Honda Civic Type-R

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Honda Civic Type-R

Post od dragan »

A koji mi kurac bi da i spomenem astru opc... :kezo:
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Honda Civic Type-R

Post od Ivan »

:D

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23536
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Honda Civic Type-R

Post od Day Walker »

dragan napisao:A koji mi kurac bi da i spomenem astru opc... :kezo:
I sta sad, ja sam kao retard jer vodim neku diskusiju?
Ne razumem tvoj trnutni stav?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
AcaKayak
Reactions:
Postovi: 4865
Pridružio se: 18 Jan 2012, 11:13

Re: Honda Civic Type-R

Post od AcaKayak »

Dragane, šta je osetno brže kad su u pitanju automobili?

Ja sam evo ubeđen da će svaki ne profi vozač biti brži u 4x4 golfu sa savršenim menjačem nego u meganu RS sa manuelnim, na bilo kojoj stazi.
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23536
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Honda Civic Type-R

Post od Day Walker »

Aco, zaboravio si "osetno" brzi :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
AcaKayak
Reactions:
Postovi: 4865
Pridružio se: 18 Jan 2012, 11:13

Re: Honda Civic Type-R

Post od AcaKayak »

Pa stvarno ne znam šta je to izrazito brže. I sam Dragan kad se trka s nekim trka se na pravcu, ko je još lud da se trka na krivinama. To je moguće samo na stazi, na koju se ide jednom u dve godine ili se ne ide uopšte. I onda se kao na osnovu vremena od 1,41 ili 1,42 na nekom krugu veća koji je auto brži.

Za početak, to što je izmereno nekom autu 1,40 znači da će amater ići bar 2 minuta za početak, gde se otvara potpuno novi nivo stvari koje utiču na vreme, recimo menjač dobija 10 puta bitniju ulogu nego kod profi vozača jer profi na manuelnom koristi heel and toe a mi to možemo da gledamo u bioskopu samo. Automatik isto menja i meni i tebi i Alonsu.
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8231
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Honda Civic Type-R

Post od Ji 4Tze »

Nauče ljudi i na kamionu da menjaju 15 brzina sa međugasom a ne 3 na kolima :)
Još ima turbinu, ne mora savršeno da se drži nekog opsega kao sa atmosfercem.
4x4 ima prednosti ali kad se auto već kreće, po suvom, one se gube, pogotovo ako 2wd auto ima i šper, više gubi auto sa težim pogonom i menjačem (i slabijim motorom).
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
AcaKayak
Reactions:
Postovi: 4865
Pridružio se: 18 Jan 2012, 11:13

Re: Honda Civic Type-R

Post od AcaKayak »

Jel znaš ti ijednog vozača amatera da radi heel and toe? Ajd se ne zajebavamo realno.

Naravno, ovo ne znači da manuelni menjač iako definitivno sporiji, ne pruža veće zadovoljstvo. Ništa sporno, samo kad pominjemo brzinu treba biti objektivan. Što se uživanja u vožnji tiče, skroz drugi kriterijumi.
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8231
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Honda Civic Type-R

Post od Ji 4Tze »

Kad tako napišeš zvuči kao nešto stvarno zaebano što samo profi vozač sme da radi (kamiondžije sa manuelcima obavezno). Verujem da ga koristi svako ko voli oštrije da vozi :)
I to se zove međugas na srpskom i nije tako naporno ali kao i svaka druga mehanička radnja mora malo da se izvežba. Kao i motanje volana npr.
Sa turbaćem pod haubom gubi malo smisao kad ionako ne moraš u obrtaje radi boljeg ubrzanja jer motor u ranom opsegu obrtaja ima visok momenat.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11445
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Honda Civic Type-R

Post od starac vujadin »

Prsti-peta je složenija radnja nego davanje međugasa...i fizički napornija jer samo davanjem međugasa ne pipaš kočnicu. Ima ljudi koji to znaju da rade, ali sve manje. Veština u izumiranju. Koristila je kada su menjači bili neprecizniji. Već na nekim kolima s ubrizgavnajem nije moglo da se radi svrsishodno. Treba dosta vežbe da se radi prsti-peta, a i pedale treba da su pogodne za taj rad.
Korisnikov avatar
Dusan
Reactions:
Postovi: 4285
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:26
Lokacija: Wien

Re: Honda Civic Type-R

Post od Dusan »

Heel n toe je jako tesko uvezbati jer niko nema osecaja u nozi za kocenje kada je u tom polozaju, zato je potrebno mnogo vezbe i vremena. A madjugas je kao sto je Starac napisao bez dodirivanja kocnice i dosta ljudi koristi ukljucujuci i mene kada vozim ostrije a krivina je spora i spusta se za brzinu ili dve. Jos na samom pocetku kada sam poceo da vozim me je cale to naucio. :D
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8231
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Honda Civic Type-R

Post od Ji 4Tze »

Mislim da pravite bauk od čisto fizičke tj. mehaničke radnje. Prsti peta jeste međugas jer niveliše obrtaje za niži prenosni odnos... I nije da se dozira gas već samo kočnica. Ne moraš da budeš profi vozač da bi to znao i koristio u vožnji, to je sve.
Pljesneš gas petom dok stiskaš prstima kočnicu :)
Meni je veći problem kočenje levom.

Elem, nahvališe ga na TG

http://www.topgear.com/uk/car-news/new- ... 2015-06-02
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
kapor
Reactions:
Postovi: 1613
Pridružio se: 24 Jan 2013, 20:15
Garaža: renault clio rs 172
Lokacija: beograd

Re: Honda Civic Type-R

Post od kapor »

Kad se pise prsti peta jesu jednostavna radnja,dok ne krenes da je primenjujes u praksi.
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11445
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Honda Civic Type-R

Post od starac vujadin »

Dozira se i gas ("rev match") da bi menjač brže i lakše promenio brzinu, a ne samo kočnica. I na radi se baš petom, već se to radi desnim delom stopala i delom pete i nije uopšte lako. Kočenje je tu lakši deo posla.
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Honda Civic Type-R

Post od dragan »

Day Walker napisao:
dragan napisao:A koji mi kurac bi da i spomenem astru opc... :kezo:
I sta sad, ja sam kao retard jer vodim neku diskusiju?
Ne razumem tvoj trnutni stav?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nemoj samo da ispadnne još i da sam te uvredio :)
Rekao sam kroz šalu ali stvarno mi je žao što sam spomenuo astru jer si se ti od cele ostale bitnije priče zakačio za taj deo i uopšte ne vidiš šta sam generalno hteo da kažem. Da ne kažem da neke stvari pišeš napamet, tipa stav aha megan je brz, to je zato što je tvrd, mora biti i jako neudoban, što sve komplet nije tačno. To ti je samo jedan nivo iznad onoga što ste neki od opelovaca vrteli stalno kako je trophy auto sa plastičnim prozorima i bez klime i udoban ko klupa u parku... Da si se provozao, ili bar čitao iskustva ljudi sa tim automobilima ne bi napisao tako nešto.
Znači, nisi retard, i meni je stvarno žao što spomenuh astru, i nemam energije da se dalje objašnjavam sa fiksnom na na tu temu... :)
Aco profi vozač će u mom kliju na stazi oprati i tebe i mene u trophy-ju, ili golfu r... Jel to znači da je klio bolji, btži, i da nema poente imati megana ili golfa? Malo se priča okrenula na babe i žabe...
Odgovori