Automobil oko 2000 eura
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Automobil oko 2000 eura
Kako god sa 2500e ako je to suma i za prvu registraciju, mali servis, verovatno i vekiki, bar dve gume i jos po koja sitnica je malo. Realno da sve bude ok i da nije krs bez 500-600e necete proci, a cesce je to do 1000e ako hocete da auto bude utegnut.i to da nista ne crkne samo redovno odrzavanje.
Bilo kako bilo ako imate 2500e za auto "na putu" Punto je najrealniji izbor zbog cene delova, registracije, guma i ostalog.
Bilo kako bilo ako imate 2500e za auto "na putu" Punto je najrealniji izbor zbog cene delova, registracije, guma i ostalog.
Re: Automobil oko 2000 eura
Fiat Stilo 1.9jtd sa 5 vrata, i sa opcijom pomeranja zadnjih sedista, nema konfornijeg auta u C segmentu. Kada se pomeri zadnja klupa skroz nazad, mnogo mesta ima za noge i za glavu, cak i za ljude od 2m,ne dodiruje se glavom krov. Odrzavanje povoljno pod uslovom da proverite dobro auto ko majstora, pre svega turbinu i zamajac. Po meni trenutno nema bolji auto odnos cena-odrzavanje-potrosnja-performanse.
Послато са ALCATEL ONE TOUCH 7047D уз помоћ Тапатока
Послато са ALCATEL ONE TOUCH 7047D уз помоћ Тапатока
- Pulp Fiction
- Postovi: 1649
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Automobil oko 2000 eura
@dragvorl
Pa tu u tom segmentu jesu, ništa drugo mi nije palo na pamet. Čini mi se da ova dva ima najvise na ulicama i da bar održavanje neće biti problem. Kad bih imao para i novu bio uzeo astru J prelepa je, ali boga mi i fokus ništa ne zaostaje.
dag81 - Znam da su mogući dodatni troškovi ali im se ne nadam, msm ne bih voleo, tako da zato sam stavio tu astru g na SM table bar nema taj trošak registrovanja, 2300 za 200e se valjda moze još koješta srediti, a i napisao je da je uradio veliki servis
Naravno sve to treba proveriti.
2500,600 nek bude maks sa troškovima ciljati znači da se nađe nešto za 2200,300,400 u što boljem stanju, po mogućstvu da nema još dodatni trošak registrovanja, i da ajde ostane para za mali sevis minimum, ostatak nek sačeka.
Ali ono što me interesuje jeste ko je bolji izbog astra g ili focus, ostali nzm stvarno koja kola, kažem i fiestica mi je super baš kao ta sa oglasa, možda bi bilo bolje da je 1.25 motor ali dobro sad ima i takvih za naći. Stilo sa početka proizvodnje nzm koliko je pametno tražiti, još sa 5v nije neki lepotan
Pa tu u tom segmentu jesu, ništa drugo mi nije palo na pamet. Čini mi se da ova dva ima najvise na ulicama i da bar održavanje neće biti problem. Kad bih imao para i novu bio uzeo astru J prelepa je, ali boga mi i fokus ništa ne zaostaje.
dag81 - Znam da su mogući dodatni troškovi ali im se ne nadam, msm ne bih voleo, tako da zato sam stavio tu astru g na SM table bar nema taj trošak registrovanja, 2300 za 200e se valjda moze još koješta srediti, a i napisao je da je uradio veliki servis

2500,600 nek bude maks sa troškovima ciljati znači da se nađe nešto za 2200,300,400 u što boljem stanju, po mogućstvu da nema još dodatni trošak registrovanja, i da ajde ostane para za mali sevis minimum, ostatak nek sačeka.
Ali ono što me interesuje jeste ko je bolji izbog astra g ili focus, ostali nzm stvarno koja kola, kažem i fiestica mi je super baš kao ta sa oglasa, možda bi bilo bolje da je 1.25 motor ali dobro sad ima i takvih za naći. Stilo sa početka proizvodnje nzm koliko je pametno tražiti, još sa 5v nije neki lepotan

Re: Automobil oko 2000 eura
Zasto mislis da Stilo nije pametno traziti? Pitam zato sto sam imao 2 Stila 1.9jtd i dosta je predjeno sa njima, nikakvih velikih problema nije bilo.
