Ne kazem ja da su ispravniji smaraci od trkaca, vec samo kazem koji meni vise odgovaraju.

@Svi
Ne obracajte paznju na ovo sto je Floydara napisao, jer on je iz Svajcarske. Tamo se za 30km/h prekoracenja ide kod psihijatra.

Htedoh reci da ne mislim da su TRKACI ispravniji od SMARACA.Texonja napisao: Ne kazem ja da su ispravniji smaraci od trkaca, vec samo kazem koji meni vise odgovaraju
vidi ovoga sadsamo polako, da normalno je, svugde u svetu se laki prekrsaji tolerisu... Al dobro, znam da ti imas dosta ostar stav po tom pitanju, cak si tvrdio da je zabranjeno obilazenje na punoj liniji
trojanac napisao:Vala, ja bi imao ništa protiv da nas kažnjavaju na svakom koraku, za najmanju sitnicu, pod uslovom da smo stvarno prekršili zakon i da to bude jednako za sve!
Međutim, sve dok likovi u crnom džipu, bez tablica mogu da prolaze kroz čisto crveno i tako se vozaju gradom, a niko ih ni ne zaustavi, džabe što ja vozim ko u auto školi kad će on da me pokupi i ubije.
ovo je jako tacno...trojanac napisao: EDIT: Šalu na stranu, katastrofa je koliko su se ljudi opustili. Čini mi se gore nego pre novog ZOBS-a. Prekoračenje je normalna stvar, koči se samo tamo gde su kamere, a opreznije vozi tamo gde možda ima pandura. Čim primete da ih nema, pun gas. Maltene svaki dan vidim da neko prođe kroz crveno, a žuto ni ne brojim. Ne pale svetla, ne vežu pojas, deca se voze van sedišta iako ga imaju u autu, pešaci se ne propuštaju... itd.
Sve u svemu, totalni haos.
Ne ide se kod psihijatra ali se ide kod sudije za prekrsaje a kazna cesto moze da ima vece posledice od finansijskihTexonja napisao:@Svi
Ne obracajte paznju na ovo sto je Floydara napisao, jer on je iz Svajcarske. Tamo se za 30km/h prekoracenja ide kod psihijatra.
Mislim da je to nemoguce jer uvek treba da se ostavi mala tolerancija zbog greske radara.Grujic napisao:Pa vidis da ovde prizeljkuju da se kaznjava i za 5km/h!!!
Tako je bilo!Grujic napisao:Odatle je pocelo, taxista je bio kriv, ali nije bio u prekrsaju samim obilazenjem, vec sto je to uradio ko manijak i jos udario devojku
73) мимоилажење је пролажење учесника у саобраћају поред другог
учесника у саобраћају који долази из супротног смера,
74) претицање је пролажење учесника у саобраћају поред другог
учесника у саобраћају који се креће коловозом у истом смеру,
75) обилажење је пролажење учесника у саобраћају поред другог
учесника у саобраћају који се не помера, објекта или препреке на
коловозу,
Što će reći dozvoljeno je obilaženje zaustavljene kolone ako nikog ne ugrožavaš.Члан 55.
Претицање или обилажење возач сме да врши само ако тиме не омета
нормално кретање возила која долазе из супротног смера када на путу има
довољно простора за безбедно извођење тих радњи.
Возач не сме да врши претицање или обилажење када тиме може
угрозити друге учеснике у саобраћају.
Возач не сме возилом да започне претицање или обилажење:
1) колоне возила,
.
.
.
14) на месту где је то забрањено саобраћајном сигнализацијом,
Обилажење заустављене колоне на путу је забрањено ако се возач
након обилажења не би могао безбедно укључити на саобраћајну траку
намењену кретању возила у смеру у коме се он креће.
Изузетно, обилажење у случају из става 3. тачка 15) овог члана је
дозвољено, под условима из става 1. овог члана.
Jel citas sta pises?samo polako napisao:Tako je bilo!Grujic napisao:Odatle je pocelo, taxista je bio kriv, ali nije bio u prekrsaju samim obilazenjem, vec sto je to uradio ko manijak i jos udario devojku
Nisam ja kriv što su me u auto školi, pitanje i dal su me učili više se ni ne sećam, da je preticanje na punu liniju zabranjeno, makar neko izvršio i nelogično i zabranjeno parkiranje ili zasutavljanje na mestu gde to nije dozvoljeno.
Eto...čovek se uči dok je živ!
Laki021 napisao:Preteruju ovi sto propagiraju kako se ogranicenje brzine mora striktno postovati. To nema smisla jer su ogranicenja cesto preniska, i ona nisu bogom data nego ih je neko po sopstvenoj proceni odredio (tamo gde ne vaze genearlna ogranicenja nego je stavljen poseban znak).
Zaista smatram da u 90% slucajeva nije nikakav problem ako neko vozi 100 tamo gde je ogranicenje 80, to je najmanji problem. Smatram da sem ako prekoracenje nije poprilicno to nije ozbiljan prekrsaj, svaki dan vidjamo daleko ozbiljnije prekrsaje od prekoracenja brzine, ali prekoracenje je nekako najlakse za uloviti, kazniti i naplatiti pa se zato toliko i prica o tome.
Uostalom, u nemackoj je ogranicenje na otovrenom putu 100kmh, i ne to nije samo tamo gde je put sirok i prav, ovakvo ogranicenje je i na krivudavim sumskim putevima gde ni M5 ne mozete voziti 100kmh.
Kolega je u nemackoj uslikan sa 69kmh gde je ogranicenje 50, odbili mu 5kmh i kaznili ga za 64 tj 14kmh prekoracenja, stigla mu kazna 10eDeset evra preracunato na srpski standard dodje oko 200din. Dakle u nemackoj se prekoracenje brzine u normalnim granicama ne smatra ozbiljnim prekrsajem i kazne su male. Medjutim zato probajte da pravite neke druge prekrsaje pa cete videti kakve ce biti posledice. Uglavnom slazem se sa ovakvom politikom.
Za prolaske kroz crveno, namerno uskracivanje prednosti, siledjijstvo na putu, obilazenje u krivini, pijanstovo preko 0.8 i sl oduzimajte dozvole momentalno, al mante se vise prekoracenja od 10-20kmh.