Zašto je Srbija tu gde jeste?!
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Da se prosecan covek usmerava lose, to mogu da prihvatim, ali da nekome, bilo kome, bilo kako, bilo kada, treba dati mandat da to ispravlja i usmerava "dobro": od tog se jezim. Dovoljno bi bilo ukloniti bilo kakav oblik drustvenog inzenjeringa i covek bi se ustabilizovao bas gde treba, sam od sebe i u skladu sa drustvom. Sve znacajne institucije covecanstva su nastale spontano iz baze a ne podarene od "elite"
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Ja iskreno i ne vidim (bar o mom okruzenju kad se radi) da iko to voli i gleda. Vec ispadamo bombardovani vestima iz parova, ja za mnoge likove ne bi ni znao da mi ne iskoce na blicovom sajtu kad odem da vidim vesti ovako, isto i po naslovnicama mnogih novina...
- branja
- Postovi: 3726
- Pridružio se: 25 Feb 2015, 10:44
- Garaža: jtd,bajo moj; cannondale bad boy
- Lokacija: Pančevo
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Ne moras da gledas ali je toliko bombardovanja o tim amebama i bolidima da je, nazalost, ne moguce izbeci. Cesto ispadnem neinformisan za neke krupnije dogadjaje je ne mogu podneti te gluposti koje stalo iskacu. Ko je pokazao sisu ili tako nesto.
Sramota je da Zeljko Mitrovic dobije nagradu za kulturu. Da ne govorimo o velicinama casopisa tipa, Kurir, Informer i ostale propagande. Na zalost elektronski mediji su i te kako kontroslisani i i te kako se filtrira sadzaj koji dolazi do ljudi. Vidim da jos nesto Politika ima kritickih i pametnih tekstova, a ostalo nije vredno pomena.
Poslato sa Lumia 925
Sramota je da Zeljko Mitrovic dobije nagradu za kulturu. Da ne govorimo o velicinama casopisa tipa, Kurir, Informer i ostale propagande. Na zalost elektronski mediji su i te kako kontroslisani i i te kako se filtrira sadzaj koji dolazi do ljudi. Vidim da jos nesto Politika ima kritickih i pametnih tekstova, a ostalo nije vredno pomena.
Poslato sa Lumia 925
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Nemoguće.Rakhil napisao:Da se prosecan covek usmerava lose, to mogu da prihvatim, ali da nekome, bilo kome, bilo kako, bilo kada, treba dati mandat da to ispravlja i usmerava "dobro": od tog se jezim. Dovoljno bi bilo ukloniti bilo kakav oblik drustvenog inzenjeringa i covek bi se ustabilizovao bas gde treba, sam od sebe i u skladu sa drustvom. Sve znacajne institucije covecanstva su nastale spontano iz baze a ne podarene od "elite"
Posledično bi aktivirao prirodnu selekciju, a to bi izokrenulo iz korena ljude koji imaju vlast i novac trenutno.
Kod nas kad se promeni vlast, promeni se i ekipa koja drži firme i ima lovu. Retko ko ostane tu gde jeste i to su ozbiljni izuzeci ili opaki maheri koji su jači od vlasti.
Da ne misle ljudi da je problem u Srbiji, nije. Problem je svetskih razmera.
Tapatalk
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Ko zna sta si ti hteo da kazes I kakve veze to ima sa ovim sto si citirao...
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Zavisi šta podrazumevaš pod 'slobodnom voljom'. Svi smo mi definisani sredinom i vremenom u kome živimo, a kad kažem definisani, svakako mislim i 'ograničeni' odnosno usmereni. Pod tim ipak ne podrazumevam da neko ne može pokazati dovoljno inteligencije, želje, nekonformizma i, u krajnjoj liniji hrabrosti da se odupre većini i njenim shvatanjima, makar na tom površnom nivou kakav je televizija, odnosno mediji. Najbolji primer imaš ovde - svi smo manje/više bili izloženi istom 'tretmanu', pa ne vidim da neko gleda ili diskutuje o učesnicima ili događajima reality programa. To samo znači da ko hoće - može, a ne da samo ko može - hoće.dragan napisao:Nije 45. ni 85. ali to baš ništa ne menja. Naravno da je moguće usmeravati natod, samo su metode drugacije. A i potrebno je, i postoji svugde samo u različitim oblicima. Ne misliš valjda Da prosečan čovek pravi izbore po svojoj volji...
