
Ovo je standardni deo opreme na A7 (nisam ni znao da tako nešto postoji). Ne znam koliko energije stvarno troši alternator, ali kapiram da su na novijim kolima uz pomoć ECU algoritmi punjenja akumulatora dovoljno napredovali da praktično svaki auto sad ima nešto slično.
Ono što sam ja uspeo da skontam je da je u pitanju optimizovan algoritam punjenja akumulatora (više prilikom kočenja, manje tokom vožnje) sa ciljem uštede u gorivu i ništa više od tog. Jedino što se izdvaja od konkurencije je bombastičan naziv. Teoretski, neka ušteda mora da postoji, mada sa druge strane, kada je akumulator potpuno pun, a motor u radnom režimu, struja koja ga puni bi trebala biti veoma mala - tako da je prostor za uštedu izuzetno mali i da konvergira nuli. Takođe ne verujem da smeju da dopuste neku veću amplitudu pražnjenja olovnog akumulatora, jer bi ga u tom slučaju upropastili.
Navukli su me bombastičnim nazivom te sam morao da proverim o čemu se radi.