Kočione pločice
Re: Kočione pločice
Koliko ima pozitivnih i negativnih komentara za plocice/diskove istog proizvodjaca, cesto se zapitam da li se zaista dobije ono sto pise... Isto tako i za ulje.
Tapatalk post
Tapatalk post
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13544
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Kočione pločice
Slabo trošenje pločica nije parametar koji govori o njihovom kvalitetu kočenjaTDI napisao:O pločicama, ono što sigurno znam...KOLIKO PARA - TOLIKO MUZIKE! Ako ne znate koje su dobre, gledajte koje su skupe. I to je cela nauka i filozofija. Kada god sam kupio najjeftinije, najbrze su se potrosile, a kada sam uzeo skuplje, trajale su duze. A ja vozim uvek isto.
Mozda to pravilo ne vazi za neke druge stvari, ali odgovorno tvrdim da za kočione pločice vazi.
Re: Kočione pločice
Ma bolji Ate jedno duplo, a nije toliko skuplji.nikaragva napisao:Za 5000 razlike teško da vredi. To je 30% skuplje, a toliko bolji nije sigurno, ako je uopšte i bolji.
Tapatalk
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Kočione pločice
One koje su mi se slabo trošile, te su obično i bolje kočile. A skuplje sam ih plaćao. Dok su neke koje sam plaćao jeftinije...Pa i nisu tako loše kočile, ali su se trošile kao sapun. Npr. LPR. Izvini sto nisam preciznije objasnio.Grujic napisao:Slabo trošenje pločica nije parametar koji govori o njihovom kvalitetu kočenjaTDI napisao:O pločicama, ono što sigurno znam...KOLIKO PARA - TOLIKO MUZIKE! Ako ne znate koje su dobre, gledajte koje su skupe. I to je cela nauka i filozofija. Kada god sam kupio najjeftinije, najbrze su se potrosile, a kada sam uzeo skuplje, trajale su duze. A ja vozim uvek isto.
Mozda to pravilo ne vazi za neke druge stvari, ali odgovorno tvrdim da za kočione pločice vazi.
@Black,
LPR ne koči tako loše. One su mi trenutno na kolima. Lagao bi te ako bi rekao da loše koče, ali brate troše se mnogo brzo.
Re: Kočione pločice
Ate ne smeju da se forsiraju uopste, bas osetljive plocice. Bolje su mi i Bosch i Mercedes original, a usteda je u odnosu na Bosch 2000, na original 4000 dinara.
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kočione pločice
Ate bas dobro trpe forsiranje po miseluku, bosch sam imao na bmwu, osrednje u najboljem slucaju, htele su da tresu pri kocenju.
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
- Uroš S.
- Postovi: 10985
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Kočione pločice
Ima one Ate Ceramic što ne prljaju felnu, njih ću da stavim za jedno 80.000km kad mi se potroše fabričke :-D
Re: Kočione pločice
Te sportske varijante moraš dobro da zagreješ pre svake vožnje, ako hoćeš da uopšte koče 

- Uroš S.
- Postovi: 10985
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Kočione pločice
Mislim da ovo nisu sportske, samo ne praše po felni.
Sad čitam na sajtu da uopšte nisu performance spec pločice, naprotiv, low noise low dust comfortable pads.
Sad čitam na sajtu da uopšte nisu performance spec pločice, naprotiv, low noise low dust comfortable pads.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Kočione pločice
Nemoj samo da pred neku krivinu produžiš pravo zbog njih. Je*o onda low dust i noise.
Sent using Tapatalk
Sent using Tapatalk
Širim haos!
Re: Kočione pločice
Uroš je u pravu. U pitanju nije performans pločica, nego low dust i veoma trajna pločica.
Mislim da mora uz ATE disk, koji su inače veoma trajni.
Ja sam se zajebao sa Textar Pro diskovima u kombinaciji sa ATE pločicama. Samlele su disk pločice, biće zamena diska na prvu zamenu pločica. Već izgledaju pošteno istrošeni diskovi. Veoma su mekani.
Jedino sto nemam zamerke je na kočenje, to rade besprekorno i potpuno hladne, što je dobro za svakodnevnu normalnu vožnju.
Tapatalk
Mislim da mora uz ATE disk, koji su inače veoma trajni.
Ja sam se zajebao sa Textar Pro diskovima u kombinaciji sa ATE pločicama. Samlele su disk pločice, biće zamena diska na prvu zamenu pločica. Već izgledaju pošteno istrošeni diskovi. Veoma su mekani.
Jedino sto nemam zamerke je na kočenje, to rade besprekorno i potpuno hladne, što je dobro za svakodnevnu normalnu vožnju.
Tapatalk
- Blackshadow
- Postovi: 827
- Pridružio se: 22 Dec 2013, 01:41
- Garaža: W 211 2004 E200 NGT 163KS
- Lokacija: Voždovac
Re: Kočione pločice
Jbga kad voziš kamion od 2 t, tebi ne vredi ni zlatne da staviš.
Šalu na stranu, ja sm par puta ,,ubo'' pravu kombinaciju,
npr jeftin disk, 3-4000 par uparen sa ate pločicom, koči vrh a traje dugo.

Šalu na stranu, ja sm par puta ,,ubo'' pravu kombinaciju,
npr jeftin disk, 3-4000 par uparen sa ate pločicom, koči vrh a traje dugo.
Kanis li pobijediti, ne smijes izgubiti!
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13544
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Kočione pločice
Generalno vazi da su plococe dosta bitniji element...
Re: Kočione pločice
Pda, pločica je ta koja se troši daleko više i od njenog materijala skoro sve zavisi i kako će prljati, i koliko će trajati, i kako će kočiti.
Re: Kočione pločice
Koliko se ubrzava i naglo koci tamo?Ivan napisao:Ate bas dobro trpe forsiranje po miseluku, bosch sam imao na bmwu, osrednje u najboljem slucaju, htele su da tresu pri kocenju.
Послато са GT-N7100
Ja sam ate dva puta spalio, tako sto sam divljao po gradu. Jednostavno se prelako pregreju.
Moj auto, sa svom opremom i sa mnom kao vozacem, ima oko 500kg vise od Punta.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.