Ne smatram da postoji neka velika ili organizovana 'zavera' usmeravanja ljudi i njihovog izbora, postoji samo sloj društva (privredni, politički) koji to potpomaže i naravno debelo zarađuje, kakva god ta zarada bila. Ljudska priroda je takva kakva je, ne može se suštinski mnogo promeniti, ali se može uz malo truda dovesti na podnošljiv nivo, opet u zavisnosti od vremena i mesta posmatranja.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
I u mojoj okolini je tako, ali smatram da su to ljudi koji cine plafon 20% ovog drustva.Grujic napisao:Ja iskreno i ne vidim (bar o mom okruzenju kad se radi) da iko to voli i gleda. Vec ispadamo bombardovani vestima iz parova, ja za mnoge likove ne bi ni znao da mi ne iskoce na blicovom sajtu kad odem da vidim vesti ovako, isto i po naslovnicama mnogih novina...

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Žvake za seljake...
Razvališe „leksuse“ za mesec dana!
http://www.alo.rs/vesti/aktuelno/razval ... ana/104791
Čak pet skupocenih „leksusa“ koje duže ministarstva Rasima Ljajića, Zlatibora Lončara, Aleksandra Vulina, Srđana Verbića i Bratislava Gašića, a poklon su japanske vlade, imalo je havarije tokom poslednjih mesec dana, saznaje „Alo!“!
Budući da su to izuzetno skupi automobili hibridne generacije, čija cena ide do 40.000 evra, a branik košta 400, šoferšajbna oko 500, građane Srbije njihova poravka koštaće najmanje 2.500 evra ili sedam prosečnih plata.
- Sredinom maja, u novim „leksusima“ prvi su počeli da se voze pripadnici ministarstava Srđana Verbića, Zlatibora Lončara i Jadranke Joksimović. Ubrzo su i ostale njihove kolege dobile po limuzinu na korišćenje. Iako je prošlo tek mesec dana, čak pet „leksusa“ završilo je na popravci. Uzroci su bili različiti, pa se tako Gašićev „leksus“ zakucao u vozilo iz pratnje koje se kretalo ispred, dok je automobil kojim se vozi Vulin imao nezgodu na parkingu?! - priča odlično obavešteni izvor „Alo!“.
Zoran Trninić, direktor Uprave zajedničke poslove Vlade Srbije, koje je dodelilo ove automobile ministarstvima, potvrdio je za „Alo!“ da je „leksus“ ministra Vulina oštećen.
- Oštećen je branik. Takođe, poznato mi je da je šoferšajbna pukla na „leksusu“ koji koristi ministar Verbić. Kako mi je rečeno, kamen koji je odbacilo vozilo ispred Verbićevog automobila odskočio je sa puta, a zatim je udario u šoferšajbnu, koja je pukla - priča on i dodaje da mu nije poznato da su ostali ministri imali neke probleme sa „leksusima“.
U Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija potvrdili su da je njihovo vozilo oštećeno 2. juna i da je već sledećeg dana popravljeno.
- To se dogodilo kada se ministar Rasim Ljajić vraćao sa službenog puta iz Gornjeg Milanovca, gde je boravio zbog digitalizacije. Na naplatnoj rampi u Mladenovcu, auto u pratnji ministra Ljajića udaren je otpozadi i oštećen mu je branik. Ministar je bio u automobilu ispred njega. Niko nije povređen te su svi nastavili put ka Beogradu - rekli su za „Alo!“ u tom ministarstvu.
S druge strane, Dragica Gavrilović iz pres službe Ministarstva prosvete nije htela da komentariše naša sazanja o havariji automobila ministra Verbića.
- Ministar nije povređen, a za sve ostale informacije obratite se nadležnoj upravi - kratko je odgovorila ona.
Ni u Ministarstvu zdravlja nisu bili rečitiji. Naime, oni su negirali za „Alo!“ da ministar dr Zlatibor Lončar koristi „leksus“ i tvrdili da nemaju saznanja da je vozilo koje duži njihovo ministarstvo oštećeno.
