
BMW 7 (G11) 2016
Re: BMW 7 (G11) 2016
Pored ovakvih prijatelja coveku neprijatelji i ne trebaju 

Re: BMW 7 (G11) 2016
Pa zezamo se malo 
Šta ti kažeš na 40e?

Šta ti kažeš na 40e?
Re: BMW 7 (G11) 2016
Svidja mi se 

Re: BMW 7 (G11) 2016
S obzirom da imam samo 30e u dzepu trenutno, i meni se tih 40 svidja 
Sent from my Sony

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Meni se samo ne sviđa što nema i varijante sa 3.0 motorom. Verovatno je problem težina ili će biti kasnije. Mada nije loše ni ovo...Laki021 napisao:Svidja mi se
Re: BMW 7 (G11) 2016
Itekako sam vise puta pisao i o dominaciji Mercedesa sa odredjenim benzinskim motorima, i bas sam se pitao zasto BMW i Audi u istoj toj klasi nemaju odgovor na S65AMG....Xepoj87 napisao: Gobline, ja sam pokusao da te pustim da sam skapiras, da nije sve sto tebi smeta, globalna sramota.
Jel sramota sto Bmw i Audi ne pariraju Mercedesu, tako sto jos nisu napravili motor koji je jak kao Mercedesov od pre 18 godina, a ne ovaj sadasnji?
Nije sramota, koga boli uvo, imaju svoj fazon.
A ti time sto kupujes takva kola, a bitna ti je potrosnja i postprodaja, pokazujes da i nisi kupac na koga Mercedes cilja.
Svako ima svoj pogled na odredjene stvari i tako treba i da prica, a ne da svoje nezadovolkstvo, predstavlja kao globalno nezadovoljstvo.
Medjutim, dizel agregate dozivljavam kao nesto daleko rasprostranjenije i pristupacnije, dok 65AMG dozivljavam kao cistu egzotiku.
Zato mi je i cudno sto Merc nije ponudio adekvatan agregat u toj klasi koja je daleko komercijalnija od AMG verzija...
Imao je i Audi svoj monstrum 6.0TDI za kojem niko nije parirao, ali i to je egzotika izbacena cisto kao demonstracija moci i ubacivanje "duha Le Mana" u putnicki automobil po paprenoj ceni. Pa onda i kontam da ostalima jednostavni nije niti interesantno niti imaju ciljnu grupu da se takmice sa takvim motorom, i to mi je razumljivo.
Medjutim, ovde se radi o klasicnim dizelasima koji su vise nego rasporstranjeni i trazeni, a razlika u snazi koju nide proizvodjaci premijum trojke je suvise velika da bi jedan Mercedes bas toliko zaostajao. Cudno je da on pokotovo u toj klasi zaostaje u bilo cemu posto je definitivno predvodnik te klase, i onda kad ne moze da ponudi jaci dizelas od 258KS a konkurecija se vrti na preko 400KS to definitivno nije normalna pojava.
Pogresno me shvatas da hejtujem Mercedes, uopste nije poenta u tome, vec cisto konstatujem trenutnu situaciju na trzistu koja mi iz ugla Mercedesa bas i nije jasna.
To sta ja licno preferiram nema mnogo veze, ali isto pokazuje sta potencijalni kupci u toj klasi itekako traze...
A ako mislis da neko ko kupuje auto od 60-80-100.000eur... ne razmislja o potrosnji a pogotovo o post prodaji, onda si u velikoj zabludi.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Mozda je cg specificno trziste i svi se nevidjeno loze na dizele al cisto sumnjam da je u drugim zemljama toliko izrazena razlika u postprodaji kod visoke klase. Mislim volim i ja jak dizel al malo si ga preterao sa tolikom razlikom.
Re: BMW 7 (G11) 2016
U kom smislu sam preterao?
Samo mislim da je preterana razlika u maksimalnoj snazi dizelasa koji nude dva proizvodjaca koja bi trebala da budu rame uz rame.
