Turbo benzinci vs turbo dizeli
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ja smatram da je ovo odlicna potrosnja za benzinca u ovom golfu a niti se nesto stedi niti se na to obraca paznja vec se samo pogleda potrosnja cisto radi statistike. U ovom slucaju je apsolutno neisplativo uzeti 1.6 tdi ali samo ako se posmatra kroz ekonomiju jer ostaje cinjenica da sigurno bolje vuce(105 vs 86 ks, nm da ne pominjem).
- Uroš S.
- Postovi: 10988
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Day Walker napisao:Proslog veka? Uputi me kad je motor konstruisan?Uroš S. napisao: Čekaj DW da verujem da Astra koja je najteža sa motorom 1.6T iz prošlog veka troši 8l po gradu, a laganiji Golf sa 1.2 modernijim motorom i 75ks manje ne može da troši 7?! Get real malo.
Ja sam rekao za potrosnju kad nema nigde nikoga, a vi navodite potrosnju po gradskim uslovima.
Ti meris potrosnju na svojim kolima odokativnom metodom, sipao sam za 2000, toliko i toliko se pomerila kazaljka, tako da posebno tvoju potrosnju ne zelim da komentarisem. Pritom ti vozis maximalo stedljivo, ja to numem...
Ja čak ni nemam kazaljku nego merim po bordu, šta on ispiše toliko troši. A da li je ispisao 6.2 a ja sam realno potrošio 6.4 me zaaaaaabole čoše. Mašiš poentu i to debelo.
A motor može da bude konstruisan i 2154. ako ne koristi aktuelne tehnologije jednostavno nije u koraku sa vremenom. Samo to što nema direktno ubrizgavanje je dovoljno da ne ide u korak sa konkurencijom i savremenicima. Tako da si i tu omašio poentu jer se hvataš na to kada je konstruisan. I KIA sada ima novokonstruisani motor na nivou evropskih proizvođača sa početka 21. veka, a sve to 2015.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Evo lose se osecam jer nemam direktno ubrizgavanje. Srusio si mi sneska
Da imam direktno ubrizgavanje, trosio bi mi 1l manje i bio bih sta? Presrecan?!
Ne vidim da je novi 1.6t sa direktnim ubrizgavanjem (koji takodje ima u Astri) neka revolucija.
Dobro je sto ti uvek pogadjas u centar poente, posto si trenutno daleko od iste..

Da imam direktno ubrizgavanje, trosio bi mi 1l manje i bio bih sta? Presrecan?!
Ne vidim da je novi 1.6t sa direktnim ubrizgavanjem (koji takodje ima u Astri) neka revolucija.
Dobro je sto ti uvek pogadjas u centar poente, posto si trenutno daleko od iste..
Brzine idu u H-a !!!




- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
pa ta Astra ima 'pun auto do mora' kilaže viška, tako da je potrošnja još i dobra.
Ne čudi što nova ima 150-200kg manje
u prilog turbo benzinaca, videh da se vlasnik nekih apartmana na Zlatiboru ponovio prevozom i više nema TDI nego TSI.
Tako da, itekako ima logike

Ne čudi što nova ima 150-200kg manje
u prilog turbo benzinaca, videh da se vlasnik nekih apartmana na Zlatiboru ponovio prevozom i više nema TDI nego TSI.
Tako da, itekako ima logike