- Lončar nikada nije seo u taj „leksus“ - bilo je sve što su rekli.
Kako „Alo!“ saznaje, ministar Lončar nije zadužio „leksus“, već je to uradilo Ministarstvo zdravlja, koje ga koristi za službena putovanja zaposlenih.
Poslednji se na „crnu listu“ upisao ministar Gašić. Njegov „leksus“ oštećen je početkom prošle nedelje kada se na putu od Kruševca ka Beogradu zakucao u vozilo ispred, takođe iz ministrove pratnje!
I u njegovom ministarstvu nezvanično tvrde za „Alo!“ da Gašićev „leksus“ nije imao nikakvu havariju, ali tokom jučerašnjeg dana ništa zvanično nisu mogli da kažu o toj temi.
Podsetimo, ambasador Japana, njegova ekselencija Masafumi Kuroki, u martu je u Palati „Srbija“ svečano uručio ključeve 33 vozila „tojota“ i „leksus“ koje je japanska vlada donirala Vladi Srbije. Donaciju čine vozila vrhunskih ekoloških karakteristika, sa hibridnim pogonom – 22 „leksusa GS 300h“ i 11 „tojota prijus“, a ministarstva su ih zadužila u maju.
Delovi izuzetno skupi
Kako za Alo! kaže jedan od automehaničara koji je želeo da ostane anoniman, "leksuse" koje voze naši političari visoko cene u svetu zbog performansi, ali im je i cena takva - oko 40.000 evra.
- Popravka branika košta od 300 do 400 evra, šoferšajbna oko 500 evra. Uopšte uzevši, njihovi delovi su izuzetno skupi za naše prilike - kazao je on.
Razvališe „leksuse“ za mesec dana!
http://www.alo.rs/vesti/aktuelno/razval ... ana/104791
Čak pet skupocenih „leksusa“ koje duže ministarstva Rasima Ljajića, Zlatibora Lončara, Aleksandra Vulina, Srđana Verbića i Bratislava Gašića, a poklon su japanske vlade, imalo je havarije tokom poslednjih mesec dana, saznaje „Alo!“!
Budući da su to izuzetno skupi automobili hibridne generacije, čija cena ide do 40.000 evra, a branik košta 400, šoferšajbna oko 500, građane Srbije njihova poravka koštaće najmanje 2.500 evra ili sedam prosečnih plata.
- Sredinom maja, u novim „leksusima“ prvi su počeli da se voze pripadnici ministarstava Srđana Verbića, Zlatibora Lončara i Jadranke Joksimović. Ubrzo su i ostale njihove kolege dobile po limuzinu na korišćenje. Iako je prošlo tek mesec dana, čak pet „leksusa“ završilo je na popravci. Uzroci su bili različiti, pa se tako Gašićev „leksus“ zakucao u vozilo iz pratnje koje se kretalo ispred, dok je automobil kojim se vozi Vulin imao nezgodu na parkingu?! - priča odlično obavešteni izvor „Alo!“.
Zoran Trninić, direktor Uprave zajedničke poslove Vlade Srbije, koje je dodelilo ove automobile ministarstvima, potvrdio je za „Alo!“ da je „leksus“ ministra Vulina oštećen.
- Oštećen je branik. Takođe, poznato mi je da je šoferšajbna pukla na „leksusu“ koji koristi ministar Verbić. Kako mi je rečeno, kamen koji je odbacilo vozilo ispred Verbićevog automobila odskočio je sa puta, a zatim je udario u šoferšajbnu, koja je pukla - priča on i dodaje da mu nije poznato da su ostali ministri imali neke probleme sa „leksusima“.
U Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija potvrdili su da je njihovo vozilo oštećeno 2. juna i da je već sledećeg dana popravljeno.
- To se dogodilo kada se ministar Rasim Ljajić vraćao sa službenog puta iz Gornjeg Milanovca, gde je boravio zbog digitalizacije. Na naplatnoj rampi u Mladenovcu, auto u pratnji ministra Ljajića udaren je otpozadi i oštećen mu je branik. Ministar je bio u automobilu ispred njega. Niko nije povređen te su svi nastavili put ka Beogradu - rekli su za „Alo!“ u tom ministarstvu.
