Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Koliko me nerviraju ovi dvojica na b92, uvek imaju neke kul ironične moderne komentare. Evo sad pričaju o hrastu, kao ko će da štiti hobite, drže minut ćutanja...
Samo da se zna da je nisam fanatik imam isto mišljenje kao Rakhil.
Samo da se zna da je nisam fanatik imam isto mišljenje kao Rakhil.
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Baš sad razmišljam o tome. Promenio sam kanal od muke.
Viđam ćelavog stalno u Bg-u pa ću ga baš jednom prilikom pitati kako mu nije glupo da radi tu "emisiju".
Viđam ćelavog stalno u Bg-u pa ću ga baš jednom prilikom pitati kako mu nije glupo da radi tu "emisiju".
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Pa verovatno će ti reći da si zatucan i da ne kapiras to, izgleda mi kao osoba koja piše blog i visi na Twitteru
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Ne razumete vi tu urbanu ekipu...
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Ubacujes se nichim izazvan 

Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Nicim izasran 
Ma jok to je sad kul da se pljuje sve domace.Tj ne pljuvanje domaceg koliko glorifikacija stranog.

Ma jok to je sad kul da se pljuje sve domace.Tj ne pljuvanje domaceg koliko glorifikacija stranog.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Prvo, odakle su reci kul, glorifikacija i urbano? 
Sto se Hrasta tice, klasicno jedenje govana, te se slazem sa Rakhilom.
Verujem da je cela prica isla tako sto su videli drvo, proverili da li ce najebati, videli da nece...seci Misko, progres se ne zaustavlja tako lako, ne dok sam ja na celu, osecajuci se kao da postavljaju prugu 1825-e.
Sent from my Sony

Sto se Hrasta tice, klasicno jedenje govana, te se slazem sa Rakhilom.
Verujem da je cela prica isla tako sto su videli drvo, proverili da li ce najebati, videli da nece...seci Misko, progres se ne zaustavlja tako lako, ne dok sam ja na celu, osecajuci se kao da postavljaju prugu 1825-e.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Taj hrast je bio tu dugo vremena. Ja nisam podrzao ideju da se oseče.
Ali taj hrast nikad nisam video ni na slici, ni uzivo. A ono što me interesuje je, koliki je to hrast kada nije bilo načina da se on nekako obiđe?
Nekako mi nije prihvatljivo da nije postojali drugo rešenje, nego seča istog...
Hvala nekome ljubaznom ko će se naći da mi odgovori...ma ko to bio od vas...
Ali taj hrast nikad nisam video ni na slici, ni uzivo. A ono što me interesuje je, koliki je to hrast kada nije bilo načina da se on nekako obiđe?
Nekako mi nije prihvatljivo da nije postojali drugo rešenje, nego seča istog...
Hvala nekome ljubaznom ko će se naći da mi odgovori...ma ko to bio od vas...

Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Jednostavno zabrane saobraćaj teretnih vozila po ibarskoj i rešena pričafq400 napisao: Ibarska svakako ima promet, ali ne vidim kojom magijom će neko hteti da vozi auto-putem po ekonomskoj ceni. Ne računam turiste, ali njih ima premalo i neredovno.

Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Zar nije zakon/propis takav da mora da postoji alternativa putevima sa plaćanjem? I ako postoji, da li važi samo za putnička ili i za teretna vozila?
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Pa da, ali hrast je značajno manji 

Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Nedavno sam citao 3 izvestaja/ plana na temu infrastrukture ovog dela Evrope.fq400 napisao:, a šta i kada će biti od samog projekta niko živ ne zna.
To je definisano, projekat usvojen, dati rokovi, trase, sta ce biti, kao i troskovnik/ predracun gradnje.
Austrija je bila koordinirator za Balkan u ime EU i napisali su evaluaciju stanja sa predlogom potrebnih dorada/ izmena postojece odnosno izgradnje nove transportne mreze.
Osim puteva obuhvaceni su zeleznica, luke, i aerodromi.
Da li ce se planovi ostvariti bas kako pise jeste nepoznanica ali za sada tok dogadjaja ukazuje da se ne odustaje od zacrtanih projekata sirih razmera. Ovo sa Ibarskom je tek mala kockica u mozaiku.
Autoput Tirana- Elbasan je gotov, trebalo je da bude pusten na prolece ove godine ali se pojavilo kliziste koje se sada sanira. Bice na jesen reseno i verovatno pusteno kao celina.
Elbasan-Pogradec-Korca je odredjena trasa, radi se projektovanje.
Drac luka je rekonstruisana, izgradjen je novi deo.
Kicevo-Ohrid sa krakom Cafa San i Pogradec je u toku izgradnja autoputa koji treba da se otvori 2017.
Tirana-Debar (Kicevo) je ponovo pokrenuta gradnja, nije mi poznat rok zavrsetka.
Drac- Igumenica auto put je u gradnji, u Albaniji ide nesto brze nego deonice u Grckoj.
Drac-Vlora deonica ce verovatno bidi gotova u 2016.
Bugarska ima u gradnji Sofija-Solun autoput, oko 1/2 treba da bude gotovo 2017. a druga polovina trase je u pripremi/projektovanju.
Sofija-Skoplje je tek u pripremi, ne zna se kada ce poceti gradnja.
Nis-Pristina autoput je u pripremi.
Autoput- obilaznica oko Pristine je zavrsena i nastavljeno dalje ka Podujevu.
Deo autoputa kroz klisuru Vardara u MK je u gradnji, treba da bude zavrsen do 2017. Ostatak rekonstruisan, sto je delimicno i uradjeno. Autoput od granice Evzoni do Soluna- obilaznice treba da pocne da se gradi.
Autoput Ploce-Budimpesta je takodje predvidjen, deo u BH je u gradnji, deo je u pripremi, dok je u Hrvatskoj i Madjarskoj uglavnom dovrseno.
Predvidjen je i autoput od Skadra do Ploca odnosno do konekcije sa autoputem Ploce-Budimpesta tako da centralna Evropa bude povezan direktnom brzom vezom do Jonskih luka i dalje brodom ka Italiji.
Sto se zeleznice tice kompletna mreza na Balkanu treba da se elektrifikuje tamo gde je nema, treba da se dorade pruge na standard nosivosti od 22.5 tone, treba da se brzina podigne na standard 120km/h. Ima tacno plan po deonicama i po zemljama.
Dugacak je dokument sa planovima, dugo se radi na tim projektima, bilo je i izmena promasaja u procenama rokova i mogucih fondova ali generalno od plana se ne odustaje.
Plan je zapocet kada je Italija pocetkom veka bila predsedavajuci EU i tada je uvrsteno u zvanicne projekte tako da ne stoji kao bitno to sto neke zemlje nisu punopravne vec samo pridruzene clanice EU.
Ceo Balkan je "vidjen" u EU u nekoj pravnoj formi cvrsce povezanosti, to je sada vec izvesno.
Sporazume su Vlade potpisale, time i neke obaveze a naravno da ne ide sve glatko, tecno i na vreme. Uz to je Balkan veoma zahtevan u geografskom smislu za mnoge trase autoputeva i narocito zeleznice.
Do 2020. bi trebalo da su povezana Jadransko, Jonsko, Egejsko, Crno more, Bosfor kompletno sa autoputevima.
Za nesto dalji rok projektovano je da se izgradi autoput od Balkana i Pirineja do Bagdada sa prstenom koji prolazi kroy Jordan, Egipat, Tunis do Maroka. Autoput punog profila, fondovi su delimicno vec obezbedjeni (na papiru a videce se koliko zaista ima novca pored svega ovog u EU).
Mozes i sam da se uveris pretragom po dokumentima EU ili ako zelis da okacim mapu predvijdenih trasa.
Puno toga se vidi i preko Google Earth o stvarnom stanju radova na terenu, da zanemarimo papire koji svasta trpe.
Uglavnom Albanija najbrze gradi autoputeve uz Bugarsku, Crna Gora najsporije uz Srbiju, takav je moj utisak.
Nis -Drac autoput bi mogao biti brzo zavrsen kada bi se Srbija aktivnije ukljucila u projekat.
Bice uskoro u avgustu tema gradnje autoputeva na stolu berlinske konferencije, ocekuje se ubrzanje i podsticaj balkanskih svih zemalja da zalegnu na ubrzanju infrastrukturnih radova da bi se zavrsilo do 2020.
Re: Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Uopšte ne sumnjam da je sve to tako zamišljeno i planirano i siguran sam da će se to tako i realizovati (sa manjim ili većim problemima i kašnjenjem) sve dok investitor ima interesa da se to radi. Kako sada deluje situacija u Evropi više mi planovi deluju kao bajka, dok Bliski istok neću ni spominjati, ali dobro, računaju ljudi na mnogo duže periode nego što mi vidimo.
Neka taj put/auto-put prema CG bude i gotov, ali šta se dešava dok ne bude (is)korišćen u punom potencijalu? Ko i odakle plaća održavanje? Odakle se vraćaju krediti (pretpostavljam da se gradi pozajmljenim parama)?
Apsolutni sam laik po ovom pitanju tako da je verovatno da grešim... ali, ako samo pogledam i prisetim se šta se i kako dešavalo sa auto-putevima od Mađarske/Hrvatske do Makedonije ne mogu a da se ne zapitam kakva je prevara sad u pitanju sa auto-putem prema CG. A taj pravac (mislim na HU/CRO/MK) bi mogao, pardon morao biti profitabilan odmah i sad, bez Rumunije, Italije, Albanije, Bliskog istoka i severne Afrike.
Neka taj put/auto-put prema CG bude i gotov, ali šta se dešava dok ne bude (is)korišćen u punom potencijalu? Ko i odakle plaća održavanje? Odakle se vraćaju krediti (pretpostavljam da se gradi pozajmljenim parama)?
Apsolutni sam laik po ovom pitanju tako da je verovatno da grešim... ali, ako samo pogledam i prisetim se šta se i kako dešavalo sa auto-putevima od Mađarske/Hrvatske do Makedonije ne mogu a da se ne zapitam kakva je prevara sad u pitanju sa auto-putem prema CG. A taj pravac (mislim na HU/CRO/MK) bi mogao, pardon morao biti profitabilan odmah i sad, bez Rumunije, Italije, Albanije, Bliskog istoka i severne Afrike.