Automobil oko 2000 eura
Re: Automobil oko 2000 eura
Teško...uvek se setim dir.sudara Mercedesa 190 i Agile u blizini ZR. Ova zadržala oblik kabine dok je 190 uterala motor unutra,dečko poginuo.HKS napisao:nidza napisao:Ne bih ja danas svoju bezbednost poverio nekom starom automobilu. Dapače, bezbednije je voziti neki Punto za 2000€, nego auto iz 80tih.
Ne bih rekao da je Punto bezbednije od, npr. W124 Mercedesa, al' da ne krećemo sad u diskusiju.
Ta generacijska razlika u smsilu bezbednosti se može videti i na ovim slikama:


A mnogi su u fazonu ma to je tenk,mrcina ovo, ono i generalno dosta ljudi živi u zabludi da su matora kola iako na oko robusnija zaista i bezbednija od 10-15 god.novijih.
Re: Automobil oko 2000 eura
Mercedes je i u tom periodu obraćao pažnju na bezbednost, 124 ima zone gužvanja i ne verujem da je Puntać iz '99 nešto bezbedniji (čak suprotno).
Re: Automobil oko 2000 eura
Samo parninikaragva napisao:Zar trica ne može da upadne u taj cenovni rang?

- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Automobil oko 2000 eura
Mislim da za tu cifru moze da bira 1.9jtd sa pocetka milenijuma u bravo/u, marei, puntu, mozda cak i stilo, alfa 147/156.
Ima astri g, vectri b benzinaca da se probere, njima su benzinci odlicni.
Pa moze focusa 1.6b ili 1.8tddi.
Verovatno ima jos svasta nesto da nadje u pristojnom stanju da vozi uz minimalna ulaganja.
Послато са GT-N7100
Ima astri g, vectri b benzinaca da se probere, njima su benzinci odlicni.
Pa moze focusa 1.6b ili 1.8tddi.
Verovatno ima jos svasta nesto da nadje u pristojnom stanju da vozi uz minimalna ulaganja.
Послато са GT-N7100
Re: Automobil oko 2000 eura
Ne može baš da se bira za te pare. Punto sam gledao i uglavnom su 2001, 2002, benzinci 1.2.
Moguće i da su bez većih ulaganja.
C segment za te novce će da zahteva ili dosta stariji auto, ili mnogo ulaganja.
Tapatalk
Moguće i da su bez većih ulaganja.
C segment za te novce će da zahteva ili dosta stariji auto, ili mnogo ulaganja.
Tapatalk
Re: Automobil oko 2000 eura
HKS napisao:Mercedes je i u tom periodu obraćao pažnju na bezbednost, 124 ima zone gužvanja i ne verujem da je Puntać iz '99 nešto bezbedniji (čak suprotno).

A sto pokazuje i praksa i statistika povreda putnika.
W124 je pojam i za mnoge modele iz te klase B-C segmenta posle Punta.
Mercedes je pravljen da mu ispada motor pri sudaru. Kao sto je bilo u slucaju za koji direktno znam, pri nekih 160km-h naletanje prednjim krajem, niko nije povredjen a auto se rasturio napred.
- Pulp Fiction
- Postovi: 1649
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Automobil oko 2000 eura
Ma ne treba sad biti pesimističan da uzimam nešto za 1700, 800, a imam 2500, pa da tu razliku popunim nekim troškovima (kao da se podrazumeva da ih mora biti
). Vodiću majstora i neka gleda, nije ni to zalog da neće biti kvarova, ali jeste bitno za prve impresije, on će svakako nešto primetiti, a kasnije ako se pokvari nešto šta sad, ne može niko da gata šta može da rikne u nekim sledećim mesecima. Tako da ću biti optimističan, i tražiti astre g 1.6, možda i dizela, i focuse isto tako, kao što napisa Ivan.
Od manjih auta možda samo bacim oko na fiestu 1.25 motor, i ništa više.
Msm voleo bih ja svašta, i 406 neki dobar, leona, vw bora ali to je već sve preko 3k. Što se tiče alfica prelepi automobili, nude dosta opreme i generalno reklo bi se da nude najviše, ali me internet zaplašio, vrlo podeljenih mišljenja ima
Jedino da se budžet, postoji solucija nekim kreditom podigne, ali videćemo da li postoji konsenzus u kući oko toga. :/
Ma u suštini baš me briga samo da se kotrlja, ako prestane da se kotrlja, a nema para da se sredi odmah, lepo se parkira pa taxi, voz, prst ko što je i do sada bilo. Pre kad nisam imao para da kupim mislio sam ma šta je to daš pare odeš uzmeš i gotovo, a sad vidim da je naći dobra kola teško, ali pošto neamš para uvek želiš da dobiješ najbolje za ono malo što imaš.

