Posto sam u svojoj temi opisao da sam radio ciscenje turbine, EGR ventila i interkulera dam ja mom drugaru da proba kola posle svih intervencija. Inace on vozi Audi A4 2006g 1,9tdi S-line koji je sam uvezao iz Belgije pre 4g. Uzeo ga od prvog privatnog vlasnika koji je u Belgiji pre prodaje uradio komplet servise zajedno sa diskovima i plocicama. Drugar ga cipovao i od tada nije na njemu nista radio jer nije ni trebalo. Pod ovim "nista nije radio" ne podrazumevam redovne servise vec one koji sve nas nerviraju kvarovi,gremlini itd. Ustvari za 4g promenio je samo gornji nosac motora koji mislim da je hidraulicni i da ga je polovnog platio pre 2g 50e. E sad proba on Passata i odusevi se jer kaze njemu Audi ne povlaci tako vec nekako tromo do 2000obrtaja. Razocaran grdno uhvati on sutradan sam skine EGR ventil i zamalo ga nesto nije ujelo. Ja licno nisam video ovako zaprljan ventil nikada.









Cistio je dobrih 4 sata dok sve nije doveo u red. Neverovatno koja kolicina smole i cadji se nakupilo i zalepilo, neverovatno koliko je bre izdrzljiv ovaj EGR ventil jer mu nikada nije nista pokazivao na kompu kada bi isao na redovne servise a da posle ciscenjan normalno radi kao da je nov. Osim sto mu sada auto bukvalno ne poleti kada doda gas auto se isto ponasa kao i pre ciscenja ventila. Gorivo je sipao samo na Mol pumpi jer mu je maltene pumpa do zgrade i naravno u Belgiji.