Послато са ALCATEL ONE TOUCH 7047D уз помоћ Тапатока
Послато са ALCATEL ONE TOUCH 7047D уз помоћ Тапатока
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automobil oko 2000 eura
Pa ne znam bas da li tih Focusa ima najvise na ulicama u toj klasi. Pre bih rekao da Stila ima vise.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Automobil oko 2000 eura
Astra G je prilicno jeftina za odrzavanje, ima mesta i pokazala se prilicno pouzdano.
Motor koji god da uzmes je ok, 1.6 16v ima te karike koje srcu ilje ali je motor stvarno dobar.
2.0 Dti je stvarno raga od motora.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Motor koji god da uzmes je ok, 1.6 16v ima te karike koje srcu ilje ali je motor stvarno dobar.
2.0 Dti je stvarno raga od motora.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Automobil oko 2000 eura
Pulp Fiction,
Za taj novac, ja ti isto preporučujem Fiat Punta 2. Ali koliko uspevam da povezem, ti bi ipak malo veci auto, dok pominješ Opel Astru G. Slozicu se sa kolegom koji je rekao da su dobri motori 1.6 benzinac i 2.0 dizel. 1.7 dizel nikako. Upališ klimu, uz Bubanj Potok mučenik ne moze cetvrtom da izvuče. Nije skupa za odrzavanje, nebitno o kom motoru se radi. Ima i novih i polovnih delova u izobilju. Samo u odnosu na Punta, moraćeš da pristaneš na kompromis sto se tiče godišta. Moraće biti koju godinu stariji.
Za taj novac, ja ti isto preporučujem Fiat Punta 2. Ali koliko uspevam da povezem, ti bi ipak malo veci auto, dok pominješ Opel Astru G. Slozicu se sa kolegom koji je rekao da su dobri motori 1.6 benzinac i 2.0 dizel. 1.7 dizel nikako. Upališ klimu, uz Bubanj Potok mučenik ne moze cetvrtom da izvuče. Nije skupa za odrzavanje, nebitno o kom motoru se radi. Ima i novih i polovnih delova u izobilju. Samo u odnosu na Punta, moraćeš da pristaneš na kompromis sto se tiče godišta. Moraće biti koju godinu stariji.
- Pulp Fiction
- Postovi: 1649
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Automobil oko 2000 eura
Da da pa visok sam 197cm, otac nešto niži, i sad stvarno nzm kako bi 4 nas putovalo malim automobilima, mada nije da nisam ceo život stopiram i vozio sam se u svemu
Pa i u puntu i cliu nas je bilo troje pozadi, ali nije to to. Ako sedim pozadi samo da ne udaram glavom gore, ma moze i da nema mesta za kolena šta sad...
Što se tiče stila, da uzimam sa 3v kola definitivno bi on bio u izboru, ali sa 5v mi je izgled katastrofa
A ništa juriće se dobra astra, 1.6 ili dizel neki pa šta bude... Mozda čak i Fiesta nisam u njoj sedeo ali mi deluje da tu ima mesta. Fora je u tome što ovo nije nikakva cifra za kupovinu kola ali opet to i jeste najčešća cifra po kojoj ljudi kupuju u Srbiji i svašta voze, komšije mi imaju C5 isto za te pare kupljen, jedni su kupili focusa i eto kotrlja se to sve.
Kad se ukuca u pretragu ovaj cenovni rang 2000-2500, a spusti godište ispod 2000-ih svega tu ima, ali ljudi ovo je 2015. Da ne kupujem baš kola stara 18-20 godina ako već se nude stara 13-15 godina.

Što se tiče stila, da uzimam sa 3v kola definitivno bi on bio u izboru, ali sa 5v mi je izgled katastrofa

A ništa juriće se dobra astra, 1.6 ili dizel neki pa šta bude... Mozda čak i Fiesta nisam u njoj sedeo ali mi deluje da tu ima mesta. Fora je u tome što ovo nije nikakva cifra za kupovinu kola ali opet to i jeste najčešća cifra po kojoj ljudi kupuju u Srbiji i svašta voze, komšije mi imaju C5 isto za te pare kupljen, jedni su kupili focusa i eto kotrlja se to sve.