S druge strane, Dragica Gavrilović iz pres službe Ministarstva prosvete nije htela da komentariše naša sazanja o havariji automobila ministra Verbića.
- Ministar nije povređen, a za sve ostale informacije obratite se nadležnoj upravi - kratko je odgovorila ona.
Ni u Ministarstvu zdravlja nisu bili rečitiji. Naime, oni su negirali za „Alo!“ da ministar dr Zlatibor Lončar koristi „leksus“ i tvrdili da nemaju saznanja da je vozilo koje duži njihovo ministarstvo oštećeno.
- Lončar nikada nije seo u taj „leksus“ - bilo je sve što su rekli.
Kako „Alo!“ saznaje, ministar Lončar nije zadužio „leksus“, već je to uradilo Ministarstvo zdravlja, koje ga koristi za službena putovanja zaposlenih.
Poslednji se na „crnu listu“ upisao ministar Gašić. Njegov „leksus“ oštećen je početkom prošle nedelje kada se na putu od Kruševca ka Beogradu zakucao u vozilo ispred, takođe iz ministrove pratnje!
I u njegovom ministarstvu nezvanično tvrde za „Alo!“ da Gašićev „leksus“ nije imao nikakvu havariju, ali tokom jučerašnjeg dana ništa zvanično nisu mogli da kažu o toj temi.
Podsetimo, ambasador Japana, njegova ekselencija Masafumi Kuroki, u martu je u Palati „Srbija“ svečano uručio ključeve 33 vozila „tojota“ i „leksus“ koje je japanska vlada donirala Vladi Srbije. Donaciju čine vozila vrhunskih ekoloških karakteristika, sa hibridnim pogonom – 22 „leksusa GS 300h“ i 11 „tojota prijus“, a ministarstva su ih zadužila u maju.
Delovi izuzetno skupi
Kako za Alo! kaže jedan od automehaničara koji je želeo da ostane anoniman, "leksuse" koje voze naši političari visoko cene u svetu zbog performansi, ali im je i cena takva - oko 40.000 evra.
- Popravka branika košta od 300 do 400 evra, šoferšajbna oko 500 evra. Uopšte uzevši, njihovi delovi su izuzetno skupi za naše prilike - kazao je on.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
retardiran i naslov i tekst...
Boringly average, but also perfect for school run mums
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32204
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Mora se nečim privući pažnja. Kako bi prodali reklame na sajtu da nema ovakvih naslova.
Vidi ovo... http://www.blic.rs/Zabava/Vesti/572392/ ... -kabriolet
Niđe ni A o automobilu, koji model, kad je kupila, koliko košta, ništa. Dovoljno je slika i bombastičan naslov i to je to. Dobrodošli u online novinarstvo.
Vidi ovo... http://www.blic.rs/Zabava/Vesti/572392/ ... -kabriolet
Niđe ni A o automobilu, koji model, kad je kupila, koliko košta, ništa. Dovoljno je slika i bombastičan naslov i to je to. Dobrodošli u online novinarstvo.
Posetite www.garaza.rs !
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Pazi: Hibridne generacije.







Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Sponsored by Porsche SCG & Auto ČačakGeza napisao:Žvake za seljake...
Razvališe „leksuse“ za mesec dana!
http://www.alo.rs/vesti/aktuelno/razval ... ana/104791
Čak pet skupocenih „leksusa“ koje duže ministarstva Rasima Ljajića, Zlatibora Lončara, Aleksandra Vulina, Srđana Verbića i Bratislava Gašića, a poklon su japanske vlade, imalo je havarije tokom poslednjih mesec dana, saznaje „Alo!“!
Budući da su to izuzetno skupi automobili hibridne generacije, čija cena ide do 40.000 evra, a branik košta 400, šoferšajbna oko 500, građane Srbije njihova poravka koštaće najmanje 2.500 evra ili sedam prosečnih plata.
- Sredinom maja, u novim „leksusima“ prvi su počeli da se voze pripadnici ministarstava Srđana Verbića, Zlatibora Lončara i Jadranke Joksimović. Ubrzo su i ostale njihove kolege dobile po limuzinu na korišćenje. Iako je prošlo tek mesec dana, čak pet „leksusa“ završilo je na popravci. Uzroci su bili različiti, pa se tako Gašićev „leksus“ zakucao u vozilo iz pratnje koje se kretalo ispred, dok je automobil kojim se vozi Vulin imao nezgodu na parkingu?! - priča odlično obavešteni izvor „Alo!“.