Boringly average, but also perfect for school run mums
- Uroš S.
- Postovi: 10988
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Brate mnogo si napet.Day Walker napisao:Evo lose se osecam jer nemam direktno ubrizgavanje. Srusio si mi sneska![]()
Da imam direktno ubrizgavanje, trosio bi mi 1l manje i bio bih sta? Presrecan?!
Ne vidim da je novi 1.6t sa direktnim ubrizgavanjem (koji takodje ima u Astri) neka revolucija.
Dobro je sto ti uvek pogadjas u centar poente, posto si trenutno daleko od iste..
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Meni auto u gradu trosi 5.5-15l.
Evo, NBG Uros kaze 6-7l mala Fabija sa 1.2 motorom, a moj auto sa dosta kg vise i 1000cc vise, trosi 5-6l u tim uslovima.
Uvece mi 2.2 dizel sa 190ks i 415Nm, trosi 6, 6.5l po gradu, centru grada.
Na otvorenom mi ne prelazi 6.5l.
Sve to sa upaljenom klimom, 17" gumama i poprilicno teskim automobilom.
I onda je za Fabiu dobar rezultat vise od toga?
Ne isplati se dizel? Mozda ako prelazis manje od 10k km godisnje i vozis kao penzos.
Jebes te benzince, koji se jednom mesecno navuku na preko 3k rpma.
Ftj, koliko ti trosi tvoj Golf?
Eno, auto od dve tone sa 4.2 dizelom i 4x4, 350ks i 800Nm uz divljanje izgleda trosi 9-10l, a ovde pricate da je Golf 1.2 tsi sa 85 konjica stedljiv, trosi 7,8l normalne voznje...
Sent from my Sony
Evo, NBG Uros kaze 6-7l mala Fabija sa 1.2 motorom, a moj auto sa dosta kg vise i 1000cc vise, trosi 5-6l u tim uslovima.
Uvece mi 2.2 dizel sa 190ks i 415Nm, trosi 6, 6.5l po gradu, centru grada.
Na otvorenom mi ne prelazi 6.5l.
Sve to sa upaljenom klimom, 17" gumama i poprilicno teskim automobilom.
I onda je za Fabiu dobar rezultat vise od toga?
Ne isplati se dizel? Mozda ako prelazis manje od 10k km godisnje i vozis kao penzos.
Jebes te benzince, koji se jednom mesecno navuku na preko 3k rpma.
Ftj, koliko ti trosi tvoj Golf?
Eno, auto od dve tone sa 4.2 dizelom i 4x4, 350ks i 800Nm uz divljanje izgleda trosi 9-10l, a ovde pricate da je Golf 1.2 tsi sa 85 konjica stedljiv, trosi 7,8l normalne voznje...
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Heroj, posto ne zaobilazis ove diskusije o potrosnji, predlazem ti da snimis par postova, napravis template i samo ih paste-ujes, bice ti mnogo lakse nego svaki put iznova da pises 

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
I ti, posto ne propustas trolovanje, kapiram da iskopiras par fora i da ih pasteujes svaki put kada hoces da trolujes.
A da, tebi lubenicar od dve tone i 3.0 benzincem sa 306ks, trosi 8l.
Sent from my Sony
A da, tebi lubenicar od dve tone i 3.0 benzincem sa 306ks, trosi 8l.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Uroš S.
- Postovi: 10988
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ništa, prodajem Fabiju da uzmem 2.2 zeldi Mečku, trololololo, manje troši jebga.
Poslednja izmena od Uroš S. u 19 Jun 2015, 14:49, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ne moras mecku, moj auto uopste nije stedljiv u toj klasi, ima daleko stedljivijih
Sent from my Sony

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Moj uglavnom 10-10.5 po rezervoaru, zajebi te kratke relacije i neko merenje potrosnje na taj nacin, to nisu relevantni podaci, to je u rangu onih informacija trosi mi xx litara na 80 km/h. Kao sto rekoh taj 1.2 tsi golf za predjenih 15k km ima ukupnu potrosnju oko 7L a vozi se preko 90% u Beogradu.ne u ne znam kom gradu. To je po meni skroz solidan rezultat za benzinca jer je recimo suzuki swift 1.3 trosio skoro litar vise u istim uslovima.
Poslednja izmena od ftj u 19 Jun 2015, 14:51, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Cool, standardna nervozaXepoj87 napisao:I ti, posto ne propustas trolovanje, kapiram da iskopiras par fora i da ih pasteujes svaki put kada hoces da trolujes.
A da, tebi lubenicar od dve tone i 3.0 benzincem sa 306ks, trosi 8l.
Sent from my Sony

