Dobro veče
Re: Dobro veče
Imamo temu o tome
- Day Walker
- Postovi: 23552
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
Kako bre ne moze?TDI napisao:
Svi bi mi voleli da imamo 1.6 motor i 180 KS. Ali ne može. Ako hoćeš tu konjažu, kupi auto sa 2.5 TDI motorom i vozi. Jer je taj motor fabricki takav i po svim propisima testiran za tu snagu.

Evo ja sam zivi primer da moze i to fabricki

Brzine idu u H-a !!!




- branja
- Postovi: 3726
- Pridružio se: 25 Feb 2015, 10:44
- Garaža: jtd,bajo moj; cannondale bad boy
- Lokacija: Pančevo
Re: Dobro veče
Bane sine, opusti se. PopiJ nesto 
I nemoj Garija da mi prozivas jer se dvoumim izmedju GP sport, mk2b 1.9jtd i 500L.
Bane nije to TDI, to je Jtd
Poslato sa Lumia 925

I nemoj Garija da mi prozivas jer se dvoumim izmedju GP sport, mk2b 1.9jtd i 500L.
Bane nije to TDI, to je Jtd

Poslato sa Lumia 925
Re: Dobro veče
Kopirao si ili pisao?TDI napisao:Čipovanje - jedna od najvećih zabluda i gluposti srpskih ljubitelja automobila. A zašto?
Napravila fabrika auto sa 131 KS, testirala i sve ostalo. Inzenjer je projektovao auto za tu snagu po svim propisima. I dodje taj auto u Srbiju i nadje se neki majstor Milojica iz Velike Plane ili Malog Iđoša koji će da stavi neko čudo i taj auto će imati 160 ili 180 KS. I taj majstor je sigurno pametniji od inženjera koji je projektovao taj auto. Dok menja njegov projekat.![]()
Da li motor tog automobila može da podnese snagu koja mu je data čipovanjem? To je lutrija.
Često sam dobijao pitanje : ,,Bane, druže, da li si ti čuo za stepen sigurnosti?,, . Odgovaram: ,,Naravno da jesam. To je po prostoj definiciji iz mehanike odnos kritičnog i radnog napona,,. Između ostalog, sigurno je u fabrici propisano da stepen sigurnosti tog motora mora biti koliki jeste. A ako se auto čipuje, taj odnos se smanjuje. A povećavaju se rizici od kvarova. Logično.
Svi bi mi voleli da imamo 1.6 motor i 180 KS. Ali ne može. Ako hoćeš tu konjažu, kupi auto sa 2.5 TDI motorom i vozi. Jer je taj motor fabricki takav i po svim propisima testiran za tu snagu.
Da je čipovanje dobro, radili bi ga u fabrici.
Sa kolima sam puno eksperimentisao, probavao, gledao...Neki od vas to znaju. Ali na kraju je zaključak jedan. Ništa ne može biti bolje od onoga kako je fabrika napravila i propisala.
Posto ako si pisao, da pocnemo da pricamo, ako si samo kopirao, onda nema veze

Pritom je stav negde iz 2002. godine, s obzirom na odnos ccm/ks

- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
Netačno - zato što sam ja rekao da je netačno. Tipičan srpski argumet.Neo napisao:Netacno, na toliko nivoa

Kako brate, koji to 1.6 dizel star 10 godina ima 180 KS?Day Walker napisao:Kako bre ne moze?TDI napisao:
Svi bi mi voleli da imamo 1.6 motor i 180 KS. Ali ne može. Ako hoćeš tu konjažu, kupi auto sa 2.5 TDI motorom i vozi. Jer je taj motor fabricki takav i po svim propisima testiran za tu snagu.
Evo ja sam zivi primer da moze i to fabricki
branjo,
Pijem ja svaki dan. Ja bez rakije ljute domaće ne mogu da živim.

Next,
Kako kopirao? Odakle? I zašto? Nemam puno godina, ali imam dovoljno da bi imao svoje stavove i zaključke. A to što si rekao, cu (naravno) da shvatim kao šalu.

Mnogi su me nagovarali da čipujem svoj auto, ali nešto nisam zainteresovan za to. Ako je fabrika napravila da ima 131 KS, nešto nisam misljenja da neki Milojica može da napravi da ima 160 KS.
Drugo je to kad fabrika napravi, ako napravi auto sa takvom kubikazom i tom snagom. Ipak on tamo prodje sve testove i tako to na tu temu. Ali sve ove naknadne budževine, čipovi, čuda, mu.a i valceri...
Poslednja izmena od TDI u 25 Jun 2015, 19:02, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Dobro veče
Za početak je netačno jer neke fabrike iz identičnog motora izvlače različitu snagu i to različito naplaćuju.
Ima na tu temu na forumu. Prevrti malo.
Ima na tu temu na forumu. Prevrti malo.
- Day Walker
- Postovi: 23552
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
@TDI
Nije dizel al je (turbo) benzinac

I dizeli sada imaju sve vise ks u svakoj novoj generaciji, tako da ne treba da se brines. Sve su to vec ispitali u fabrici.
Nije dizel al je (turbo) benzinac


I dizeli sada imaju sve vise ks u svakoj novoj generaciji, tako da ne treba da se brines. Sve su to vec ispitali u fabrici.
Brzine idu u H-a !!!