Od manjih auta možda samo bacim oko na fiestu 1.25 motor, i ništa više.
Msm voleo bih ja svašta, i 406 neki dobar, leona, vw bora ali to je već sve preko 3k. Što se tiče alfica prelepi automobili, nude dosta opreme i generalno reklo bi se da nude najviše, ali me internet zaplašio, vrlo podeljenih mišljenja ima

Jedino da se budžet, postoji solucija nekim kreditom podigne, ali videćemo da li postoji konsenzus u kući oko toga. :/
Ma u suštini baš me briga samo da se kotrlja, ako prestane da se kotrlja, a nema para da se sredi odmah, lepo se parkira pa taxi, voz, prst ko što je i do sada bilo. Pre kad nisam imao para da kupim mislio sam ma šta je to daš pare odeš uzmeš i gotovo, a sad vidim da je naći dobra kola teško, ali pošto neamš para uvek želiš da dobiješ najbolje za ono malo što imaš.
Re: Automobil oko 2000 eura
Prosto je neverovatno da coveku niko nije predlozio Ibizu 2000-2001. sa 5 vrata, ona cak moze da se nadje sa tdi motorom bez zamajca i pumpa-dizne. Moze eventualno i neka fabija da se nadje za te pare, samo tu treba izbeci 1.4 16v sa 100ks zbog skupog servisa, kao i 1.2 ili sdi varijantu, iz prostog razloga sto covek kaze da ce auto sluziti za otvoren put i da ce ih ici cetvoro, a sa takvim motorm i punim autom kad das gas ne desi se nista. Ovo prvenstveno govorim zbog bezbednosti preticanja.
Od gore predlozenih, moj glas ide za astru benzinca, nisam cuo da se iko zalio previse na njih, a i sta god da ode, to je sve stara skola odrzavanja, sve jeftino i nema novotarija. Za tako malu kilometrazu nema ni potrebe uzimati dizela, zasto rizikovati neki skup kvar?
Vektru B treba zaobici, stize je staro Opelovo nasledje, rdja. Pezo 306 je sasvim dobar izbor, samo treba obratiti paznju na torziju, oko 250e je da se sredi. Po meni mnogo kvalitetnije napravljen auto u odnosu na Mareu, Brava... S tim sto je odrzavanje za njih jeftinije.
Pulp Fiction, nije tesko naci dobra kola, eno ih u Porsche Beogradu koliko hoces, odneses 15-20 hiljada i nemas brige. Problem je naci dobar jeftin auto, ako tako nesto i postoji
Od gore predlozenih, moj glas ide za astru benzinca, nisam cuo da se iko zalio previse na njih, a i sta god da ode, to je sve stara skola odrzavanja, sve jeftino i nema novotarija. Za tako malu kilometrazu nema ni potrebe uzimati dizela, zasto rizikovati neki skup kvar?
Vektru B treba zaobici, stize je staro Opelovo nasledje, rdja. Pezo 306 je sasvim dobar izbor, samo treba obratiti paznju na torziju, oko 250e je da se sredi. Po meni mnogo kvalitetnije napravljen auto u odnosu na Mareu, Brava... S tim sto je odrzavanje za njih jeftinije.
Pulp Fiction, nije tesko naci dobra kola, eno ih u Porsche Beogradu koliko hoces, odneses 15-20 hiljada i nemas brige. Problem je naci dobar jeftin auto, ako tako nesto i postoji

Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Re: Automobil oko 2000 eura
Jes' da je offtopic, ali da se vratimo malo u stvarnost. Merc je još sa 123jkom pomerio granice bezbednosti, ali po tadašnjim kriterijumima. Ili, da se preciznije izrazim, prvi su nekakve kriterijume uveli, jer su kola iz tog perioda većinom bila katastrofalno opasna po putnike u bilo kakvim sudarima.ljubitelj napisao:HKS napisao:Mercedes je i u tom periodu obraćao pažnju na bezbednost, 124 ima zone gužvanja i ne verujem da je Puntać iz '99 nešto bezbedniji (čak suprotno).![]()
A sto pokazuje i praksa i statistika povreda putnika.
W124 je pojam i za mnoge modele iz te klase B-C segmenta posle Punta.
Mercedes je pravljen da mu ispada motor pri sudaru. Kao sto je bilo u slucaju za koji direktno znam, pri nekih 160km-h naletanje prednjim krajem, niko nije povredjen a auto se rasturio napred.
Tema je zanimljiva i da se ne bismo suzdržavali od diskusije, možda ne bi bilo loše da se prebaci u neku odgovarajuću ili napravi split teme.
Re: Automobil oko 2000 eura
Opet padas u vatru, uz predrasude.Day Walker napisao:Ljubitelju, da moja Astra ima za 5 god kvarove od 700e.
A tvoj pogled na moderne automobile je zaostao u 80im gde he Audi 100 vrh. Danas je sranje koliko i Lada.
Astra G koju covek zeli je prilicno pouzdan auto, rekao bih i najpouzdaniji Opel u poslednjih 20god.
Tvoje price su u domenu teorija zavere.
Delove za Audi 100 i A6 prve generacije trazis po otpadima, polovne. Za Astru, Golfa, Focusa i ostale nalazis u prodavnici nove po manjoj ceni od Audijevih.
Sugurnost se ne moze ni porediti, kao ni dizijan, pouzdanost i sve ostalo.
Po tom istom TUVu Astra J je proglasena kao najpouzdanije do 100k km u svom segmentu.
Astra J ne spada u najpouzdanije automobile do 100k od svih automobila a kamoli Astra sa 300 ili 400.000km sto su kilometrate koje se ocekuju pri kupovini polovnih.
Audi 100 je i danas medju top 10 modela ikada u auto industriji po pozdanosti i kvalitetu izrade.
Delova naravno ima novih u prodavnici, isto kao i za Golfa jer je ista firma a pravljeni su u milionskim serijama i mnogo delova je identicno tj dele ih modeli.
Pri tome, sta ce ti delovi za Audi 100, osim onih univerzalnih potrosnih.
U pravu si, dizajn, pouzdanost, da dodam komfor kabine se ne moze porediti izmedju Audija 6 i Astre, u svemu tome je bolji Audi. Ako vec zelis Opela da ubacis u pricu o takvim osobinama onda jedino Omega B i Vectra C mogu priblizno da prate domete kvaliteta i poudanosti tih serija Audija.
Astra je 2 klase ispod, bila kao nova a takva je i kao polovna. Preporuciti nekome Opela starog 15tak godina ukazuje na tvoju neobavestenost, ili mozda pre neracionalnost postavke.
Astra F koja se najvise nudi u tom domenu manje od 2000 evra je tek skupa greska, model koji je poznat kao izrazito podlozan koroziji sto je inace Opelova tipicna karakteristika tih godista o kojima se prica.
Astra nikada nijedno godiste nije bila ni blizu top 5 TUV liste pouzdanosti, nije Opel u toj kategoriji.
Koju si Astru G nasao za planirani budzet.
Za taj budzet mora da se prihvati starije godiste ako se zeli auto za 4 krupne odrasle osobe, eventualno neki Fiat ili slicno ako uleti mada i to su sve modeli iz proslog veka (Punto,Bravo, Marea, Alfa 156 i sta je jos pominjano).