Kad se ukuca u pretragu ovaj cenovni rang 2000-2500, a spusti godište ispod 2000-ih svega tu ima, ali ljudi ovo je 2015. Da ne kupujem baš kola stara 18-20 godina ako već se nude stara 13-15 godina.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automobil oko 2000 eura
Kotrlja se svasta, i poluispravno, i sa celus gumama, i neispravnim kocnicama...to bar nije problem. Problem je sto ces za tvoju sumu kupiti auto, ali sve ostalo sto ide sa njim ne znam da li ces moci ispratiti.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Automobil oko 2000 eura
Bar da mu prva cifra u godištu bude 2.
- Za 2000 moze da se nađe fina Astra G sa kriterijumima : 2001 god i novija, benzinac 1.6 ili dizel 2.0.
- Ono što još mislim da je dobro za taj novac, a ima slične kriterijume je Citroen C5 2.0 HDI. I moj favorit u tom rangu, Alfa Romeo 156 1.9 JTD.
Jel ti se sviđa tako nešto?
- Za 2000 moze da se nađe fina Astra G sa kriterijumima : 2001 god i novija, benzinac 1.6 ili dizel 2.0.
- Ono što još mislim da je dobro za taj novac, a ima slične kriterijume je Citroen C5 2.0 HDI. I moj favorit u tom rangu, Alfa Romeo 156 1.9 JTD.
Jel ti se sviđa tako nešto?
Re: Automobil oko 2000 eura
Day Walker napisao:Astra G je prilicno jeftina za odrzavanje, ima mesta i pokazala se prilicno pouzdano.
Motor koji god da uzmes je ok, 1.6 16v ima te karike koje srcu ilje ali je motor stvarno dobar.
2.0 Dti je stvarno raga od motora.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ima slabu tačku - boš pumpa. Još dve mane Astre G, uopšteno, su hladnjak klime i brava koja može da blokira.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Automobil oko 2000 eura
Za bravu nikad cuo, za hladnjak potvrdjujem, ma da moj primerak nije imao tih problema.
Doduse, menjan je jer ga je stubic napao.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Doduse, menjan je jer ga je stubic napao.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




Re: Automobil oko 2000 eura
Meni se desilo da je blokirala, a ukucaj u google "astra kontakt brava" ako mi ne veruješ.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Automobil oko 2000 eura
Za te pare i kriterijume koji su postavljeni, treba traziti benzinac, obavezno iz proslog veka pre euro 3 norme, D ili E segmenta.
U tim malim autima koji se pominju se ne moze udobno smestiti cetiri odrasle osobe, a nisu ni namenjeni konstrukcijom za to.
Dizel polovan je skup za odrzavanje kao pravilo, i svakome je potrebna novcana infuzija inace se verovatno ne bi ni nalazio u oglasu. A svaki kvar na dizelu zestoko kosta.
Euro 3 auti su najlosije serije automobila kod svih proizvodjaca, najkvarljivije i obiceno nisu pouzdani kao euro 2 ili 4 modeli.
Minimum 600 do 800 evra je potrebno nakon kupovine da se dovede u vozno potpuno ispravno stanje, i svaki se mora registrovati i platiti porez nevezano za grad iz koga je auto.
Kredit se nikako ne uzima kada se nema svezeg novca na gomili sa strane, opste pravilo.
Prema opisanom stanju, optimalno vozilo je neki Fiat, i to benzinac. Punto se sam namece.
Zelje da se bira boja, svidja ili ne svidja dizajn i slicna izvoljevanja nisu moguce uz tako skroman budzet.
Najvaznije je opste stanje auta, da nema korozije i da je koliko toliko u voznom stanju da moze da izdrzi mesec dva do prve servisne intervencije.
Ako sada kupis auto, prvi mesec imas trosak registracije koji je zakonska obaveza (prenos), za 80 dana ili malo jace imas trosak 4 zimske gume i verovatno jos ponesto tipa kocnica/ amortizera uz obavezno zamenu ulja, filtera, antifriza, kocione tecnosti, brisaca, poneka sijalica. Mozda i akumulator nije u stanju da prebrodi zimu.
Kaisevi mozda, vec prema potrebi. Auspuh.
To je ako se zeli minimum da auto bude upotrebljiv kao pouzdano sredstvo prevoza tokom zime.