Pa sta vredi ozbiljno diskutovati kad znam rezultat da tebi i tvom caletu benzinac ispod 30 ne moze trositi... Dzabe i sva statistika sa svih mogucih merenja i testova, ti si kontam poslednji covek koji ce prihvatiti da benzinci svake godine sve manje i manje trose.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ne znam zasto spominjes mog caleta, kakve on veze ima sa temom?
A jel tvoj taj najmoderniji benzinac, koje godine je izasao?
Mozes sada da banalizujes pricu, ali je sve sto sam napisao tacno. Benzinci, da bi trosili 10,20% vise od dizela, moraju da se voze na 10% gasa.
Eno ti primer Audija A6 tdi sa 190ks, koliko je trosio na onom testu?
Gde sam ja rekao da nisu napredovali? Napredovali su i dizeli.
Ok, kada se vozi mrtvacki, da, potrosnja nije velika, ali daleko da ce na uzorku od 150.000km, biti mala razlika, pogotovo neko ko vevcinom vozi grad i malo brze.
Dakle, tebi ftj 2.0 tsi trosi 10-10.5l, a Milosu 13l, a verujem da i ti lagano vozos kao i on. A Audi A8 4.2 V8 TDI trosi 9.6l uz cepanje.
Sent from my Sony
A jel tvoj taj najmoderniji benzinac, koje godine je izasao?
Mozes sada da banalizujes pricu, ali je sve sto sam napisao tacno. Benzinci, da bi trosili 10,20% vise od dizela, moraju da se voze na 10% gasa.
Eno ti primer Audija A6 tdi sa 190ks, koliko je trosio na onom testu?
Gde sam ja rekao da nisu napredovali? Napredovali su i dizeli.
Ok, kada se vozi mrtvacki, da, potrosnja nije velika, ali daleko da ce na uzorku od 150.000km, biti mala razlika, pogotovo neko ko vevcinom vozi grad i malo brze.
Dakle, tebi ftj 2.0 tsi trosi 10-10.5l, a Milosu 13l, a verujem da i ti lagano vozos kao i on. A Audi A8 4.2 V8 TDI trosi 9.6l uz cepanje.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Zato sto si ga vise puta pominjao kad pricas o potrosnji.
Nije moj benzinac vise poslednje generacije
Reklamiraju da novi trosi 15-20% manje. Ne znam gde si pokupio da moj auto trosi 8, to trosi na autoputu pri 130km/h, zapravo tada trosi i ispod 8. Kombinovano trosi vise naravno, obicno mi je oko 11 prosek, moze i manje moze i vise, mislim da mi je trenutno i dobrano preko jer sam ga dosta vozao po gradu, bas cu videti sta pise sad. Kroz DE mi srce i po 13-15 na autoputu jer je uzasno neaerodinamican.
Ne znam o kom Audi-ju pricas. Dizeli su zadnjih godina napredovali znatno manje od benzinaca, oni su svoje zlatno doba napretka imali negde od 98-2008. Tada su benzinci bili potpuno zapostavljeni, sada su dizeli dostigli neki vrhunac, a benzincima je ostalo (ili bilo ostalo) jos lufta.
I ne mozes ti voziti zaista ostro auto od 300ks po gradu, da li ces do 50-60-70 ubrzati pod punim gasom ili lagano ne igra neku ulogu, kod nekih motora je cak ekonomicnije ubrzavati sa jacim gasom. Na kraju je mnogo bitnije kolika je guzva, koliko puta stanes/krenes i sl.
Nije moj benzinac vise poslednje generacije

Ne znam o kom Audi-ju pricas. Dizeli su zadnjih godina napredovali znatno manje od benzinaca, oni su svoje zlatno doba napretka imali negde od 98-2008. Tada su benzinci bili potpuno zapostavljeni, sada su dizeli dostigli neki vrhunac, a benzincima je ostalo (ili bilo ostalo) jos lufta.
I ne mozes ti voziti zaista ostro auto od 300ks po gradu, da li ces do 50-60-70 ubrzati pod punim gasom ili lagano ne igra neku ulogu, kod nekih motora je cak ekonomicnije ubrzavati sa jacim gasom. Na kraju je mnogo bitnije kolika je guzva, koliko puta stanes/krenes i sl.
Poslednja izmena od Laki021 u 19 Jun 2015, 15:09, izmenjeno 1 put ukupno.
- Uroš S.
- Postovi: 10988
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Nama bi se ta dizel Fabija isplatila po gorivu pod uslovom da troši 2l manje a ne troši, ne bi mi trošila (4-4.5l u proseku jer sada imam 6-6.5 ukupni prosek na tipa 35.000km). Ali da kažemo 2l, to je za 20l na 1000km, tj. 2000 litara na 100.000km, odnosno oko 2500e za 100.000km, tj. treba mi još godinu dana da bi počeo da štedim, tj 6 godina gde nije uračunata cena u razlici registracije, odnosno ima tu još 1-2 rezervoara goriva sigruno, i u skupljim servisima još toliko.
Ovo sve pod uslovom da troši 30% manje što je nemoguće tj prosto nije istinito, dakle aproksimizacijom dolazim do toga da bi se isplatila za 8 godina, tj. da bi tada počeo da ostvaruješ uštedu.
Ovo sve pod uslovom da troši 30% manje što je nemoguće tj prosto nije istinito, dakle aproksimizacijom dolazim do toga da bi se isplatila za 8 godina, tj. da bi tada počeo da ostvaruješ uštedu.