Sto se tice trzista.
Ne mislim samo na CG trziste, identicnu situaciju imas na celom Balkanu, pa i sire... Itekako je aktuelan trend downsizinga i ekonomcinosti, gde su upravo ovi motori za sada i dalje neprikosloveni i naspram Hibrida...
Sto se tice postprodaje
Niko se ne "lozi" na dizele (ja prvi vise volim benzince) ali kao da i sam nisi svestan kakva je situacija sa postpordajom jacih benzinaca naspram dizelasa, to je svima kristalno jasno.
Meni prvom je upravo to najveci problem i razlog zbog kojeg vise ne vozim benzince.
Samo mislim da je preterana razlika u maksimalnoj snazi dizelasa koji nude dva proizvodjaca koja bi trebala da budu rame uz rame.
Sto se tice trzista.
Ne mislim samo na CG trziste, identicnu situaciju imas na celom Balkanu, pa i sire... Itekako je aktuelan trend downsizinga i ekonomcinosti, gde su upravo ovi motori za sada i dalje neprikosloveni i naspram Hibrida...
Sto se tice postprodaje
Niko se ne "lozi" na dizele (ja prvi vise volim benzince) ali kao da i sam nisi svestan kakva je situacija sa postpordajom jacih benzinaca naspram dizelasa, to je svima kristalno jasno.
Meni prvom je upravo to najveci problem i razlog zbog kojeg vise ne vozim benzince.
- starac vujadin
- Postovi: 11448
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW 7 (G11) 2016
Ne znam...ja ne primećujem nikakav rast tražnje za ultra jakim dizelima...vidim da svi manje više reteriraju u smislu ponude takvih kola. Niti se taj trend širi na druge proizvođače, niti postojeći (sem retkih izuzetaka sa pojedinim motorim) jure da ponude u svakom segmentu klasi neki ultra jaki dizelaš. NAprotiv, imam utisak da je "zlatno vreme" jakih dizela u prolazu, što zbog cene dizela, što zbog toga što se težište razvoja prebacilo na benzince i hibride, što zbog cene održavanja. Ne vidim da drže cenu kao polovnjaci, nit postoji krug ljubitelja (za razliku od vlasnika jakih benzinaca) koji mogu da utiču na držanje cene takve egzotike. Ne vidim da je bilo ko sem BMW ponudio dizel u svojoj najjačoj sportskoj varijanti. AMG je to davno probao s C30 cdi i digao ruke, Audi nema RS dizel, nego tu i tamo ima poneki S model. Ne vidim što se još neko ne bi ukljčio u takav trend...kao da "japanci, "ameri", Jaguar ili Fiat (Maserati) npr ne bi mogli da naprave izuzetno jak dizel motor da im treba...
Meni je Mercedesova politika potpuno shvatljiva, ne vidim ništa nenormalno u tome što nemaju neki mega giga dizelaš. Mislim da su oni najbolje shvatili šta vlasnici jačih dizela žele i šta očekuju od svojih vozila, a to je vozilo koje može sa rasterećenim motorom držati visok tempo na auto putu, bezbedno, mirno i udobno i uz povoljnu potrošnju i normalnu amortizaciju delova, da preveze putnike od tačke A do tačke B bez mnogo filozofiranja i sve tako stotinama hiljada km. Ne vidim šta bi neko drugo realno želeo od dizela da mu pruži.
Meni je Mercedesova politika potpuno shvatljiva, ne vidim ništa nenormalno u tome što nemaju neki mega giga dizelaš. Mislim da su oni najbolje shvatili šta vlasnici jačih dizela žele i šta očekuju od svojih vozila, a to je vozilo koje može sa rasterećenim motorom držati visok tempo na auto putu, bezbedno, mirno i udobno i uz povoljnu potrošnju i normalnu amortizaciju delova, da preveze putnike od tačke A do tačke B bez mnogo filozofiranja i sve tako stotinama hiljada km. Ne vidim šta bi neko drugo realno želeo od dizela da mu pruži.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: BMW 7 (G11) 2016
Loze se i ljudi na nasvirane 2.0 dizele tipa 170-190ks pa je opet najvise prodato onih od 130-150ks.
