Koliko troši?
Re: BMW 7 (G11) 2016
A gde se vozi taj auto najvise?
I ja ti kazem info od vlasnika i ako nisam ja licno vozio.
A sada vidim da je na tvom snimku potrosnja dosla sa 18, na 23l i da bi se penjala jos.
Sent from my Sony
I ja ti kazem info od vlasnika i ako nisam ja licno vozio.
A sada vidim da je na tvom snimku potrosnja dosla sa 18, na 23l i da bi se penjala jos.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Ma mozda potrosnja u trenutku moze otici i preko 30L kada je motor hladan i poklopis mu pun gas, nisam proveravao.
Ali maksimalna prosecna potrosnja koju smo ostvarivali nikada nije isla preko 16L. Sta mislis koliko je realno da drzis tempo +260km/h kod nas?
Auto se najcesce vozi na relaciji SU-NS-BG i na duze puteve, u gradskoj voznji relativno retko posto za grad koristi drugi auto.
Po treci put, prosecna potrosnja od 0-50.000km se krece ispod 10L (mogu i da snimim).
I ovaj info ti je iz prve ruke, pa veruj kome god hoces.
Ali maksimalna prosecna potrosnja koju smo ostvarivali nikada nije isla preko 16L. Sta mislis koliko je realno da drzis tempo +260km/h kod nas?
Auto se najcesce vozi na relaciji SU-NS-BG i na duze puteve, u gradskoj voznji relativno retko posto za grad koristi drugi auto.
Po treci put, prosecna potrosnja od 0-50.000km se krece ispod 10L (mogu i da snimim).
I ovaj info ti je iz prve ruke, pa veruj kome god hoces.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Ja sam prvi koji ne veruje u bajke da moćni benzinci troše 7-8 litara ali ti ga baš pretera sa 20Xepoj87 napisao:Drugo, c400 je 2k skuplji, a ne mogu da zamislim kolika je razlika u registraciji izmedju hibrida sa 50 Co2 i benzinca sa 180 Co2, a kod nas je razlika ogromna samo zbog kubikaze. Plus ovaj trosi prosecno 6l, a ovaj 20l.
A i dolazi sa vazdusnim ogibljenjem i daljinskom klimom kao standard.


C350e se isplati u zemljama gde postoje subvencije za takve automobile odnosno velike takse za jake benzince.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Hibrid za koji provereno znam da je "prevara" jeste poslednja verzija Panamere S Hybrid.
Ima ga drugar koji je pre njega vozio Audi S8 D3. Kaze da mu Panamera trosi manje manje od S8, da ide fantasticno, ali da potrosnja veze nema sa onim sto su deklarisali. I pored toga sto je Hibrid, cak i u normalnoj voznji kaze da auto trosi bas mnogo a ako se cepa onda trosi kao da mu Hibrid nista ne pomaze, vec potrosnja ide u nebesa kao i kod svakog mocnog benzinca kojeg forsiras.
Tako da je njego zakljucak da je auto fantastican ali Hibrid opcija cista glupost.
Ima ga drugar koji je pre njega vozio Audi S8 D3. Kaze da mu Panamera trosi manje manje od S8, da ide fantasticno, ali da potrosnja veze nema sa onim sto su deklarisali. I pored toga sto je Hibrid, cak i u normalnoj voznji kaze da auto trosi bas mnogo a ako se cepa onda trosi kao da mu Hibrid nista ne pomaze, vec potrosnja ide u nebesa kao i kod svakog mocnog benzinca kojeg forsiras.
Tako da je njego zakljucak da je auto fantastican ali Hibrid opcija cista glupost.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Pa jedino u gradu troši manje.
Re: BMW 7 (G11) 2016
I to ako imas neznu nogu na gasu i pazis...
A ko jos kupuje Porschea od +400KS da bi bio nezan na gasu i pazljiv.
A ko jos kupuje Porschea od +400KS da bi bio nezan na gasu i pazljiv.