Zoran Trninić, direktor Uprave zajedničke poslove Vlade Srbije, koje je dodelilo ove automobile ministarstvima, potvrdio je za „Alo!“ da je „leksus“ ministra Vulina oštećen.
- Oštećen je branik. Takođe, poznato mi je da je šoferšajbna pukla na „leksusu“ koji koristi ministar Verbić. Kako mi je rečeno, kamen koji je odbacilo vozilo ispred Verbićevog automobila odskočio je sa puta, a zatim je udario u šoferšajbnu, koja je pukla - priča on i dodaje da mu nije poznato da su ostali ministri imali neke probleme sa „leksusima“.
U Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija potvrdili su da je njihovo vozilo oštećeno 2. juna i da je već sledećeg dana popravljeno.
- To se dogodilo kada se ministar Rasim Ljajić vraćao sa službenog puta iz Gornjeg Milanovca, gde je boravio zbog digitalizacije. Na naplatnoj rampi u Mladenovcu, auto u pratnji ministra Ljajića udaren je otpozadi i oštećen mu je branik. Ministar je bio u automobilu ispred njega. Niko nije povređen te su svi nastavili put ka Beogradu - rekli su za „Alo!“ u tom ministarstvu.
S druge strane, Dragica Gavrilović iz pres službe Ministarstva prosvete nije htela da komentariše naša sazanja o havariji automobila ministra Verbića.
- Ministar nije povređen, a za sve ostale informacije obratite se nadležnoj upravi - kratko je odgovorila ona.
Ni u Ministarstvu zdravlja nisu bili rečitiji. Naime, oni su negirali za „Alo!“ da ministar dr Zlatibor Lončar koristi „leksus“ i tvrdili da nemaju saznanja da je vozilo koje duži njihovo ministarstvo oštećeno.
- Lončar nikada nije seo u taj „leksus“ - bilo je sve što su rekli.
Kako „Alo!“ saznaje, ministar Lončar nije zadužio „leksus“, već je to uradilo Ministarstvo zdravlja, koje ga koristi za službena putovanja zaposlenih.
Poslednji se na „crnu listu“ upisao ministar Gašić. Njegov „leksus“ oštećen je početkom prošle nedelje kada se na putu od Kruševca ka Beogradu zakucao u vozilo ispred, takođe iz ministrove pratnje!
I u njegovom ministarstvu nezvanično tvrde za „Alo!“ da Gašićev „leksus“ nije imao nikakvu havariju, ali tokom jučerašnjeg dana ništa zvanično nisu mogli da kažu o toj temi.
Podsetimo, ambasador Japana, njegova ekselencija Masafumi Kuroki, u martu je u Palati „Srbija“ svečano uručio ključeve 33 vozila „tojota“ i „leksus“ koje je japanska vlada donirala Vladi Srbije. Donaciju čine vozila vrhunskih ekoloških karakteristika, sa hibridnim pogonom – 22 „leksusa GS 300h“ i 11 „tojota prijus“, a ministarstva su ih zadužila u maju.
Delovi izuzetno skupi
Kako za Alo! kaže jedan od automehaničara koji je želeo da ostane anoniman, "leksuse" koje voze naši političari visoko cene u svetu zbog performansi, ali im je i cena takva - oko 40.000 evra.
- Popravka branika košta od 300 do 400 evra, šoferšajbna oko 500 evra. Uopšte uzevši, njihovi delovi su izuzetno skupi za naše prilike - kazao je on.

- Kornjaca Rade
- Postovi: 3929
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Isto sam pomislio.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Eto prilike za poznavaoce da pokušaju da prepoznaju koji je auto u pitanju.trojanac napisao:Mora se nečim privući pažnja. Kako bi prodali reklame na sajtu da nema ovakvih naslova.
Vidi ovo... http://www.blic.rs/Zabava/Vesti/572392/ ... -kabriolet
Niđe ni A o automobilu, koji model, kad je kupila, koliko košta, ništa. Dovoljno je slika i bombastičan naslov i to je to. Dobrodošli u online novinarstvo.