90% prodaje u E segmentu su najslabiji 2.0 dizeli, a onda se teoretise o nekim nasviranim 3.0 dizelima.
Mecka je posle opipavanja trzista ukinula v8 dizel u s klasi i uvela 4cil, mislim da to mnogo govori o trzistu
Послато са GT-N7100
90% prodaje u E segmentu su najslabiji 2.0 dizeli, a onda se teoretise o nekim nasviranim 3.0 dizelima.
Mecka je posle opipavanja trzista ukinula v8 dizel u s klasi i uvela 4cil, mislim da to mnogo govori o trzistu

Послато са GT-N7100
Re: BMW 7 (G11) 2016
M550d ne gubi ništa manje na ceni nego M5. Čak mislim da je lakše naći kupca za ovaj drugi.
2.0 se lakše prodaje i nešto bolje drži cenu ali samo na Balkanu.
2.0 se lakše prodaje i nešto bolje drži cenu ali samo na Balkanu.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Pa ja uvek posmatram stvari iz licnog ugla, sa aspekta trzista kojem pripadam...
Sta meni vredi sto se u Americi i Kini i Rusiji... voze samo benzinci i sto oni cine vecinski udeo prodaje i globalnog trzista, kada ja zivim na mestu gde je trziste skroz drugacije od vecinskog udela.
Sta imam od globalnog posmatranja stvari, ja automobile dozivljavam iskljucivo sa licnim osecajem i potrebama u odnosu na sve okolnosti trzista kojem pripadam.
Jakih dizelasa itekako ima na Balkanskom trzistu. Pogledajte samo koliko je prodati BMW 535d, 740d, A8 4.2TDI... vec 50d i 3.0Bi-TDI su dosta redji al opet ih ima dovoljno da se ne mogu posmatrati kao promasaj fabrike, vec je evidentno da i oni ispunjavaju zacrtane rezultate pa da se i dalje ulaze u njihov razvoj.
Ne slazem se da je vreme mocnih dizelasa proslost, smatram da se trend downsizing-a i ekonomicnosti nastavlja a samim tim cemo imati sve mocnije 2.0 i 3.0 dizelase, koji ce iz relativno malih i "komercijalnih" kubikaza islobadjati sve vecu snagu a zbog karakteristika dizelasa nuditi vise nego nisku potrosnju koju benzin-hibrid jos uvek ni izbliza ne moze da isprati kada se vozi ostrije.
Tako da bi pre rekao da su upravo ovi motori buducnost, barem sto se tice naseg trzista.
Sta meni vredi sto se u Americi i Kini i Rusiji... voze samo benzinci i sto oni cine vecinski udeo prodaje i globalnog trzista, kada ja zivim na mestu gde je trziste skroz drugacije od vecinskog udela.
Sta imam od globalnog posmatranja stvari, ja automobile dozivljavam iskljucivo sa licnim osecajem i potrebama u odnosu na sve okolnosti trzista kojem pripadam.
Jakih dizelasa itekako ima na Balkanskom trzistu. Pogledajte samo koliko je prodati BMW 535d, 740d, A8 4.2TDI... vec 50d i 3.0Bi-TDI su dosta redji al opet ih ima dovoljno da se ne mogu posmatrati kao promasaj fabrike, vec je evidentno da i oni ispunjavaju zacrtane rezultate pa da se i dalje ulaze u njihov razvoj.