Ako jos nisi razumeo, za 2000 evra bruto sa popravkama se ne moze mnogo mastati sa zeljama, pa pricu o Astri J potpuno zaboravi za poredjenjen ili preporuku.
idza, slazem se da je mnogo pogodnija druga tema. Nista se nije promenilo od tog vremena bitno, kao i tada i danas vaze identicne zakonitosti koje je potrebno ispuniti za bezbednost putnika. Saobracajne i medicinske statistike iz prakse pruzaju odgovore na mnoge dileme.
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Automobil oko 2000 eura
Kakva je Golf trojka stvarno? Znam da je najlošiji Golf, ali to ne znači da je lošiji od konkurencije, štaviše? Čini mi se da nemaju probleme sa korozijom, motori ko motori, generalno ne znam da je ijedan faličan. Kvalitet izrade bi trebao biti standardan, jedino što je auto bio težak u to vreme. I mene interesuje, nezavisno od teme.
Delova od sorte na trafici, sve provaljeno, sve se zna, ogroman fan community ako hoćeš da se zezaš i eksperimentišeš... Deluje kao dobitna kombinacija.
Delova od sorte na trafici, sve provaljeno, sve se zna, ogroman fan community ako hoćeš da se zezaš i eksperimentišeš... Deluje kao dobitna kombinacija.
Re: Automobil oko 2000 eura
Spomenusmo Astru G. Kolega je sa 3v i 1.7 isuzu dizelkom prodao za 2500€ koleginici sa posla. Ne znam da li je to regularna cena, ali automobil je bio puška. Remapiran, očuvan, xenon projektori, prva liga.
Re: Automobil oko 2000 eura
Trojka je naziv "najlosiji" zaradila nakon famozne dvojke, bila je dosta skuplja nego golf 2 kada se pojavila. Losija je limarija nego na dvojci, ali nista gora nego na cetvorci, samo su cetvorke jos uvek relativno mlade, ali pokazuju iste znake kao i trojke. U sustini problemi sa korozijom su jedini problemi koji ovaj auto ima, izrada je na standardnom vw nivou, a tezina zavisi od opreme. Delova ima i nisu skupi, silen blok je 320din, a ja sam se sad luksuzirao pa sam stavio takozvane r32, skroz pune, za 650din i oni se nikad ne menjajuUroš S. napisao:Kakva je Golf trojka stvarno? Znam da je najlošiji Golf, ali to ne znači da je lošiji od konkurencije, štaviše? Čini mi se da nemaju probleme sa korozijom, motori ko motori, generalno ne znam da je ijedan faličan. Kvalitet izrade bi trebao biti standardan, jedino što je auto bio težak u to vreme. I mene interesuje, nezavisno od teme.
Delova od sorte na trafici, sve provaljeno, sve se zna, ogroman fan community ako hoćeš da se zezaš i eksperimentišeš... Deluje kao dobitna kombinacija.


Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
- Pulp Fiction
- Postovi: 1649
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Automobil oko 2000 eura
Što se tiče G3, imam iskustvo u široj porodici GTD varijanta nzm jel 90 ili više konja 110 možda? Uglavno nije se gasio, kaze lik da je oko 700k prešla i prodao je doplatio za Toleda. Mada limarija na tim kolima...
Inače nemam ništa protiv Ibize msm na ovakvu:
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... a-kao-nova
Inače nemam ništa protiv Ibize msm na ovakvu:
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... a-kao-nova