AUDI - Vorsprung durch Technik
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Postavio sam sliku Volvoa S60 Cross Country, ali niko nije registrovao... Povišena limuzina sa pogonom na svim točkovima i nekom vrstom zaštite karoserije sa donje strane. Inače koncept nije nov, AMC je probao to pre mnogo godina.
http://amceaglesden.com/history1984/
http://amceaglesden.com/history1984/
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
I v40 je na isti princip. XC70 je isti fazon kao allroud karavan itd.
Cak to Volvo fura od devedesetih mislim.
Cak to Volvo fura od devedesetih mislim.
Dobra sisa zlata vredi.
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Ko god posmatra Allroad kao vozilo koje treba da pokaze ozbiljnije offroad karakteristike taj posmatra pogresnu klasu.
Njegove mogucnosti treba posmatrati samo kroz blazi makadam sa pokojom preprekom koju obicna limuzina ne bi mogla da savlada cisto zbog klirensa, lagodnije voznje u otezanim uslovima u zimskom periodu ili po losijem putu...
Njegove mogucnosti treba posmatrati samo kroz blazi makadam sa pokojom preprekom koju obicna limuzina ne bi mogla da savlada cisto zbog klirensa, lagodnije voznje u otezanim uslovima u zimskom periodu ili po losijem putu...
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Pa da, a6, ali pricam za taj a5sb/a7 allroad koncept, potencijalni.Comi napisao:Pa postoji karavan allroud
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Kad krene Adrei da ga pakuje ima da bude i S line eXclusive i Allroad 

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Ama Quattro je pokidao jer je konkurencija imala pogon na jednoj osovini 
Daj neku sliku šasije sa ogibljenjem i pogonom da uporedim sa Outback-om.
Vazdušno ogibljenje beše izbegavaju ljudi i kad kupuju i limuzine koliko je pouzdano? To je ono što je Citroën imao pre ravno 60 godina?

Daj neku sliku šasije sa ogibljenjem i pogonom da uporedim sa Outback-om.
Vazdušno ogibljenje beše izbegavaju ljudi i kad kupuju i limuzine koliko je pouzdano? To je ono što je Citroën imao pre ravno 60 godina?

Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Nema bolje off road osobine od RangeRovera i defendera, mislio sam na ove kvazi SUVove, kao sto su CRV, Rav4, i slicni. Od njih ima i visi klirens kada je u offroad modu i bolji pogon. Mislim da C7 allroad, moze da se seta 65mm gore i dole kada se sabere.Xepoj87 napisao:Ja ne vidim kako taj Allroad moze imati bolje offroad mogucnosti od suva?
Sta on to tehnicki ima, da ga cini boljim, osim osecaja u dusi fanova?
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: AUDI - Vorsprung durch Technik
Mislim da Audi,Merc /i Citroen imaji drugacije reseno vazdusno ogibljenje. Menije na Citroenu katastrofa.
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Vazdusno ogibljenje da se izbegava u 2015g ???Ji 4Tze napisao: Vazdušno ogibljenje beše izbegavaju ljudi i kad kupuju i limuzine koliko je pouzdano? To je ono što je Citroën imao pre ravno 60 godina?

