BMW serija 3 (F30)
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW serija 3 (F30)
Pročitoa sam nekoliko početnih reviewa 340i...izgleda da troši dosta, ali tek treba to ozbiljnije i duže testirati.
Re: BMW serija 3 (F30)
11-12 litara u proseku. Ok je to 

Re: BMW serija 3 (F30)
12L al kad bi se sprdali, ili ga nabijaš gas silom dečije cipelice ili računaš po švedskom sistemu- kupi skupo da bi štedio!
Re: BMW serija 3 (F30)
Pa dobro, to je prosek nekoga ko vozi lagano i dosta van grada po ogranicenju.
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW serija 3 (F30)
Bas nekoga zanima potrosnja na tom autu...
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW serija 3 (F30)
Naravno da je interesantna potrošnja za veliku većinu potencijalnih kupaca kola u toj klasi. Nije to Porsche 918 pa da ih ne interesuje potrošnja.
Re: BMW serija 3 (F30)
Naravno da svako zeli auto koji malo trosi kada se normalno vozi, a da moze i da ima performanse kada zelis.
Da nije tako, niko ne bi kupovao dizele koji su jos skuplji.
Sent from my Sony
Da nije tako, niko ne bi kupovao dizele koji su jos skuplji.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW serija 3 (F30)
Taj koga zanima potrosnja ce pazariti 330i, posto dobija skoro iste performanse uz bolji balans tezine celog auta. Jedino sto znacajno gubi je zvuk.
340i nije Porsche, ali je i dalje za entuzijaste.
340i nije Porsche, ali je i dalje za entuzijaste.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW serija 3 (F30)
Jedino je M3 delimično za entuzijaste, a subjektivno shvatanje može da bude i da je 320d za entuzijaste i da je nešto mnogo posebno. Dobar je F30, ali je to ipak velikoserijske konfekcija...kao i svaki drugi auto u toj klasi.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW serija 3 (F30)
Nije bas tako, cak ni na najrazvijenijem zapadu - dovoljno je pogledati statistiku prodaje po modelima.
Ne pricamo o USA, gde je sve ispod 3.0 igracka.
Ne pricamo o USA, gde je sve ispod 3.0 igracka.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: BMW serija 3 (F30)
Pa eto, tvom bivšem kolegi je jako bitno čim vodi računa o tome i postiže neverovatne cifreDelija napisao:Bas nekoga zanima potrosnja na tom autu...

12l je ok prosek za taj auto kao što je za 330i 9. Može oni da troše i duplo više ili nešto manje, nije sporno, ali bitan je prosek na većim kilometražama pri normalnoj eksploataciji. Baš će neko svako jutro da driftuje do posla i pretiče kolonu kroz zaustavnu i žutu traku

Poslednja izmena od Floyd u 23 Jul 2015, 10:20, izmenjeno 2 puta ukupno.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW serija 3 (F30)
Ma on zeza krizu 

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW serija 3 (F30)
Pojam "auto za entuzijaste" pored kvantiteta podrazumeva još neke atribute i elemente. Kako se taj auto eksploatiše (340i nije vikend auto ili auto za neke specijalne prilike, već većina njegovih vlasnika će ga koristiti kao auto za svaki dan), koliko prelazi godišnje, koliko prosečno ostaje u vlasništvu (entuzijasti duže drže svoja kola a često ih drže i decenijama), cenu rezervnih delova (da li ima veći procenat posebnih i skupljih delova koji dižu cenu održavanja), subjektivna prepoznatljivost unutar game (recimo da li ljudi primećuju više 340i nego za 320 na ulici), itd...Prosečan vlasnik 340i će biti osoba koja će taj auto koristiti svakodnevno - i po gradu i po putu, s komotnijim odnosom prema potrošnji i eksploataciji jer daje prednost dinamici i kvalitetu vožnje, ali da to ne prelazi neku granicu racionalnosti i totalne nerentabilnosti, pa će ga bez milosti prodati posle 3-4 godine i preći na noviji model ili nešto drugo. Zato on i spada u potrošnu robu. Bilo bi uostalom i loše za f30 kada bi ga ljudi doživljavali kao auto za entuzijaste jer bi im to ugrožavalo prodaju (kao što recimo ljudi doživljavaju Alfe od čega brend ima štetu u komercijalnom smislu, a benefit u nekim drugim stvarima koje su više iracionalne prirode). Praktično jedini pravi BMW za entuzijaste danas je i8 (malo drugačiji entuzijasti, ali ipak entuzijasti), dok ne izađe neki hardcore M4 ili M2.
Re: BMW serija 3 (F30)
Tu se slažem. Velika većina ljudi na ulici neće napraviti razliku izmedju 320i i 340i. Razlika je samo u još jednom izduvu s druge strane
Čak im je i zvuk u gradskoj vožnji / pri startovanju motora sličan.
BMW sa 335i / 340i pravi grešku jer su previše obični. Audi je odavno skontao da tržištu treba auto kao što je S4... sad imamo i XE S i C450 AMG. Isto je i sa 550i... smor auto iako je V8.

BMW sa 335i / 340i pravi grešku jer su previše obični. Audi je odavno skontao da tržištu treba auto kao što je S4... sad imamo i XE S i C450 AMG. Isto je i sa 550i... smor auto iako je V8.