Sve su to relativno jednostavni i jeftini servisi, retko koji vise od 100 evra pojedinacno ali se trosak zbraja i brzo poraste.
Nema precica i nema nikakve sanse da se preskoce troskovi odrzavanja, samo je pitanje tajminga kada ce se sta morati zameniti/ servisirati.
Ukratko, gledaj auto koji kosta u nabavci oko 1500 evra u koji ces uloziti ostale pare koje sada imas da ga dovedes u korektno stanje.
Govorim ti iz mog i mnogih tudjih iskustava, vaznije je da je auto ispravan pa makar i koju godinu stariji nego noviji koji je poluispravan, nebezbedan a pogotovu nepouzdan pa zakaze kada najvise treba (hladno, sneg, kisa, nevreme, praznik, vikend).
Starija vozila pre 2000. su dosta kvalitetnije konstruisana i pravljena i po pravilu podosta pouzdanija pri vecim kilometrazama, kod gotovo svih marki u odnosu na period vozila 98 do 2005.
Polovan auto u koji je ulozen novac pre prodaje se retko nudi a i kada se nudi to ulozeni se naravno zeli naplatiti pa je takav auto uvek skuplji od proseka.
U tim malim autima koji se pominju se ne moze udobno smestiti cetiri odrasle osobe, a nisu ni namenjeni konstrukcijom za to.
Dizel polovan je skup za odrzavanje kao pravilo, i svakome je potrebna novcana infuzija inace se verovatno ne bi ni nalazio u oglasu. A svaki kvar na dizelu zestoko kosta.
Euro 3 auti su najlosije serije automobila kod svih proizvodjaca, najkvarljivije i obiceno nisu pouzdani kao euro 2 ili 4 modeli.
Minimum 600 do 800 evra je potrebno nakon kupovine da se dovede u vozno potpuno ispravno stanje, i svaki se mora registrovati i platiti porez nevezano za grad iz koga je auto.
Kredit se nikako ne uzima kada se nema svezeg novca na gomili sa strane, opste pravilo.
Prema opisanom stanju, optimalno vozilo je neki Fiat, i to benzinac. Punto se sam namece.
Zelje da se bira boja, svidja ili ne svidja dizajn i slicna izvoljevanja nisu moguce uz tako skroman budzet.
Najvaznije je opste stanje auta, da nema korozije i da je koliko toliko u voznom stanju da moze da izdrzi mesec dva do prve servisne intervencije.
Ako sada kupis auto, prvi mesec imas trosak registracije koji je zakonska obaveza (prenos), za 80 dana ili malo jace imas trosak 4 zimske gume i verovatno jos ponesto tipa kocnica/ amortizera uz obavezno zamenu ulja, filtera, antifriza, kocione tecnosti, brisaca, poneka sijalica. Mozda i akumulator nije u stanju da prebrodi zimu.
Kaisevi mozda, vec prema potrebi. Auspuh.
To je ako se zeli minimum da auto bude upotrebljiv kao pouzdano sredstvo prevoza tokom zime.
Sve su to relativno jednostavni i jeftini servisi, retko koji vise od 100 evra pojedinacno ali se trosak zbraja i brzo poraste.
Nema precica i nema nikakve sanse da se preskoce troskovi odrzavanja, samo je pitanje tajminga kada ce se sta morati zameniti/ servisirati.
Ukratko, gledaj auto koji kosta u nabavci oko 1500 evra u koji ces uloziti ostale pare koje sada imas da ga dovedes u korektno stanje.
Govorim ti iz mog i mnogih tudjih iskustava, vaznije je da je auto ispravan pa makar i koju godinu stariji nego noviji koji je poluispravan, nebezbedan a pogotovu nepouzdan pa zakaze kada najvise treba (hladno, sneg, kisa, nevreme, praznik, vikend).
Starija vozila pre 2000. su dosta kvalitetnije konstruisana i pravljena i po pravilu podosta pouzdanija pri vecim kilometrazama, kod gotovo svih marki u odnosu na period vozila 98 do 2005.
Polovan auto u koji je ulozen novac pre prodaje se retko nudi a i kada se nudi to ulozeni se naravno zeli naplatiti pa je takav auto uvek skuplji od proseka.