 
 Juče ujutru krećem na posao i igranka. Sija "brizgaljka" (chek engin lampica na Bravo/Brava/Marea), ne radi brzinomer, ne očitava kilometražu, treperi lampica grejača, ne radi klima, papučica gasa zakucava - dakle
 , igranka. Dijagnostika pored ovih grešaka očitava grešku na ABS-u, protokomer "mrtav", preveliko "punjenje".....
 , igranka. Dijagnostika pored ovih grešaka očitava grešku na ABS-u, protokomer "mrtav", preveliko "punjenje".....Uglavnom, previše grešaka koje i nemaju toliko veze jedne sa drugima. Najstori čačakaju, budže....uglavnom osim motora, kočnica, serva i svetala, podizača i centralne - ništa ne radi.
Majstoru pade na pamet da proveri mase - neke je premostio i problem delimično rešen.
 Brzinomer radi,kao i sve ostalo (auto dignut na dizalicu, pušten da radi u trećem prenosu a istovremeno dijagnostika očitava parametre - sve ok, bez greške). Uključi klimu i sa njom se greške vrate (jer je uzemljenje improvizovano, pa vuče masu sa drugih potrošača), ali bar znamo da je u pitanju masa (daj bože da je to u pitanju).
  Brzinomer radi,kao i sve ostalo (auto dignut na dizalicu, pušten da radi u trećem prenosu a istovremeno dijagnostika očitava parametre - sve ok, bez greške). Uključi klimu i sa njom se greške vrate (jer je uzemljenje improvizovano, pa vuče masu sa drugih potrošača), ali bar znamo da je u pitanju masa (daj bože da je to u pitanju).Auto je kod majstora, ujutru se kupusa sve oko akumulatora i sređuje se taj problem sa masom, verovatno da je korozija dohvatila.....
 
 Prošle nedelje sam uradio remap. Dakle, utisci sa remapom su više nego odlični. Drugi auto.
 
 Remap sam uradio kod Safe chip-a, i verujem da nije do mape. Naravno, majstorima sam napomenuo da je remap urađen i kod koga je urađen.
 Danas u toku podneva ću znati šta je u pitanju i naravno, "izvestiću" vas na forumu da znate.
  Danas u toku podneva ću znati šta je u pitanju i naravno, "izvestiću" vas na forumu da znate. Elem, malo sam guglao po netu sinoć u vezi ovih "prljavih masa" i vidim da moj slučaj nije usamljen - A NAROČITO KADA SU TALIJANI U PITANJU!!!
 
 I čisto da bi znali da nije uvek u pitanji neispravna centrala ili ECU i slično. Ubeđen sam da bi neki drugi majstori promenili polovinu elektronskih sklopova i centrala koji su ispravni i to deeeeebelo naplatili (min 250-400 evra, koliko sam ja nabrojao "neispravnih" sklopova), a da nisu krenuli od, smatram, osnovnih stvari!!!!!
 
        





 
  


 Auto u stvari kao da se ugasio i opet upalio. Zašto pitaj boga, nakon toga je prešao još skoro 400 km bez problema. Videću da ga ipak negde oteram na dijagnostiku.
 Auto u stvari kao da se ugasio i opet upalio. Zašto pitaj boga, nakon toga je prešao još skoro 400 km bez problema. Videću da ga ipak negde oteram na dijagnostiku.

