zuzazu napisao:U karijeri dugoj 25 godina nisam sreo zenu koja zna da upravlja avionom kao muskarac. Ali, ni jednu!
Izuzev fizickih razlika koje uticu na nasu sposobnost da savladamo avion, postoje i one druge. Nisam psiholog pa ne mogu da ih objasnim, ali imam oci pa mogu da primetim.
Rasprava se nije vodila oko toga da li žene mogu obavljati sve poslove potpuno isto kao muškarci, već o tome da li se one zbog tih razlika mogu manje 'vrednovati'. Drugim rečima, žena ne može upravljati avionom isto kao muškarac, kao što ne može biti rudar ili istrčati trku na 100 metara, ali zbog toga nisu i ne mogu biti inferiorni članovi društva niti biti manje vrednovane. Ako bilo ko zbog svoje telesne ili psihološke konstitucije ne može upravljati avionom, naravno da mu/joj i ne treba dozvoliti. Ali to ne znači da ne može da pokuša, ili da treba biti tretiran/a kao inferiorno biće unapred (ili ako ne uspe). Valjda tome i služe škole, treninzi, procedure eliminacije kandidata itd - da se objektivno proceni ko je sposoban za određeni posao.
zuzazu napisao:Zbog "ravnopravnosti polova" gleda im se kroz prste i ne daje im se ovakav otkaz ili se da cisto pokazno na par minuta.
Ovo jeste problem zadrtih zagovarača ravnopravnosti koje nema blage veze sa realnošću, a odgovornost u slučaju problema treba da snose oni koji su to odobrili, kao i osoba koja je prihvatila zaduženje kojem nije dorasla iz bilo kog razloga (telesna konstitucija, starost, previše masne hrane, cigareta i nekretanja itd). Ja na zadrte zagovarače bilo koje strane gledam kao na birokrate - drže se besmislenih stavova/procedura najčešće iz intelektualne ili bilo koje druge ograničenosti da stvari sagledaju detaljno i realno.
Zastrašujuće mi zvuči da odgovorni u avio transportu tako ležerno dozvoljavaju neadekvatnim osobama da budu na poslu, ma kojoj grupi pripadali.
@Grujic
Reci kako sam stručno izbegavao
D-word sve vreme

Samo sam čekao ko će da se upeca
