ftj napisao:next: ili ti je disk sumnjivog kvaliteta ili postoji neki drugi problem u trapu koji uzrokuje krivljenje. Obradom diska utičeš na njegovu strukturu i teoretski povećavaš rizik od pucanja i to je to.
Diskovi su original Valeo. Prvi je imao fabricku gresku, tj cela serija je imala i fabrika je svima dala nove diskove koji su ih reklamirali.
Drugi put je problem bio u desnim kljestima na kojima se klizaci nisu vracali do kraja.
Ja obradjivao diskove na dva auta, u ovlascenom servisu, i to direkt na autu, bez skidanja...i nisam primetio da su nesto vruci.
I to se recimo uradi jednom. Na cliu sam promenio plocice na 65 hiljada, nek potraju ove 50 hiljada, pa tad ako treba i diskovi se promene. Ne verujem da to jedno obradjivanje diskova moze lose da utice, a i ne verujem da bi ovlasceni servis radio tako nesto, da je lose.
Lepo, u AK Francuz imaju masinu koja obradjuje diskove na autu. Auto se podigne, privuce se masina, prikaci se, polako okrece disk i obradjuje ga. Kazu da je tako bolje, jer se tako disk dok se obradjuje okrece bas kao sto se inace okrece na osovini, a ne kao na strugu kad se skine sa auta.
I ja sam video samo tamo. Ne kazem da nemaju i drugi.
Nije ni preterano skupo, 1000din po disku. Sve ti odrade na jednom mestu, nema da skidas, nosis kod strugara...
ftj napisao:Rade, nešto ti nije po volji pa udaraš glavom u zid?
@Grujic
Ne bih rekao da se struganjem ne pregreva sam disk.
Sumnjam da toliko nagare, al disk se greje i pri kocenju, tako da neka temperatura i nije problem. Jedino da ga ne usijaju, ili da ga toplog ne zveknu u ladnu vodu.
Nema nikakvog grejanja, jer se glava struga okrece vrlo malom brzinom, a noz koji "struze" obradjuje disk je ostar kao vrh olovke i "struze" veoma malom povrsinom tako da nema grejanja, uvek pri stavljanu novih plocica treba obraditi diskove jer plocice posle bolje nalezu jer na disku ako se ne obradi ostaju sare od starih plocica.
ako je moguce uvek je bolje obraditi i posebno skinuti riseve sa kraja diska da ne bi doslo do skripe posle !