
Sent from my Sony
Zato sto ga vole, a ne znaju kako to da pokazuZlaja011 napisao:ali nikad mi nece biti jasno zasto ljudi koji ne vole Audi dodju u temu sa ovim naslovom i postuju kojekakve gluposti na racun pomenutog brenda?
Jesi li siguran da je A8 D3 imao tu opciju? Baš taj pomenuti 4.0TDi sam vozio nebrojeno puta i nisam primjetio da na obrtomjeru ima zonu sa žutim lampicama koje se postepeno gase kako se i motor zagrijava. To ograničenje obrtaja je služilo da se motor ne forsira dok je hladan i uglavnom je na sportskim benzinjarama. Nisam vidio da su to ugrađivali na velike dizel limuzine. Možda si ti mislio na nešto drugo? Za distronic se slažem, on kad je aktivan ima delimično zatamnjenu grafiku na tabli.goblin napisao:Audi taj sistem koristi vec vise od 10 godina.
Imao sam ga u Audiju A8 D3 4.0TDI. Tabla je bila ispisana graficki ali tek nakon startovanja motora palile su se lampice iznad brojeva. Na slican nacin je funkcionisao i tempomat sa distronic sistemom.
PS - ove prozivke i prepucavanje je blago receno smesno i na nivou klinaca u osnovnoj skoli.
Ko do danas nije shvatio tehnicku poziciju sva tri brenda i koliko su izjednaceni a da svaki od njih itekako ima svoje prednosti i mane, sa takvima ne treba ni ulaziti u dublju diskusiju.
Daj neki izvor. Zvuci bas neverovatno.goblin napisao: Pa tako u narednom periodu pored sadasnjih A4/A6 Allroad, mozemo ocekivati i A5 Sportback i A7 u Allroad verziji.