Re: Dobro veče
Nije problem napraviti vise KS. Naravno da nesto mora da trpi u momentima kada se taj visak snage koristi (da lupim, 5% voznje). Neko je spreman na tu zrtvu, neko nije. Sto bi se reklo niko te ne bije po usima da to radis na kolima.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
Pajo,
Ne izvlače sigurno iz ,,istog,, motora 90 i 180 KS. Nemoj da si na kraj srca. Svaki motor koji iz fabrike izadje, prođe neke svakojake testove koji pokazu da je moze da podnese snagu koja je iz njega izvučena, kako ti kažeš. Ako je fabrika propisala da taj motor ima 150 KS i takvog ga pustila u ekspotaciju...Ne možemo da dodjemo Ti, ja, Pera, Mika, Zika ili neko osmi, deseti i da prepravljamo nešto što je inženjer projektovao...
Sve ima svoju granicu. Kao što i stepen sigurnosti motora mora da bude toliki koliki je fabrika ostavila. A čipovanjem ga smanjuješ = povećavaš rizik od kvara.
DW,
To je druga priča druže. Koje ti je godište ovo?
Markoni,
Pošteno da ti kažem, nije da nisam ni za kakve modifikacije na kolima, ali baš da menjam performanse motora koje je fabrika propisala, toliko daleko ne bi išao. Ipak je taj inženjer i fabrici završio neke škole u zemlji koja je daleko ispred naše i taj auto prošao testove kao takav. Za mene dovoljni razlozi da se u to ne upuštam.
Ne izvlače sigurno iz ,,istog,, motora 90 i 180 KS. Nemoj da si na kraj srca. Svaki motor koji iz fabrike izadje, prođe neke svakojake testove koji pokazu da je moze da podnese snagu koja je iz njega izvučena, kako ti kažeš. Ako je fabrika propisala da taj motor ima 150 KS i takvog ga pustila u ekspotaciju...Ne možemo da dodjemo Ti, ja, Pera, Mika, Zika ili neko osmi, deseti i da prepravljamo nešto što je inženjer projektovao...
Sve ima svoju granicu. Kao što i stepen sigurnosti motora mora da bude toliki koliki je fabrika ostavila. A čipovanjem ga smanjuješ = povećavaš rizik od kvara.
DW,
To je druga priča druže. Koje ti je godište ovo?
Markoni,
Pošteno da ti kažem, nije da nisam ni za kakve modifikacije na kolima, ali baš da menjam performanse motora koje je fabrika propisala, toliko daleko ne bi išao. Ipak je taj inženjer i fabrici završio neke škole u zemlji koja je daleko ispred naše i taj auto prošao testove kao takav. Za mene dovoljni razlozi da se u to ne upuštam.
Poslednja izmena od TDI u 25 Jun 2015, 19:21, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Dobro veče
Normalno da svaki motor ima granicu, najbolji primer gde fabrika naplacuje snagu je e220 koji fabricki dolazi sa 136 i sa 200+ konja ali su ga u fabrici ogranicli i odlucili da naplacuju tu snagu.
- Day Walker
- Postovi: 23552
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
Iz identičnog motora fabrika izvuče dve ili tri snage. Šta je nejasno u napisanom?TDI napisao:Pajo,
Ne izvlače sigurno iz ,,istog,, motora 90 i 180 KS.
Ako se dobro sećam postoji posebna tema o tome.
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
Hteo sam da kažem da razlika u tim snagama nije drastična. Ako se nismo razumeli...Nije duplo jači, što se tiče konjskih snaga, a iste kubikaže.
Ali kako god, to je fabrika. Prođe tamo neki test i sve ostalo. To što je fabrika napravila, pa makar bio ,,1.2 motor sa 500 KS,, , neću da dovodim u pitanje, ni da govorim kako ne valja. A naknadno ugrađivanje nekog tamo čipa i neko prepravljanje na taj način je nešto drugo.
Ali kako god, to je fabrika. Prođe tamo neki test i sve ostalo. To što je fabrika napravila, pa makar bio ,,1.2 motor sa 500 KS,, , neću da dovodim u pitanje, ni da govorim kako ne valja. A naknadno ugrađivanje nekog tamo čipa i neko prepravljanje na taj način je nešto drugo.