Imao sam ga na nekim svojim automobilima i vrlo dobro znam sta pruza, to je jedna od najboljih stavki opreme u savremenim automobilima. Tacno je da su na starijim verzijama raznih modela ti vazdusni jastuci znali da prave probleme (S klasa, A8...). Mejdutim, sada je sve daleko pouzdanije gotovo da nisam cuo da iko ima problema.
Vec kod Allroad i te klase, vazdusno ogibljenje dolazi u standardnoj opreme i to smatram kao must have opciju da bi takav auto stvarno bio toliko svestran koliko treba da bude.
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Allroad, Q7 i A8 imaju standardno i mislim da ne može bez toga da se kupi.
Re: Одг: AUDI - Vorsprung durch Technik
Koristio sam vazdusno ogibljenje na Mercedesu i Audiju (na BMW-u ga nikada nisam testirao) sto se tice limuzina. Kod SUV segmenta sam probao i novi Ciroki sa vazdusnim ogibljenjem, i ML, i Cayenne.... mada kod njih to ogibljenje ima drugu dimenziju u odnosu na limuzinu.dag81 napisao:Mislim da Audi,Merc /i Citroen imaji drugacije reseno vazdusno ogibljenje. Menije na Citroenu katastrofa.
Kod Mercedesa na S klasi moze da se bira mod u kojem zelis ogibljenje da radi (biras tvrdocu) i to sve odradjuje fantasticno. Jedino sto mu fali jeste podesavanje klirensa.
Na A8 isto postoji podesavanje koje je malo detaljnije ali u principu odradjuje isti posao. Kod A6 Allroad je podesavanje klirensa bas izrazeno i auto moze bas drasticno da se podize i spusta, a cak postoji i tjunerski dodatak (bukvalno cipovanje vazdusnog ogibljenja) koji omogucava jos dodatnog prostora i podizanja i supustanja.
U svakom slucaju fantasticna stvar koja jedan isti auto pretvara u totalno drugu dimenziju, npr. A6 sa i bez vazdusnog ogibljenja ne mogu da se porede.
A6 Allroad i A8 sigurno imaju standardno vazdusno, za Q7 nisam siguran a bezveze mi je sto ga kod A4 Allroad nema cak ni kao opcija.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Citroen ima hidrauliku, nije vazdušno ogibljenje.
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Hidropneumatiku.
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Vazdusno ogibljenje je odlicna stvar, kad je ispravno... Sklono je kvarovima bas kao i obicno vesanje, jedino se razlikuje po tome sto kad dodje vreme za zamenu osetno je skuplje od obicnih amorta i opruga... Na Mercedesu je cini mi se najkvarljivije i ume cesto da pusta vazduh sto dovodi do toga da auto padne posle duzeg stajanja ili udje u servisni mod...
Sto se tice allroad modela, svako ko ga poredi sa vrhunskim terencem ocigledno ima problem u glavi, jer on to svakako nije niti na tu grupu ljudi cilja. Sa druge strane ni jedan vrhunski terenac nikad nece biti dobar putnicki auto tako da tu nema sta da se poredi. Ono sto allroad nudi su udobnost, odlicne vozne karakteristike po normalnim putevima, a da se pritom van puta snalazi jako dobro, bolje od mnogih SUVa (poput RAV4 Tiguan Antara X3 i ostale gluposti) i pouzdanu platformu na kojoj je zasnovan sto ga cini odlicnim all round vozilom. Quattro pogon po meni trenutno zivi od stare slave i imao sam cesto prilike da ga vidim na najglupljem mogucem testu (valjci na tehnickom pregledu) u poredjenju sa npr xDrive pogonom mnogo teze izadje sa valjaka od xDrive... Nadam se da ce u buducnosti malo poraditi i usavrsiti ga jer mislim da je u poslednjih 20ak godina stagnirao ili se cak pogorsao u odnosu na to sta je nekad bio
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Sto se tice allroad modela, svako ko ga poredi sa vrhunskim terencem ocigledno ima problem u glavi, jer on to svakako nije niti na tu grupu ljudi cilja. Sa druge strane ni jedan vrhunski terenac nikad nece biti dobar putnicki auto tako da tu nema sta da se poredi. Ono sto allroad nudi su udobnost, odlicne vozne karakteristike po normalnim putevima, a da se pritom van puta snalazi jako dobro, bolje od mnogih SUVa (poput RAV4 Tiguan Antara X3 i ostale gluposti) i pouzdanu platformu na kojoj je zasnovan sto ga cini odlicnim all round vozilom. Quattro pogon po meni trenutno zivi od stare slave i imao sam cesto prilike da ga vidim na najglupljem mogucem testu (valjci na tehnickom pregledu) u poredjenju sa npr xDrive pogonom mnogo teze izadje sa valjaka od xDrive... Nadam se da ce u buducnosti malo poraditi i usavrsiti ga jer mislim da je u poslednjih 20ak godina stagnirao ili se cak pogorsao u odnosu na to sta je nekad bio
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk