nego prethodne. Imam ipak neki osecaj da ces je ti brzo izgustirati. Na duze staze mislim da je to ipak naporan automobil.
7R koji sam video u praonici u Tosinom trenutno izgleda jako nereprezentativno. Vozacka vrata olupana i desni retrovizor u komadima. Videh da ga vozi dama kao i onaj rs6.
7R koji sam video u praonici u Tosinom trenutno izgleda jako nereprezentativno. Vozacka vrata olupana i desni retrovizor u komadima. Videh da ga vozi dama kao i onaj rs6.
Re: Egzotični automobili na našim ulicama
Koji je ovo EVO, 7? Kako ih uopšte razlikovati? 

Re: Egzotični automobili na našim ulicama
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Egzotični automobili na našim ulicama
Salim se ja malo, ozbiljan je to auto pa da ne bude kao iz 2f2f : "where did you get them cars, the bottom of a cereal box?"AcaKayak napisao:Hvala svima!
Rale, skidam nalepnice čim dođem u Šabac, tj recimo petak. Tamo imam prijatelja koji će to da završi, a mene mrzi da se bakćem s lepkom.![]()

-
- Postovi: 1536
- Pridružio se: 17 Jan 2012, 21:35
- Garaža: Audi A4 B9 Avant 2.0TDI
- Lokacija: München
Re: Egzotični automobili na našim ulicama
Pa ja sam ovo propustio.
Cestitam na kupovini, opak auto!
JDM tabor postaje sve jaci i jaci na forumu (STI, Evo, Type R, Corolla TS)... Fali neki opak Nissan ovde jos 
Aco kad budes imao vremena (a i volje), predstavi auto detaljnije, narocito sta je pod haubom.

Cestitam na kupovini, opak auto!


Aco kad budes imao vremena (a i volje), predstavi auto detaljnije, narocito sta je pod haubom.

Re: Egzotični automobili na našim ulicama
Pa rekao je da neće 

Re: Egzotični automobili na našim ulicama

Ovde vidimo dva turbo benzinca na svom prirodnom pojilistu

Lancer ide kao sam djavo,turbo lepo puni,zvuk je brutalan.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Egzotični automobili na našim ulicama
Decko, na slici je samo evo.
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.