Re: BMW 7 (G11) 2016
Ma naravno. Hibrid ima smisla u nekom gradskom autu od 100-150 ks. Kod jakih je tu samo zbog ispunjavanja eko normi na papiru.
Re: BMW 7 (G11) 2016

E vec kad upare Hibrid sa ionako stedljivim dizelasima sa ogromnim obrtnim momentom, onda mozemo ocekivati fantasticne rezultate.
Iako nisam ljubitelj dizelasa (vozim ih iskljucivo iz ekonomsko prakticnih razloga), treba biti svestan njihovih prednosti.
Re: BMW 7 (G11) 2016
@goblin
Pa i nije bas iz prve ruke, jer tebe ne poznajem, ali ti svakako verujem da trosi 10-16l na otvorenom, sto nikako nije mala potrosnja. Ja sam lepo rekao da u gradu retko ide ispod 15, ali ti si rekao da to nije tacno i kao kontraargument dao potrosnju na otvorenom, gde prosek nikada nije presao 16l...
Flojde, apsolutno nisam preterao. Milosev R mi je trosio 18l mesovite voznje, gde je bio stiskan svega 10% vremena, a hoces da kazes da 200kg teza C klasa, sa 1000cc, 2 cilindra i 53ks vise, trosi manje?
Ako zaista tako mislis, onda nisi vozio benzinca po nekom vecem gradu tokom radnog dana.
Jel zaista mislis da nece biti duplo veca potrosnja? Pa skoro duplo veca je od v6 dizela, a kamo li pravog hibrida sa jakim elektro motorom, ja verujem po gradu lagano 3 puta vise trosi, jer nikada nema mogucnost da ne trosi gorivo, dok ovim mozes na posao svaki dan i nazad na punjac, pa moze danima da ti ne potrosi ni litar goriva. Stvar je sto ti nudi mogucnost stednje. Nisi ni ti ranije takp pricao kada si uzimao dizela, a sada, kada su ti bitnije performanse, odmah je slicna potrosnja
Da, na otvorenom ce trositi samo duplo vise
Pri tom je daleko veca usteda na registraciji i subvencijama, od tvoje navedenih 2000e za 4 godine.
Ok, 400 ima 4x4, 350e ima airmatic i daljinsku klimatizaciju, sto je zajedno skuplje od 4matica.
Sent from my Sony
Pa i nije bas iz prve ruke, jer tebe ne poznajem, ali ti svakako verujem da trosi 10-16l na otvorenom, sto nikako nije mala potrosnja. Ja sam lepo rekao da u gradu retko ide ispod 15, ali ti si rekao da to nije tacno i kao kontraargument dao potrosnju na otvorenom, gde prosek nikada nije presao 16l...
Flojde, apsolutno nisam preterao. Milosev R mi je trosio 18l mesovite voznje, gde je bio stiskan svega 10% vremena, a hoces da kazes da 200kg teza C klasa, sa 1000cc, 2 cilindra i 53ks vise, trosi manje?
Ako zaista tako mislis, onda nisi vozio benzinca po nekom vecem gradu tokom radnog dana.
Jel zaista mislis da nece biti duplo veca potrosnja? Pa skoro duplo veca je od v6 dizela, a kamo li pravog hibrida sa jakim elektro motorom, ja verujem po gradu lagano 3 puta vise trosi, jer nikada nema mogucnost da ne trosi gorivo, dok ovim mozes na posao svaki dan i nazad na punjac, pa moze danima da ti ne potrosi ni litar goriva. Stvar je sto ti nudi mogucnost stednje. Nisi ni ti ranije takp pricao kada si uzimao dizela, a sada, kada su ti bitnije performanse, odmah je slicna potrosnja