Ne slazem se da je vreme mocnih dizelasa proslost, smatram da se trend downsizing-a i ekonomicnosti nastavlja a samim tim cemo imati sve mocnije 2.0 i 3.0 dizelase, koji ce iz relativno malih i "komercijalnih" kubikaza islobadjati sve vecu snagu a zbog karakteristika dizelasa nuditi vise nego nisku potrosnju koju benzin-hibrid jos uvek ni izbliza ne moze da isprati kada se vozi ostrije.
Tako da bi pre rekao da su upravo ovi motori buducnost, barem sto se tice naseg trzista.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Ja samo kažem da to što važi za 2.0 dizel ili eventualno osnovni 3.0 ne važi i za one sa visokim performansama.
M550d je dobar primer neracionalnog automobila. Dobar je jedino za ljude kojima se iz nekog razloga sviđa dizel koji može da se nosi sa jačim benzincima ali nije jeftin u eksploataciji. Taj auto mesečno pojede toliko love, da je za vlasnika potpuno nebitno da li će na gorivo mesečno otići 100-150 evra manje nego za ekvivalentni benzinac.
M550d je dobar primer neracionalnog automobila. Dobar je jedino za ljude kojima se iz nekog razloga sviđa dizel koji može da se nosi sa jačim benzincima ali nije jeftin u eksploataciji. Taj auto mesečno pojede toliko love, da je za vlasnika potpuno nebitno da li će na gorivo mesečno otići 100-150 evra manje nego za ekvivalentni benzinac.
- starac vujadin
- Postovi: 11448
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW 7 (G11) 2016
Goblin
Ti već neko vreme kritikuješ Mercedes što nema takmaca u toj podklasi u odnosu na BMW i Audi i to sve izgleda kao da pišeš s globalne tačke gledišta, a sada kažeš da stvari gledaš iz svog ugla, tj. iz ugla ovdašnjeg tržišta. Ako je tako sam me teraš da zaključim da bi Mercedes trebalo da pravi dizel od 400ks zbog tržišta Srbije i Crne gore? I smatraš da su takva kola perspektivna za prodaju na dva tržišta?
Kada se promeni način obračuna registracije u Srbiji teško da će dvolitarski dizelaši biti budućnost. Ovi trolitraši će biti možda malo povoljniji za eksplotaciju.
Ti već neko vreme kritikuješ Mercedes što nema takmaca u toj podklasi u odnosu na BMW i Audi i to sve izgleda kao da pišeš s globalne tačke gledišta, a sada kažeš da stvari gledaš iz svog ugla, tj. iz ugla ovdašnjeg tržišta. Ako je tako sam me teraš da zaključim da bi Mercedes trebalo da pravi dizel od 400ks zbog tržišta Srbije i Crne gore? I smatraš da su takva kola perspektivna za prodaju na dva tržišta?
Kada se promeni način obračuna registracije u Srbiji teško da će dvolitarski dizelaši biti budućnost. Ovi trolitraši će biti možda malo povoljniji za eksplotaciju.
Re: BMW 7 (G11) 2016
U kom smislu 50d pojede mnogo love u eksploataciji?Floyd napisao:Ja samo kažem da to što važi za 2.0 dizel ili eventualno osnovni 3.0 ne važi i za one sa visokim performansama.
M550d je dobar primer neracionalnog automobila. Dobar je jedino za ljude kojima se iz nekog razloga sviđa dizel koji može da se nosi sa jačim benzincima ali nije jeftin u eksploataciji. Taj auto mesečno pojede toliko love, da je za vlasnika potpuno nebitno da li će na gorivo mesečno otići 100-150 evra manje nego za ekvivalentni benzinac.
Zasto mislis da pojede mnogo vise od npr 30d ili 35d?
Meni je neracionalna jedino njegova pocetna cena. Nisam detaljno poredio sa tehnicke strane 535d i M550xd, ali ako 50d dolazi u paketu sa pravim M dodatcima (ogibljenje, kocnice...) i standardno sa X drive pogonom i jakim paketom opreme... onda je ta cena mozda i opravdana.