Spisak je podugačak ako tako gledamo. Ima nas i ovde sa sličnim iskustvima, a da mnogi od nas vole da voze brže nego što bi smeli, to isto stoji. Jedina što je razlika kad poteraš nekog novijeg RS-a, GTI-ja i slično, jer ti automobili imaju razne sisteme bezbednosti, pa i u slučaju nesreće veća je šansa da se izvučeš dok u ovim starim jurilicama je veća šansa da bude suprotno.
Drugar je pre nekih 15 godina imao dvicu GTI, auto na prvi pogled očuvan odlično. Čuvao je on njega, mazio i pazio i nije divljao. I onda mu jedan dan izleti lik koji je prošao na STOP i nađe se ispred njega. Prvo je mislio da će ubrzati, ali ovaj se vukao i krene ortak da koči, ali videvši da će ga udariti počne da mota i popne se na ostrvo i krene pravo u banderu. Smota kontru da ne udari banderu, ali kasno, odvalio je zadnjim krajem, između vozačkih vrata i zadnjeg točka. Auto je bio toliko truo da se raspao na pola. Srećom niko nije sedeo pozadi inače...
Možemo zamisliti u kakvom su stanju ti automobili danas. To se raspada na samu pomisao da će udariti u nešto.
U svakom slučaju, slike su samo još jedna u nizu opomena da se popusti gas. Nema potrebe za divljanjem. Kad smo kod toga, viđam već par puta crni TypeR svemirac, kako jurca. Ubacuje se gde stigne, seče sve redom, po autoputu ne bira traku, može i zaustavnom kad nema kud da prođe. Valjda misli da je brži od presretača.
Vladapetr napisao:Gde je to zakrčenje, od KBC u pravcu ka Studenjaku? Tamo gde je sa jedne strane veza ka Zemunu a sa druge isključenje na auto-put?
Nisam tu nikada naišao na gužvu ali je uvek stresno kada iz Zemuna izlazim na auto-put, vrlo je nepregledna raskrsnica i često dođe do uletanja i cimanja. Tu bi zaista kružni tok odradio dobar posao, ali dole kod skretanja za Bežaniju mislim da nema mesta da se napravi.
Kako li vi onda vozite po uzem gradskom jezgru Zemuna ili Vracara ako je ova raskrsnica nepregledna.
Vidjao sam nekolikp puta uletanja ali je svaki put bilo samo i jedino sto vozac ne ume da vozi auto, ne zna propise o pravu prvenstva i svaki put je preglednost bila odlicna kada se to desavalo.
Malo cesce jeste tu potrebno sacekati pola minuta ili 2 minuta ali ne bih to nazvao nekom posebnom guzvom.
Sa kružnim tokom bi maksimalno čekanje bilo do 10 sekundi, a nesreće bi se mogle izbegnuti. Povrede ne bi bile moguće skoro ni u teoriji.
Kad bi svi bili dobri vozači pravila u saobraćaju bi mogla biti znatno labavija, međutim to nije slučaj i u tom smeru treba da ide razmišljanje o organizaciji saobraćaja.