Da, na otvorenom ce trositi samo duplo vise

Pri tom je daleko veca usteda na registraciji i subvencijama, od tvoje navedenih 2000e za 4 godine.
Ok, 400 ima 4x4, 350e ima airmatic i daljinsku klimatizaciju, sto je zajedno skuplje od 4matica.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Ja pišem iz mog ugla jer ne vozim u stalno u velikom gradu. Registracija za C400 je 540e za C350 40e, što znači 500e razlike godišnje. Ja recimo garažu imam ali ko nema, ne može ni da razmišlja o C350e dok je ne nađe i plati 150e mesečno. Ok, C400 je i dalje ukupno skuplji u eksploataciji ali ja ne mogu da zamislim da za samo 2k manje u startu, kupujem hibrid pored V6 benzinjare. Ako ćemo realno, onda C350 treba da poredimo sa C300 koji do 100 stiže takođe za 5.9s a košta 7k manjeXepoj87 napisao:Flojde, apsolutno nisam preterao. Milosev R mi je trosio 18l mesovite voznje, gde je bio stiskan svega 10% vremena, a hoces da kazes da 200kg teza C klasa, sa 1000cc, 2 cilindra i 53ks vise, trosi manje?
Ako zaista tako mislis, onda nisi vozio benzinca po nekom vecem gradu tokom radnog dana.
Jel zaista mislis da nece biti duplo veca potrosnja? Pa skoro duplo veca je od v6 dizela, a kamo li pravog hibrida sa jakim elektro motorom, ja verujem po gradu lagano 3 puta vise trosi, jer nikada nema mogucnost da ne trosi gorivo, dok ovim mozes na posao svaki dan i nazad na punjac, pa moze danima da ti ne potrosi ni litar goriva. Stvar je sto ti nudi mogucnost stednje. Nisi ni ti ranije takp pricao kada si uzimao dizela, a sada, kada su ti bitnije performanse, odmah je slicna potrosnja
Da, na otvorenom ce trositi samo duplo vise
Pri tom je daleko veca usteda na registraciji i subvencijama, od tvoje navedenih 2000e za 4 godine.
Ok, 400 ima 4x4, 350e ima airmatic i daljinsku klimatizaciju, sto je zajedno skuplje od 4matica.

U FR bi te recimo država zbog malog CO2 pri kupovini C350 častila sa 4k evra ali bi ti recimo na cenu C400 dodali 4k. U takvim slučajevima kupovina hibrida ima smisla.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Gde sam napisao da trosi 10-16L na otvorenom???Xepoj87 napisao:@goblin
Pa i nije bas iz prve ruke, jer tebe ne poznajem, ali ti svakako verujem da trosi 10-16l na otvorenom, sto nikako nije mala potrosnja. Ja sam lepo rekao da u gradu retko ide ispod 15, ali ti si rekao da to nije tacno i kao kontraargument dao potrosnju na otvorenom, gde prosek nikada nije presao 16l...
Napisao sam samo da je 16L najveca prosecna potrosnja koju smo ostvarili (nigde nisam napisao da se radi samo o otvorenom putu).
I druga stvar koju sam napisao jeste da auto ima prosecnu potrosnju na predjenih oko 50.000km ispod 10L, a to smatram za najrelevantniji podatak.
E ako ti mislis da ispod 10L proseka, za limuzinu najvise klase od preko 2T sa V8 4.2 Bi-Turbo 350KS motorom, 4x4 pogonom i vrhunskim performansama... nije dobar rezultat, onda imamo razlicita ocekivanja i rasudjivanja.
Za mene je to fantastican rezultat.
Iskreno, ne znam mnogo primera u auto industriji gde vozac moze dobiti limuzinu iz najvise klase sa ovakvim performansama uz nizu potrosnju. Znam eventualno jedan primer, ispravi me ako gresim.
Re: BMW 7 (G11) 2016

Re: BMW 7 (G11) 2016
Prvo, taj auto ima ispod 2 tone, drugo, da, smatram da 10l proseka na otvorenom putu nije mala potrosnja, cak i ako odgovara tim performansama i tom automobilu.
Banuo si u pricu sa informacijom da A8 trosi ispod 10l, sto nema veze sa mozgom, jer je taj vozen u uslovima gde najmanje trosi, a tek da je gazen uz tu potrosnu je notorna glupost.
Ja kada dam rekao da tesko spusta ispod 15l u gradu, ti mi govoris da ti znas bolje i da ne trosi toliko, a onda pricas da ti je prosek bio i 16l, a kacis snimak sa 23l potrosnjom i pri tom govoris da se auto koristi za otvoren put, jer se u gradu koriste druga vozila.
Eto, posto ti ne znas sta pricas, da ti ja objasnim sta si sve izjavio.
Sent from my Sony
Banuo si u pricu sa informacijom da A8 trosi ispod 10l, sto nema veze sa mozgom, jer je taj vozen u uslovima gde najmanje trosi, a tek da je gazen uz tu potrosnu je notorna glupost.
Ja kada dam rekao da tesko spusta ispod 15l u gradu, ti mi govoris da ti znas bolje i da ne trosi toliko, a onda pricas da ti je prosek bio i 16l, a kacis snimak sa 23l potrosnjom i pri tom govoris da se auto koristi za otvoren put, jer se u gradu koriste druga vozila.
Eto, posto ti ne znas sta pricas, da ti ja objasnim sta si sve izjavio.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad